Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1261 Geplaatst 01 december 2010 - 12:36

Frances zei:

Aahh, daar ben ik nog nooit geweest.
Griet Verlinden in Nieuwrode :thumb: Ze staat echt dag en nacht klaar voor jou. Ik heb die al gebeld op een vrijdagavond vrij laat en ze nam niet op, een kwartier later belde ze me terug om te vragen wat er was. Ze is nog vrij jong, heeft eerst haar praktijk thuis gehad eigenlijk, maar nu heeft ze haar eigen praktijk, nieuw dus allemaal, in Nieuwrode dorp.

Ohh da's ook niet ver :) . Zeg maar heeft ze veel kennis? Ik bedoel van poezen en kittens in bijzonder? Ik ga nu naar Everbos omdat ze veel met cattery's werken en dus veel van kittens afweten. Ik was hiervoor niet tevreden omwille van de kennis die ze hadden. De dierenkliniek in wezemaal was dat. Ze stonden ook wel steeds klaar maar deden zaken die ik vond dat niet konden en hadden gebrek aan kennis in mijn ogen!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1262 Geplaatst 01 december 2010 - 12:37

Hier nog een paar fotokes van men kleine prutskes :heart: :heart: :heart: .
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01708.JPG
  • DSC01698.JPG
  • DSC01700.JPG
  • DSC01726.JPG
  • DSC01728.JPG

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#1263 Geplaatst 01 december 2010 - 12:38

Ik denk spijtig genoeg dat dat menselijk is en mensen die niet in contact komen met fokkers verstaan die frustratie niet.

Je voorstellen in een e-mail vind ik nog altijd kunstmatig overkomen. Voor mijn eerste raskat heb ik het aanraden van het forum gedaan en heeft inderdaad het contact vergemakelijkt maar blijft moeilijk vind ik.

Ik snap jullie reactie dus wel maar versta ook de menselijke reactie van de aanvragers. Kwestie is om ze op elkaar af te stemmen denk ik ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1264 Geplaatst 01 december 2010 - 12:38

Solotje zei:

Veel succes vanavond! :geluk:
Dank u :) !

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1265 Geplaatst 01 december 2010 - 12:40

Eragon zei:

Ik denk spijtig genoeg dat dat menselijk is en mensen die niet in contact komen met fokkers verstaan die frustratie niet.

Je voorstellen in een e-mail vind ik nog altijd kunstmatig overkomen. Voor mijn eerste raskat heb ik het aanraden van het forum gedaan en heeft inderdaad het contact vergemakelijkt maar blijft moeilijk vind ik.

Ik snap jullie reactie dus wel maar versta ook de menselijke reactie van de aanvragers. Kwestie is om ze op elkaar af te stemmen denk ik ;)

Inderdaad hoor maar na een uitgebreid antwoord die ik hen geef verwacht ik minstens ééntje terug ;) . Toch als het om echte interesse gaat :oops: .
Anders lijkt het mij eerder om info om de prijs, niet om het kitten.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1266 Geplaatst 01 december 2010 - 12:49

Fairness zei:

Ohh da's ook niet ver :) . Zeg maar heeft ze veel kennis? Ik bedoel van poezen en kittens in bijzonder? Ik ga nu naar Everbos omdat ze veel met cattery's werken en dus veel van kittens afweten. Ik was hiervoor niet tevreden omwille van de kennis die ze hadden. De dierenkliniek in wezemaal was dat. Ze stonden ook wel steeds klaar maar deden zaken die ik vond dat niet konden en hadden gebrek aan kennis in mijn ogen!

Voor mij genoeg, weet je wel. Maar ik denk dat je als cattery wel wat andere/hogere eisen hebt, zoals je zelf zegt :) Soms ga je sowieso best voor een second opinion, zelfs bij mensen is de beste prof soms nog fout. Maar ik denk als je vb een zwangere poes hebt en ditte en datte dat een da met heel veel kennis soms wel véél kan uitmaken ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1267 Geplaatst 01 december 2010 - 12:57

Frances zei:

Voor mij genoeg, weet je wel. Maar ik denk dat je als cattery wel wat andere/hogere eisen hebt, zoals je zelf zegt :) Soms ga je sowieso best voor een second opinion, zelfs bij mensen is de beste prof soms nog fout. Maar ik denk als je vb een zwangere poes hebt en ditte en datte dat een da met heel veel kennis soms wel véél kan uitmaken ;)

Ik ga zien wat het straks geeft en men gevoel erbij hé ;) . Maar ind vroeger had ik ook zo'n jonger meisje als da. Ze was de allereerste da die ik had en was echt een meisje met haar hart op de juiste plaats en ze had zoveel liefde voor dieren dat ze haar werk echt fantastisch deed!! Maar die is helaas moeten stoppen omdat ze allergisch was aan katten en dit erger en erger werd. Met tranen in haar ogen heeft ze dit toen verteld. Sinds toen ben ik eigenlijk nooit nog zo'n da tegengekomen en bots ik van de ene slechte op de andere :( . Sommige willen ook hun kennis niet verbreden en weten niets af van sommige ziektes of toepassingen. Ze willen precies amper moeite doen. Dat is natuurlijk mijn gevoel uit de ervaringen die ik nu de laatste 3 jaar heb meegemaakt. Ik vind zowel de liefde voor in combinatie met de kennis heel belangrijk en ze zijn zelden samen te vinden :oops: .
Ik ben benieuwd nu ;) .

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1268 Geplaatst 01 december 2010 - 13:42

Succes straks bij de DA met de kleintjes :geluk:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1269 Geplaatst 01 december 2010 - 13:54

succes :geluk:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1270 Geplaatst 01 december 2010 - 15:23

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#1271 Geplaatst 01 december 2010 - 15:49

Zo schattig :love: :love: :love: :love:

Misschien dat er toch ooit nog een 6de katje bij kan.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1272 Geplaatst 01 december 2010 - 18:51

Fairness zei:

Everbos in Averbode. Is men eerste keer op aanraden van Heidiken ;) .
Waar ga jij?

Hoe is het meegevallen? En welke dierenarts had je? :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1273 Geplaatst 01 december 2010 - 20:53

Heidiken zei:

Hoe is het meegevallen? En welke dierenarts had je? :)

Heeeeeeeeel super dupper goed :dancer: :dancer: :dancer: .
Echt waar Heidi bedankt voor het adres :hug: .
Ik had Mathieu (degene die jij zei ;) ) en wat een hoop info zonder teveel te moeten vragen :) . Hij heeft kitten per kitten volledig onderzocht en kern gezond verklaard :) . Eerst hun prikje en dan het chipje geplaatst (brrr dat was eng om ze vast te houden terwijl ze deze erin prikte). Maar echt vies hebben ze niet gedaan en nu liggen ze weer lekker te spelen alsof er niets gebeurd is :d . Hij stelde zelf voor om een foto naar hen te mailen van hen en ze ginder te adverteren, hij zei ik zie dat ze heel goed verzorgd zijn. Dan zei hij ook dat hij ervoor kon zorgen dat ik nog (voor het kittenpakket) van Hills startpakketjes kon krijgen. Hele vriendelijke en begane persoon met veel kennis echt super!! Ik voelde me er echt op mijn gemak en hij kon al mijn vragen beantwoorden.
Zeer tevreden dus!! :LOL: Binne 3 weken ga ik terug voor hun 2de enting.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1274 Geplaatst 01 december 2010 - 21:22

Fairness zei:

Heeeeeeeeel super dupper goed :dancer: :dancer: :dancer: .
Echt waar Heidi bedankt voor het adres :hug: .
Ik had Mathieu (degene die jij zei ;) ) en wat een hoop info zonder teveel te moeten vragen :) . Hij heeft kitten per kitten volledig onderzocht en kern gezond verklaard :) . Eerst hun prikje en dan het chipje geplaatst (brrr dat was eng om ze vast te houden terwijl ze deze erin prikte). Maar echt vies hebben ze niet gedaan en nu liggen ze weer lekker te spelen alsof er niets gebeurd is :d . Hij stelde zelf voor om een foto naar hen te mailen van hen en ze ginder te adverteren, hij zei ik zie dat ze heel goed verzorgd zijn. Dan zei hij ook dat hij ervoor kon zorgen dat ik nog (voor het kittenpakket) van Hills startpakketjes kon krijgen. Hele vriendelijke en begane persoon met veel kennis echt super!! Ik voelde me er echt op mijn gemak en hij kon al mijn vragen beantwoorden.
Zeer tevreden dus!! :LOL: Binne 3 weken ga ik terug voor hun 2de enting.
:thumb: toch plezant om een goeie DA te hebben é. Ik heb ook een schat van een dierenartse :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1275 Geplaatst 01 december 2010 - 21:24

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens