Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Kimmi
Kimmi
  • 29 berichten

#1321 Geplaatst 08 december 2010 - 21:41

Ik heb tot mijn groooooote spijt :( mijn oudste dochter niet kunnen overtuigen om zo een schattige poezel in huis te nemen.

Ik weet wel ondertussen dat Eefje een geweldige mama is voor haar Little Stars en ik wens je bij deze nog héél veel succes bij het zoeken van een mandje voor je meisjes.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1322 Geplaatst 08 december 2010 - 21:56

zeg zeg zeg, moeten kindjes niet luisteren naar hun mama ipv andersom ;) :bleh:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1323 Geplaatst 08 december 2010 - 22:07

Kimmi zei:

Ik heb tot mijn groooooote spijt :( mijn oudste dochter niet kunnen overtuigen om zo een schattige poezel in huis te nemen.

Ik weet wel ondertussen dat Eefje een geweldige mama is voor haar Little Stars en ik wens je bij deze nog héél veel succes bij het zoeken van een mandje voor je meisjes.

Geen enkel probleem. Al lijkt het me een beetje raar om daarover mijn dochter te laten beslissen, maar dat is ieders eigen keuze uiteraard ;) .
Ik wens je nog veel succes met het vinden van een geschikt en gezond kitten voor jullie :geluk: !!

Kimmi
Kimmi
  • 29 berichten

#1324 Geplaatst 08 december 2010 - 22:08

zeg zeg zeg, moeten kindjes niet luisteren naar hun mama ipv andersom ;) :bleh:

Geen enkel probleem. Al lijkt het me een beetje raar om daarover mijn dochter te laten beslissen, maar dat is ieders eigen keuze uiteraard ;) .

Eigenlijk wel é, voor 1 keertje is het hier de omgekeerde wereld  ;)

Maar mijn meisjes zouden liever een Britje hebben, maar we blijven zoeken, wie weet komt er ergens eentje uit de bus (tegen een betaalbaar prijsje hoop ik).

En ik wil een poesje waar gans mijn gezin achter staat en dan ook nog graag ziet.

Bewerkt door Kimmi, 08 december 2010 - 22:14.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1325 Geplaatst 08 december 2010 - 22:17

Kimmi zei:

Eigenlijk wel é, omgekeerde wereld zeker ;)

Maar mijn meisjes zouden blijkbaar liever een Britje hebben, maar die zijn jammer genoeg zoooo duur, maar we blijven zoeken, wie weet komt er ergens eentje uit de bus (hoop ik)

Wat is duur? Je hebt zo'n lieverd zoooo lang zelfs een htk kent bij mij geen waarde hoor... Elke kat dient ingeënt, ontwormd en gechipt te worden ook een htk. Ik vind een huisdier niet iets waar je die moment op bespaart. Ookal geef je 1000eur aan een operatie voor een htk bv dat vergeet je toch zo wanneer dat lieve schatje bij je komt knuffelen :heart: . één raad die ik je geef. Wacht dan nog even langer en ga dan voor de brits korthaar bij een degelijke cattery. Ik heb het gevoel dat je niet goed weet wat je zelf juist wilt. Zoek op en informeer je voor je een lieverdje in huis haalt. Doe je het enkel voor je kinderen of ook voor jezelf? Een kat is echt iets om goed over na te denken. Je vraagt aan mij gisteren ruift dat hard... Ja een kat brengt wel meer werk in je huishouden mee hoor. Of ze nu veel ruift of niet. Veel succes verder!! :geluk:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1326 Geplaatst 08 december 2010 - 23:44

Hierbij sluit ik me bij Eefje aan :)
Sorry maar wachten op een betaalbaar prijsje,dan kan je bij de verkeerde uitkomen...
En tenslotte,je huisdier kost nu eenmaal geld. De castratie,eten,verzorging....

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1327 Geplaatst 09 december 2010 - 00:02

Ik blijf die meisjes zoooo ongelooflijk schattig vinden :love: :love: :love: echt helemaal mijn type van kleurtje en tekening voor een Siameesje :love4: , mocht ik nog plaats hebben, ik zou het wel weten!

Eefje: Vind het zelf ook raar om daar een jongere dochter over te laten beslissen. Toen hier een gezinnetje over de vloer kwam voor een kittentje was haar dochtertje al helemaal in de ban van Flanelleke en ze kwamen dan ook uitsluitend voor haar. Gelukkig liet de mama mij wel weten dat zij uiteindelijk ook nog een beetje te zeggen had. Die dochter heeft hier zelf een hele tijd met Flanelleke toen rondgelopen in haar armen en zei alsmaar "ik wil Flanelle, ik wil Flanelle, ik wil Flanelle" en mama zei "kijk dat katertje met zijn witte voetjes en zijn lichtgrijze kopje is ook zo schattig!" en uiteindelijk is het toch de mama die besloten heeft. Gelukkig maar, want daar hadden ze naar mijn mening ook een betere klik mee. En ook gelukkig voor Joloka :thumb:
Achja iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat en wat niet, maar ik vind dat ook iedereen er even hard moet achterstaan. Zelf vind ik het ook vreemd om een kind de eindkeuze te laten, maar dat is mijn mening.

Bewerkt door Spanishke, 09 december 2010 - 00:04.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1328 Geplaatst 09 december 2010 - 00:11

Kimmi zei:

Maar mijn meisjes zouden liever een Britje hebben, maar we blijven zoeken, wie weet komt er ergens eentje uit de bus (tegen een betaalbaar prijsje hoop ik).

Laat je niet verleiden om uiteindelijk een goedkoper britje te nemen dan dat normaal is voor dat ras, vergeet niet daar goedkoop heel vaak duurkoop blijkt ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1329 Geplaatst 09 december 2010 - 07:57

Eefje, je mag ze hier altijd allebei komen afzetten aan de voordeur :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#1330 Geplaatst 09 december 2010 - 10:14

Joloka zei:

Eefje, je mag ze hier altijd allebei komen afzetten aan de voordeur :love: :love: :love: .
of ééntje voor mijn deur
Tja, ik mag niet klagen zeker, Voor Chopin heb ik al lang moeten zagen :( , want een derde huisdier erbij vond hij veel. Een vierde zal dus zeker te veel zijn. Maar amls de kinderen het huis uit zijn :oops:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1331 Geplaatst 09 december 2010 - 10:29

Kathleen zei:

of ééntje voor mijn deur
Tja, ik mag niet klagen zeker, Voor Chopin heb ik al lang moeten zagen :( , want een derde huisdier erbij vond hij veel. Een vierde zal dus zeker te veel zijn. Maar amls de kinderen het huis uit zijn :oops:

Kathleen, zetten we ze vandaag nog het huis uit? ;)

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1332 Geplaatst 09 december 2010 - 10:56

Spanishke zei:

Eefje: Vind het zelf ook raar om daar een jongere dochter over te laten beslissen. Toen hier een gezinnetje over de vloer kwam voor een kittentje was haar dochtertje al helemaal in de ban van Flanelleke en ze kwamen dan ook uitsluitend voor haar. Gelukkig liet de mama mij wel weten dat zij uiteindelijk ook nog een beetje te zeggen had. Die dochter heeft hier zelf een hele tijd met Flanelleke toen rondgelopen in haar armen en zei alsmaar "ik wil Flanelle, ik wil Flanelle, ik wil Flanelle" en mama zei "kijk dat katertje met zijn witte voetjes en zijn lichtgrijze kopje is ook zo schattig!" en uiteindelijk is het toch de mama die besloten heeft. Gelukkig maar, want daar hadden ze naar mijn mening ook een betere klik mee. En ook gelukkig voor Joloka :thumb:
Achja iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat en wat niet, maar ik vind dat ook iedereen er even hard moet achterstaan. Zelf vind ik het ook vreemd om een kind de eindkeuze te laten, maar dat is mijn mening.

Sommige vergeten dat karakter primeert ;) . Zeker wanneer er kinderen zijn en zeker omdat ze vermelde dat haar jongste kindje er wat schrik van heeft. Een kitten neem je op basis van karakter vind ik. De siamees heeft mijn hart gestolen net door het karakter en nadien smelt je voor het uiterlijk. De 2 meisjes zijn hier compleet verschillend en moest er iemand met kinderen opdraven dan weet ik zo welk kitten van beide best zal passen binnen dat gezin. Ik weet één ding zeker mijn kinderen later zullen zich amuseren met de siamees in huis :lachen: . Mijn broer had een kitten uit men vorig nest en hun zoontje die toen 2 was mocht daar alles mee doen die spinde en liet hem maar doen :heart: . Haar nageltjes gebruikte die zelfs niet, zo schattig. Een brits korthaar gaat ook perfect met kinderen natuurlijk maar is iets rustiger van karakter en een hevig kind zal al gauw teleurgesteld worden door de brit.
Maar de siamees is een ras dat vele nog verkeerd aanzien. Vele denken dat ze vals zijn, maar het tegendeel is zo.
Nu ik ben er zeker niet rauwig om want wanneer iemand voor één van men kittens gaat wil ik ook iemand die net wat meer kennis heeft, want de siamees heeft zo'n uitgesproken en gevoelig karakter dat ze wel de nodige aandacht vragen en indien ze deze niet krijgen kunnen ze heel ongelukkig gaan worden.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1333 Geplaatst 09 december 2010 - 10:57

Joloka zei:

Aan u deur Lut. Dat gaat nu wel een beetje te kou zijn :oops: .

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1334 Geplaatst 09 december 2010 - 11:00

Fairness zei:

Aan u deur Lut. Dat gaat nu wel een beetje te kou zijn :oops: .

Mijn deur is warm O:) O:) O:)
Hihi nee nee ik heb genoeg met PanCakes :heart:
Maar ik ben er zeker van dat die twee pracht meiden een gouden mandje gaan vinden!!! Ze zijn zo mooi en lief! Dat steelt direct je hartje! :love3:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1335 Geplaatst 09 december 2010 - 11:02

Eefje ik denk niet dat Joloka die meiden van jou lang zal buiten laten staan . :p :p :p :p :p

Bewerkt door babetatilla, 09 december 2010 - 11:05.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens