Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#526 Geplaatst 30 november 2011 - 08:19

Het is spijtig dat je nog tot 18 december moet blijven, maar het is beter dat ze geen risico's lopen :oops:
Het voornaamste is dat je met de feestdagen bij je lieve echtgenoot en knuffels kunt zijn :)
Ben heel blij dat je al een beetje beter bent. Je gaat er wel komen Marleen, volhouden is de boodschap :hug: :hug: :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#527 Geplaatst 02 december 2011 - 01:21

dank jullie voor de vele  steun  het geeft me weer zoveel moed ;) ,mijn hele verslag staat in het koffiehoekje onder het topic "ziek" ,ben nu zo moe ,liefs ,kan helaas geen foto's uploaden zal zondag aan Ernst de computerspec vragen liefs ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#528 Geplaatst 05 december 2011 - 00:32

hier de beloofde foto's die Ernst met de gsm heeft gemaakt ,Dori heeft weer in de vuilbak gezeten en krijgt nu de deksel op haar .. vandaag heeft ze het weer gedaan en met de deksel rond haar middel door het appartement gerent zegt Ernst :x ,dori luistert niet en zet haar zinneke altijd door ,ze heeft zo een superkarakter ,
Demi kijkt dan maar vanop veilige hoogte  verder toe en amuseert haar met Dori's streken ,de krabton lijkt
te klein te worden ze zijn zo schattig  ,ze worden zo goed verzorgd en in de watten gelegd door Ernst ,nog 2 weken geduld en dan ben ik eindelijk thuis ,

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Bewerkt door marleen57, 05 december 2011 - 00:41.

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#529 Geplaatst 05 december 2011 - 07:05

Kei lieve foto's! Echt knap van Ernst dat hij zo goed voor je schatjes zorgt. Dus Ernst...ook al heb ik je nog nooit gezien: :hug: :thumb: :hug:
Pak een goeie start van de week hé Marleen... :flower:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#530 Geplaatst 06 december 2011 - 00:29

snoopy zei:

Kei lieve foto's! Echt knap van Ernst dat hij zo goed voor je schatjes zorgt. Dus Ernst...ook al heb ik je nog nooit gezien: :hug: :thumb: :hug:
Pak een goeie start van de week hé Marleen... :flower:

dank je snoopy ;) ik doe mijn best vrijdag krijg ik mijn hickmancatheter eindelijk geplaatst, om thuis verder tpn te geven is voeding via infuus en via het bloed komt niet in de darmen tercht ,het is een kleine operatie had de vorige keer een portacath ,het gaat weer een beetje beter ,moet nog revalideren ,ben nog heel zwak ,maar begin nu echt af te tellen nog 13 dagen ,en 2 weekeinds , ;)
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#531 Geplaatst 06 december 2011 - 10:14

Hallo Marleen

:LOL: Mooie foto van Dori!
Bij ons gaat het ook altijd zo Xeon steekt van alles uit en Tobyn kijkt naar haar broer en soms doet ze hem ook na!!
Ik kan het goed begrijpen dat je u dollekes erg mist!
Het is wel een geruststelling dat ze goed verzorgt worden door Ernst hé
maar natuurlijk ze zullen  u ook  missen!
Nog even geduld ,na regen komt zonneschijn!!!!
Groetjes
Rosetta
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#532 Geplaatst 06 december 2011 - 12:19

Leuke foto's die jou zeker ook wat kracht geven om door te zetten!
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#533 Geplaatst 06 december 2011 - 19:13

dat zijn weer prachtige foto's... nog even en je mag je schatten weer in je armen nemen !

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#534 Geplaatst 07 december 2011 - 01:32

amazingdolls zei:

Leuke foto's die jou zeker ook wat kracht geven om door te zetten!

zeker weten Anja ,heb je al een behandeling gekregen ? Dank Rosetta en Wendy
voor de mooie complimentjes ;) ;)
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#535 Geplaatst 14 december 2011 - 17:13

Hallo Marleen

Hoe is het met u?
De tijd begint in te korten nu hé.
Ik ben zo blij voor u dat je terug naar huis kan bij u poezels en Ernst.
Hoopelijk bied 2012 u meer geluk!
Hoe gaat het met de dollekes?zijn ze nog stout???
Groeten
Rosetta :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#536 Geplaatst 15 december 2011 - 17:18

Oh toch zalig dat je die foto's dan kan zien hihi. Heb je een laptop die je permanent bij je hebt? En thuis ook eentje? Dan kan je misschien een webcam overwegen en dan via skype (gratis programma) zo je schatjes in't oog houden. Kan je man ze achtervolgen met de webcam :lachen:

Veel sterkte! :flower:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#537 Geplaatst 16 december 2011 - 01:32

Lara_SGC zei:

Oh toch zalig dat je die foto's dan kan zien hihi. Heb je een laptop die je permanent bij je hebt? En thuis ook eentje? Dan kan je misschien een webcam overwegen en dan via skype (gratis programma) zo je schatjes in't oog houden. Kan je man ze achtervolgen met de webcam :lachen:

Veel sterkte! :flower:
dank je lara
nog 3dagen ,eindelijk mag ik zondag na 9 weken naar huis ,thuis heb ik geen webcam vorige ziekenuisopnames had ernst een pc staan maar scheelt iets mee jammer ,dori is nog steeds ondeugend ze was om 3h s'nachts op de platenspeler gesprongen en met de arm aan het spelen ernst heeft die moeten wegztten,de lades van de kast opengetrokken niet normaal  is ze , :x
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#538 Geplaatst 16 december 2011 - 16:19

Helemaal Dori :d
Ze zal denken: wat moet ik nou nog uitsteken vooraleer mijn vrouwke me onder mijn voeten komt geven"
Vindingrijk is ze wel :)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#539 Geplaatst 17 december 2011 - 01:10

amazingdolls zei:

Helemaal Dori :d
Ze zal denken: wat moet ik nou nog uitsteken vooraleer mijn vrouwke me onder mijn voeten komt geven"
Vindingrijk is ze wel :)

ze is echt wel heel speciaal en uniek denk ik  Anja hoe gaat het met je? ,nog 2 nachten en het bazinnetje is weer thuis :d :d ,ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren ,het gaat zwaar worden ,en mijn r-oog is zo beschadigd dat ik niets meer kan herkennen en lezen en alles krom en scheef is ,maar het thuis zijn gaat geestelijk mijn lichaam alleen maar ten goede komen , :d ;) ;)
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#540 Geplaatst 17 december 2011 - 11:34

Ik moet nog enkele weken antibiotica innemen en dan zullen we wel zien of dat vies gedoe uit mijn lichaam is.
Artrose en reuma pijnen zijn geen lachtertje, soms denk ik : ik voel me zo oud.
gisteren ben ik even naar de winkel geweest en ik was nog niet lang binnen of ik begon te manken van de pijn, maar optimisme is het beste dat er is.
Met Ivan gaat het stilletjes aan beter, hij is er nog helemaal niet, hij heeft een sinustrombose gehad en we zijn ook aan de weet gekomen dat hij de ziekte van ormond heeft, iets zeldzaam.
Ook was er een vraagteken van de ziekte van Pan.
Deze ziekte is 10 jaar geleden geconstateerd maar nu eindelijk uitgelegd.
Ach ik hoop dat  hij vlug alles weer herinnerd en weer de lachebek wordt die hij altijd is geweest, dat mis ik het meeste aan hem.
Ik hoop dat je vlug je lieverds kan knuffelen, het zal je goed doen :)
Geplaatste afbeelding