Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1246 Geplaatst 30 november 2010 - 21:44

Fairness zei:

Daarnet kreeg ik weer een berichtje met als enige vraag wat de vraagprijs is... :trance:
Zo'n vragen storen me wel :( . Eerste contact en dadelijk de prijs vragen...
Zoals je weet maak ik heel veel verlies op dit nest en vraag ik dus ook niet veel in tegenstelling tot de effectieve kosten. Hoe reageer ik best op zo'n berichten vraag ik me dan af... Ik had niet verwacht dat ik op een liefdevol kattenforum meer "problemen" (mensen die niet nadenken of die waar prijs meer dan kitten interesseert) ging hebben dan via reclame door net of flyers...
Ja zeg... is inderdaad heel vervelend, zo doe ik dat persoonlijk nooit!!!
Ik stuur pb! ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1247 Geplaatst 30 november 2010 - 21:45

Solotje zei:

Ja zeg... is inderdaad heel vervelend, zo doe ik dat persoonlijk nooit!!!
Ik stuur pb! ;)

Ok bedankt!
Ik doe niet anders als mensen antwoorden en sommige sturen naar mijn gedacht enkel om meer info maar niet uit echte interesse.
Op den duur is het leuke er hier wel af aan het raken en ben ik het wel beu dat er steeds eerst naar de vraagprijs geïnformeerd word!!
Lijkt eerder op mensen die benieuwd zijn naar de prijs ipv het kitten!!!!!!

Bewerkt door Fairness, 30 november 2010 - 21:49.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1248 Geplaatst 30 november 2010 - 21:48

aan de ene kant kan ik het ook wel ergens begrijpen als mensen ernaar vragen.
Ikzelf zou ook niet weten wat de gemiddelde vraagprijs is voor een siameesje.

Maar iets meer uitleg over waar het katje zou terecht komen, zou ik ook wel fijner vinden dan "alleen" de vraagprijs

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1249 Geplaatst 30 november 2010 - 22:03

Elfonia zei:

aan de ene kant kan ik het ook wel ergens begrijpen als mensen ernaar vragen.
Ikzelf zou ook niet weten wat de gemiddelde vraagprijs is voor een siameesje.

Maar iets meer uitleg over waar het katje zou terecht komen, zou ik ook wel fijner vinden dan "alleen" de vraagprijs

Er zijn andere zaken die me storen. Het lijkt er eerder op dat sommige benieuwd zijn naar de prijs en niet naar het kitten :evil: . En dat stoort me mateloos omdat ik deze mensen telkens vriendelijk te woord sta met al de nodige uitleg (geloof me ik leg altijd alles tot in de puntjes uit ookal vragen ze enkel om de prijs) en er dan sommige simpelweg geen berichtje terug zenden. Of eerst heel positief reageren en dan niets. Iedere keer weer. Hoe moet ik me daar bij voelen? Ik zou ze op den duur gewoon zelf willen houden omdat het vertrouwen ver te zoeken raakt zo :( .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1250 Geplaatst 30 november 2010 - 22:10

Tuurlijk vraag je de prijs maar je vraagt eerst andere belangrijke dinges en zeker niet "hallo, hoeveel vraag je voor een kitten?" en dan laten ze niets meer horen! Oke sommige mensen zullen er misschien niet bij nadenken hoe dat over komt maar een beetje interesse tonen in de andere belangrijke dinges is niet teveel gevraagd!

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#1251 Geplaatst 30 november 2010 - 22:16

Fairness zei:

Een siamees moet je gewoon gehad hebben om het karakter te kennen. "Once you go siamees you never go back" :lachen: . En euhhh nog een voordeel ze ruiven amper in verhouding met andere rassen/htk's op de sphynx na dan ;) .

Wees maar zeker! Hier zijn nu twee OSHen en ik zou niets anders willen. :thumb: :thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart: :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1252 Geplaatst 30 november 2010 - 22:17

Je zult vast en zeker hele mooie mandjes voor deze schatten vinden :) .
Kan me ook wel voorstellen dat mensen de prijs graag willen weten maar als je voor een raskat gaat weet je gewoon dat er een prijskaartje aanhangt lijkt mij. Zou dan dus ook niet meteen de prijs vragen maar eerst andere dingen willen weten :) .
Helaas heb ik er momenteel het budget niet voor :oops: (denk ik toch :ha )

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1253 Geplaatst 30 november 2010 - 22:27

*mikkeke* zei:

Je zult vast en zeker hele mooie mandjes voor deze schatten vinden :) .
Kan me ook wel voorstellen dat mensen de prijs graag willen weten maar als je voor een raskat gaat weet je gewoon dat er een prijskaartje aanhangt lijkt mij. Zou dan dus ook niet meteen de prijs vragen maar eerst andere dingen willen weten :) .
Helaas heb ik er momenteel het budget niet voor :oops: (denk ik toch :ha )

Daar gaat het nu net om...
Geloof me ik vraag niet veel maar ik wil eerst andere zaken bespreken alvorens de prijs ;) .

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1254 Geplaatst 30 november 2010 - 22:52

Joloka zei:

En hier ga ik nu eens volledig mee akkoord. Maar een verwittiging: als je er eentje hebt, wil je er nog ;)

Dat is waar Lut :) Eentje smaakt naar meer of hoe zeggen ze dat.

Fairness zei:

Daarnet kreeg ik weer een berichtje met als enige vraag wat de vraagprijs is... :trance:
Zo'n vragen storen me wel :( . Eerste contact en dadelijk de prijs vragen...
Zoals je weet maak ik heel veel verlies op dit nest en vraag ik dus ook niet veel in tegenstelling tot de effectieve kosten. Hoe reageer ik best op zo'n berichten vraag ik me dan af... Ik had niet verwacht dat ik op een liefdevol kattenforum meer "problemen" (mensen die niet nadenken of die waar prijs meer dan kitten interesseert) ging hebben dan via reclame door net of flyers...

Dat is inderdaad niet leuk Eefje.
:hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1255 Geplaatst 01 december 2010 - 12:06

Deze avond ga ik om hun eerste inenting en hun chipje! Hopelijk is het vlug voorbij.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1256 Geplaatst 01 december 2010 - 12:09

Fairness zei:

Deze avond ga ik om hun eerste inenting en hun chipje! Hopelijk is het vlug voorbij.

Oooh spannend! :hug: Naar welke DA ga jij?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1257 Geplaatst 01 december 2010 - 12:26

Joloka zei:

En hier ga ik nu eens volledig mee akkoord. Maar een verwittiging: als je er eentje hebt, wil je er nog ;)

Dat kan ik alleen maar beamen!!

Jammer dat we nog niet verhuisd zijn, anders wist ik het wel. :x Maar eerst moeten alle zorgen ivm de verhuis achter de rug eer er nog een tweede OKH'tje of een siameesje bij komt.
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1258 Geplaatst 01 december 2010 - 12:30

Frances zei:

Oooh spannend! :hug: Naar welke DA ga jij?

Everbos in Averbode. Is men eerste keer op aanraden van Heidiken ;) .
Waar ga jij?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1259 Geplaatst 01 december 2010 - 12:32

Veel succes vanavond! :geluk:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1260 Geplaatst 01 december 2010 - 12:32

Fairness zei:

Everbos in Averbode. Is men eerste keer op aanraden van Heidiken ;) .
Waar ga jij?

Aahh, daar ben ik nog nooit geweest.
Griet Verlinden in Nieuwrode :thumb: Ze staat echt dag en nacht klaar voor jou. Ik heb die al gebeld op een vrijdagavond vrij laat en ze nam niet op, een kwartier later belde ze me terug om te vragen wat er was. Ze is nog vrij jong, heeft eerst haar praktijk thuis gehad eigenlijk, maar nu heeft ze haar eigen praktijk, nieuw dus allemaal, in Nieuwrode dorp.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens