Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1231 Geplaatst 29 november 2010 - 11:26

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1232 Geplaatst 29 november 2010 - 11:38

:loveshower: :hart: :loveshower: :hart: :loveshower: :hart: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1233 Geplaatst 29 november 2010 - 12:38

Ze liggen daar zo lief :love: , geniet er maar van, nog maar een maand en hun valiesje zal klaar staan. :8

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1234 Geplaatst 29 november 2010 - 12:49

Solotje zei:

Ze liggen daar zo lief :love: , geniet er maar van, nog maar een maand en hun valiesje zal klaar staan. :8

Ind :cry: . Bij jou hetzelfde hé :hug: . Daarom vind ik dat kittenpakket (is zo een beetje hun valiesje) zo zwaar om te maken ;) . Zwaar en tegelijk leuk om ze toch iets mee te geven... Kleine prutskes hé die je dan moet achterlaten... Gaat pijn doen. Gewoon de gedachten dat ze denken dat je ze in de steek laat en dan het groepje uiteen trekken... Maar dat gebeurd altijd zo hé. Ik ga ze zo missen :( . Ik merk wel dat ze zich beginnen hechten aan me :heart: en dat maakt het eens zo zwaar. Maar bij de juiste mensen die veel liefde geven gaan ze eens zo rap aanhankelijk worden :oops: . Siamees kittens (ik weet niet of jij het verschil merkt) zijn extra aanhankelijk en eisen je echt op. Ze zijn heel mens gericht en willen steeds bij je zijn. Nee ze maken het me niet makkelijk hoor die kleine hartediefjes :heart: . Maar ook voor Nala word het stilaan te veel merk ik. Summer niet dat is altijd een heel goei moedertje geweest :heart: die huppelt ermee door de living en speelt heel lief en zot met ze. Maar Nala is heel rustig en negeert ze meer en meer...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1235 Geplaatst 29 november 2010 - 14:36

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#1236 Geplaatst 29 november 2010 - 15:16

:love: :love: :love: :love: :love:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1237 Geplaatst 30 november 2010 - 15:36

Zo'n lieverds, echt prachtige foto's van je geweldig drietal! :love:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#1238 Geplaatst 30 november 2010 - 16:37

:love3: :love3: :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1239 Geplaatst 30 november 2010 - 16:42

Bedankt iedereen :hug: .
Ik zou nog graag even willen melden dat ik wil dat er bij interesse serieus word gereageerd. Vragen daar zit ik absoluut niets mee in :) . Uiteraard moeten er eerst vragen gesteld worden ;) . Maar personen en ik heb er zo intussen reeds 3 gehad die zeggen jaaaaaaaa ik wil zeker één. Reserveer me één... om dan gewoon niet meer te reageren of plots te zeggen ik heb eens nagedacht... Sorry maar die mensen heb ik liever dat ze niet reageren!! Eerst denken en dan beslissen of je al dan niet een kitten wil of kan bijnemen!! Voor mij geeft dit alles behalve een aangenaam gevoel want wie weet reageren zulke personen wel veel te laat!
Dank u :d .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1240 Geplaatst 30 november 2010 - 17:38

Frances zei:

ééééécht eh! En dat karakter! Echt Marjon, je zou onmiddellijk verkocht zijn!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

En hier ga ik nu eens volledig mee akkoord. Maar een verwittiging: als je er eentje hebt, wil je er nog ;)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1241 Geplaatst 30 november 2010 - 17:54

Hoe dat ene meisje aan Pancakesje hangt en dat andere meisje aan het ene meisje, hartverwarmend! Ik vind de poesjes zooooooo oneindig schattig :love4: :love3: :hart:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#1242 Geplaatst 30 november 2010 - 18:37

Mooie poezeltjes ... :heart: :love3: :heart: !

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1243 Geplaatst 30 november 2010 - 21:25

babetatilla zei:

En wie ga je dan het meeste knuffelen Brenda :p :p :p :p :p

Pancakes of Jeroen

Dat was nu toch echt een overbodige vraag! :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1244 Geplaatst 30 november 2010 - 21:32

Fairness zei:

Ind :cry: . Bij jou hetzelfde hé :hug: . Daarom vind ik dat kittenpakket (is zo een beetje hun valiesje) zo zwaar om te maken ;) . Zwaar en tegelijk leuk om ze toch iets mee te geven... Kleine prutskes hé die je dan moet achterlaten... Gaat pijn doen. Gewoon de gedachten dat ze denken dat je ze in de steek laat en dan het groepje uiteen trekken... Maar dat gebeurd altijd zo hé. Ik ga ze zo missen :( . Ik merk wel dat ze zich beginnen hechten aan me :heart: en dat maakt het eens zo zwaar. Maar bij de juiste mensen die veel liefde geven gaan ze eens zo rap aanhankelijk worden :oops: . Siamees kittens (ik weet niet of jij het verschil merkt) zijn extra aanhankelijk en eisen je echt op. Ze zijn heel mens gericht en willen steeds bij je zijn. Nee ze maken het me niet makkelijk hoor die kleine hartediefjes :heart: . Maar ook voor Nala word het stilaan te veel merk ik. Summer niet dat is altijd een heel goei moedertje geweest :heart: die huppelt ermee door de living en speelt heel lief en zot met ze. Maar Nala is heel rustig en negeert ze meer en meer...
Met de Britjes heb je dat ook hoor, vorig jaar was Akasha zo, nu is het vooral Chiana en bij de siameesjes was het vooral Bjorre :love4: , ieder kitten heeft zijn eigen karaktertje maar ik ga ze ook missen hoor, ben al blij dat ze bij mensen zijn terechtgekomen van ks en via vrienden. :)

Fairness zei:

Bedankt iedereen :hug: .
Ik zou nog graag even willen melden dat ik wil dat er bij interesse serieus word gereageerd. Vragen daar zit ik absoluut niets mee in :) . Uiteraard moeten er eerst vragen gesteld worden ;) . Maar personen en ik heb er zo intussen reeds 3 gehad die zeggen jaaaaaaaa ik wil zeker één. Reserveer me één... om dan gewoon niet meer te reageren of plots te zeggen ik heb eens nagedacht... Sorry maar die mensen heb ik liever dat ze niet reageren!! Eerst denken en dan beslissen of je al dan niet een kitten wil of kan bijnemen!! Voor mij geeft dit alles behalve een aangenaam gevoel want wie weet reageren zulke personen wel veel te laat!
Dank u :d .
Volledig met eens Eefje!!! :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1245 Geplaatst 30 november 2010 - 21:41

Solotje zei:

Met de Britjes heb je dat ook hoor, vorig jaar was Akasha zo, nu is het vooral Chiana en bij de siameesjes was het vooral Bjorre :love4: , ieder kitten heeft zijn eigen karaktertje maar ik ga ze ook missen hoor, ben al blij dat ze bij mensen zijn terechtgekomen van ks en via vrienden. :)

Volledig met eens Eefje!!! :)

Daarnet kreeg ik weer een berichtje met als enige vraag wat de vraagprijs is... :trance:
Zo'n vragen storen me wel :( . Eerste contact en dadelijk de prijs vragen...
Zoals je weet maak ik heel veel verlies op dit nest en vraag ik dus ook niet veel in tegenstelling tot de effectieve kosten. Hoe reageer ik best op zo'n berichten vraag ik me dan af... Ik had niet verwacht dat ik op een liefdevol kattenforum meer "problemen" (mensen die niet nadenken of die waar prijs meer dan kitten interesseert) ging hebben dan via reclame door net of flyers...

Bewerkt door Fairness, 30 november 2010 - 21:42.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens