Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1276 Geplaatst 01 december 2010 - 21:36

Fairness zei:

Heeeeeeeeel super dupper goed :dancer: :dancer: :dancer: .
Echt waar Heidi bedankt voor het adres :hug: .
Ik had Mathieu (degene die jij zei ;) ) en wat een hoop info zonder teveel te moeten vragen :) . Hij heeft kitten per kitten volledig onderzocht en kern gezond verklaard :) . Eerst hun prikje en dan het chipje geplaatst (brrr dat was eng om ze vast te houden terwijl ze deze erin prikte). Maar echt vies hebben ze niet gedaan en nu liggen ze weer lekker te spelen alsof er niets gebeurd is :d . Hij stelde zelf voor om een foto naar hen te mailen van hen en ze ginder te adverteren, hij zei ik zie dat ze heel goed verzorgd zijn. Dan zei hij ook dat hij ervoor kon zorgen dat ik nog (voor het kittenpakket) van Hills startpakketjes kon krijgen. Hele vriendelijke en begane persoon met veel kennis echt super!! Ik voelde me er echt op mijn gemak en hij kon al mijn vragen beantwoorden.
Zeer tevreden dus!! :LOL: Binne 3 weken ga ik terug voor hun 2de enting.

ooooh super Eefje :thumb: :thumb:
Fantastisch dat het zo goed is meegevallen.

En euhm: de nieuwe foto'kes: zijn weer om bij weg te smelten :heart: :heart: :love3: :love3: :heart: :heart: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1277 Geplaatst 01 december 2010 - 21:47

Fijn dat het zo goed gegaan is!! :thumb:

Weer zalige foto's Eefje! :love2:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1278 Geplaatst 01 december 2010 - 21:54

Heel mooie fotootjes. Wat zijn ze toch mooi. :love: :love: :love:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1279 Geplaatst 01 december 2010 - 22:35

Fairness zei:

Ik had Mathieu (degene die jij zei ;) ) en wat een hoop info zonder teveel te moeten vragen :) . Hij heeft kitten per kitten volledig onderzocht en kern gezond verklaard :) . Eerst hun prikje en dan het chipje geplaatst (brrr dat was eng om ze vast te houden terwijl ze deze erin prikte). Maar echt vies hebben ze niet gedaan en nu liggen ze weer lekker te spelen alsof er niets gebeurd is :d . Hij stelde zelf voor om een foto naar hen te mailen van hen en ze ginder te adverteren, hij zei ik zie dat ze heel goed verzorgd zijn. Dan zei hij ook dat hij ervoor kon zorgen dat ik nog (voor het kittenpakket) van Hills startpakketjes kon krijgen. Hele vriendelijke en begane persoon met veel kennis echt super!! Ik voelde me er echt op mijn gemak en hij kon al mijn vragen beantwoorden.

:thumb: :thumb: :thumb:
Leuk dat het zo goed bevallen is!
Jij hebt zo te zien je da gevonden! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1280 Geplaatst 02 december 2010 - 00:21

Ik heb ze intussen in het echt gezien en ze zijn zooo super lief en mooi :love:
En Brenda ik denk dat je een heel leuke kat in huis haalt met Pancakes, hij was echt super :love4:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1281 Geplaatst 02 december 2010 - 08:50

Fairness zei:

Super :goofy:
En wetende dat ze met een eigen wachtdienst werken is ook enorm geruststellend vind ik!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1282 Geplaatst 04 december 2010 - 22:59

MissKitty zei:

Ik heb ze intussen in het echt gezien en ze zijn zooo super lief en mooi :love:
En Brenda ik denk dat je een heel leuke kat in huis haalt met Pancakes, hij was echt super :love4:

Ik denk dat ook :love:
Ben er super trots op! Juist een fiere mama!
Zo mooi is hij! :love:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1283 Geplaatst 07 december 2010 - 12:59

Nog effe :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1284 Geplaatst 07 december 2010 - 14:15

Hoe stellen de kittens het? Is er al personeel gevonden voor de 2 andere kittens? :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1285 Geplaatst 07 december 2010 - 14:36

Heidiken zei:

Hoe stellen de kittens het? Is er al personeel gevonden voor de 2 andere kittens? :)

kwam ik ook net even vragen :love3:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1286 Geplaatst 07 december 2010 - 14:42

Heidiken zei:

Joloka zei:

kwam ik ook net even vragen :love3:

Ik heb net filmpjes gemaakt :) ben net aan het wachten tot men pc vrij is want men vriend is al 2u op mijn pc bezig om een programma voor men kerstkaartjes te maken te installeren ;) . Even geduld ...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1287 Geplaatst 07 december 2010 - 14:47

Eindelijk filmpjes :love3: :love3: :love3: (en hoe zit het met het personeel? :engel: )

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1288 Geplaatst 07 december 2010 - 14:57

Joloka zei:

Eindelijk filmpjes :love3: :love3: :love3: (en hoe zit het met het personeel? :engel: )

Ik heb nog reacties gehad hier maar krijg gewoon geen bericht weer... Als je echt interesse hebt doe je toch op zen minst de moeite om een bericht weer te zenden, maar dat is blijkbaar niet nodig.
Ik ben gisteren eindelijk papieren gaan ophangen bij 2 da'en en een dierenwinkel en zoek in de loop van de week er nog enkele te kunnen verspreiden. Ben nu bezig met voor jullie een filmpje te maken ;) .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1289 Geplaatst 07 december 2010 - 14:59

Fairness zei:

Ik heb nog reacties gehad hier maar krijg gewoon geen bericht weer... Als je echt interesse hebt doe je toch op zen minst de moeite om een bericht weer te zenden, maar dat is blijkbaar niet nodig.
Ik ben gisteren eindelijk papieren gaan ophangen bij 2 da'en en een dierenwinkel en zoek in de loop van de week er nog enkele te kunnen verspreiden. Ben nu bezig met voor jullie een filmpje te maken ;) .

We gaan hier allemaal duimen voor supermandjes voor jouw schatjes :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1290 Geplaatst 07 december 2010 - 15:00

Fairness zei:

Heb je ze al op kittentekoop.nl gezet?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens