Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#541 Geplaatst 18 december 2011 - 00:59

wat een miserie Anja,heb je hulp voor in huis  ? ik hoop zo voor jullie dat het allemaal stabiel wordt ,en jullie weer beter worden , :hug: nog één nachtje slapen en dan naar huis ,heb mijn  ontslagpapieren al :d mag dori en demi niet oppakken en moet heel voorzichtig zijn maar knuffels krijgen en ze eens goed strelen zal wel geen kwaad kunnen, ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#542 Geplaatst 18 december 2011 - 13:04

:loveshower:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#543 Geplaatst 19 december 2011 - 00:43

ben thuis :d ,dori en demi waren zo overdonderd me te zien en had veel bagage bij ,maar zijn niet meer weg te slaan ,ben doodop ,morgen een verslagje , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#544 Geplaatst 19 december 2011 - 06:03

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :flower: :flower: :flower:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#545 Geplaatst 19 december 2011 - 06:27

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Fijn voor jou Marleen . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#546 Geplaatst 19 december 2011 - 09:57

kei leuk dat ze zo blij waren je terug te zien!!!! Dat maakt al veel goed denk ik! :d
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#547 Geplaatst 19 december 2011 - 17:11

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#548 Geplaatst 19 december 2011 - 17:13

Ik ben zo beniiieuwd!!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#549 Geplaatst 19 december 2011 - 17:13

Geniet nu maar ten volle van het terug thuis zijn en het weezien van Dori en Demi :LOL: :heart: :love3: :hug:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#550 Geplaatst 20 december 2011 - 00:25

dori en demi hebben mij geen minuut alleen gelaten ,wat een lieverds ze zijn zo gelukkig dat het vrouwke weer thuis is ,jammerdat ik ze niet in mijn armen kan houden en knuffelen het gevaar voor infectie's is te groot ,heb mijn voeding aangekoppeld en hang met kerstavond en oude jaar er ook aan loop dan hier met een infuusstaander rond ,heb mijn eten dan al zeker binnen alleen smaakt het nergens naar want het gaat via mijn bloed ,voor jullie ragdoll lovers en raggie's  heel fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2011 , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#551 Geplaatst 20 december 2011 - 07:03

Marleen, ben blij dat je thuis bent en hoop dat je nu toch een tijd thuis kan blijven en genieten van je poezels.
Idd je moet voorzichtig zijn ivm infecties maar denk dat een knuffel van je poezeltjes toch veel goeds doen voor je.
Ondanks het eten wens ik je wel fijne dagen, dat draadje moet je maar niet aan denken die is er voor jouw gezondheid en ook al is het lastig je bent nu gelukkig thuis!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#552 Geplaatst 20 december 2011 - 23:41

Cisca zei:

Marleen, ben blij dat je thuis bent en hoop dat je nu toch een tijd thuis kan blijven en genieten van je poezels.
Idd je moet voorzichtig zijn ivm infecties maar denk dat een knuffel van je poezeltjes toch veel goeds doen voor je.
Ondanks het eten wens ik je wel fijne dagen, dat draadje moet je maar niet aan denken die is er voor jouw gezondheid en ook al is het lastig je bent nu gelukkig thuis!

krijg wel knuffels van ze cisca :d vooral van demi ,dori slingert meer rond mijn been en wil maar schoot zitten ,als de voeding aanhangt mag ze dat niet is te gevaarlijk maar overdag doet ze dat wel ,moet zien dat de catheter goed bedekt blijft ,een hapje mag ik wel eten ,als het niet te vettig is ,prettige feestdagen ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#553 Geplaatst 21 december 2011 - 09:13

Wauw, klinkt super na zo'n lange tijd van huis te zijn geweest :LOL:
Geniet lekker van je poezels en je man, verder nergens aan denken! Hele fijne feestdagen
ook voor jou en je familietje! :heart:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#554 Geplaatst 21 december 2011 - 12:46

super dat je weer terug thuis bent.... ik hoop dat je snel terug op krachten bent en dat je weer volop kan genieten van alles.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#555 Geplaatst 21 december 2011 - 12:53

ik wens je ook het allerbeste, en probeer toch te genieten van de feestdagen :flower: