Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1021 Geplaatst 12 november 2010 - 21:23

Joepieeeeee!!!!!!
Ze is thuis gekomen en toen ze de andere zag begon ze volop te spinnen :heart: , rondhuppelen, meteen even in de gordijn hangen :lachen: en knuffelen :love3: :love3: :love3: .
De da'en waren zo vol lof over haar :) , ze vonden haar prachtig en ze was heel lief geweest :love4: !!! Ze is kerngezond terug nu :) en Nalake heeft haar meteen gaan aflikken. Voor de andere leek het net of ze was nooit weg geweest :) .
Ik ben zoooooooo blij :hart: :love4: . Het klikje is terug compleet nu :LOL: . Ze zijn zo schattig samen :heart: .

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1022 Geplaatst 12 november 2010 - 21:27

Je zal wel super blij zijn. Gelukkig is het terug allemaal in orde gekomen. En nu maar lekker genieten van je schatjes. :love: :hug: :love:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1023 Geplaatst 12 november 2010 - 21:27

Fairness zei:

Joepieeeeee!!!!!!
Ze is thuis gekomen en toen ze de andere zag begon ze volop te spinnen :heart: , rondhuppelen, meteen even in de gordijn hangen :lachen: en knuffelen :love3: :love3: :love3: .
De da'en waren zo vol lof over haar :) , ze vonden haar prachtig en ze was heel lief geweest :love4: !!! Ze is kerngezond terug nu :) en Nalake heeft haar meteen gaan aflikken. Voor de andere leek het net of ze was nooit weg geweest :) .
Ik ben zoooooooo blij :hart: :love4: . Het klikje is terug compleet nu :LOL: . Ze zijn zo schattig samen :heart: .

:love: :love: :love: Geniet er nu maar weer van :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1024 Geplaatst 12 november 2010 - 21:28

Fairness zei:

Joepieeeeee!!!!!!

:dancer: :dancer: :dancer:

Goed dat ze elkaar toch meteen herkennen!

Eindelijk is de rust teruggekeerd na enkele bangelijke dagen!
Ik denk dat jullie vannacht wel wat beter zullen slapen! :duim:

En nu: knuffel-time! :hug: hug :hug

Bewerkt door haemoglobine, 12 november 2010 - 21:29.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1025 Geplaatst 12 november 2010 - 21:31

:dancer: :loveshower: :dancer: :loveshower:

Fantastisch.
Geniet er maar van Eefje :hug: .  Veel knuffelgenot :d

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1026 Geplaatst 12 november 2010 - 21:48

Super Eefje! Ben heel blij voor jou!!! :hug: :dancer:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1027 Geplaatst 12 november 2010 - 22:18

Zo'n goed nieuws :dancer: :dancer: :dancer: , ik ben ook heel blij voor jouw, nu zal je zeker beter gaan slapen en dat zal je nodig hebben, dikke knuf van mij! :hug:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1028 Geplaatst 12 november 2010 - 22:36

:loveshower: :cheer: :dancer:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1029 Geplaatst 12 november 2010 - 22:39

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1030 Geplaatst 12 november 2010 - 23:41

Bedankt iedereen :hug: !!
Ik ben echt SUPER blij!!!! Nu moet ze wel terug wat aansterken want ocharmkes ze is toch een beetje afgevallen het klein prutske :oops: . Nu heb ik weer moeite om ze beide uit elkaar te houden!! Voordien herkende ik haar goed want ze was de dikste van de 2 :) . Nu moet ik echt goed naar hun oortjes kijken want bij het andere mieke staan die iets meer opzij ;) . Hier lijkt het net of er is niets gebeurd :heart: . Ze is wel heel blij want huppelt zo fier rond :) . Ze heeft in de dierenkliniek veel van haar takje gemaakt in haar klein couveuseke omdat ze zich zo verveelde en je kan zien dat ze nu terug gelukkig is met haar vriendjes om haar heen :heart: . Zo'n schattekes, stuk voor stuk!!
Ik ga het echt heel moeilijk hebben om ze af te geven :( . Soms spookt het door men hoofd hoor "zou ik ze niet gewoon houden" :LOL: vooral wanneer je merkt dat ze zich zo goed beginnen voelen bij je :heart: . Ik denk dat elke persoon die fokt dit wel herkend ;) .

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1031 Geplaatst 12 november 2010 - 23:47

Wat ben ik blij voor jou dat alles zo goed gaat en dat de bange dagen voorbij zijn Eefje .Geniet nu maar volop van je kleintjes en geef ze een dikke knuffel van mij :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1032 Geplaatst 13 november 2010 - 05:27

Heel goed nieuws!

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1033 Geplaatst 13 november 2010 - 07:21

Super! Geniet maar van de resterende weken met ze!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1034 Geplaatst 13 november 2010 - 15:26

:thumb: :thumb: :dans: :dans: :dans:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#1035 Geplaatst 13 november 2010 - 15:35

:hug weer bij elkaar! :thumb:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens