Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1336 Geplaatst 09 december 2010 - 11:05

babetatilla zei:

Eefje ik denk niet dat Joloka die lang buiten zal staan . :p :p :p

Ik sta al achter de deur te wachten :love3: . Zeg en wie denkt dat een siameesje vals is? :r . Nee hoor, ze zijn zoals ze zijn :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1337 Geplaatst 09 december 2010 - 11:05

Brenda... zei:

Mijn deur is warm O:) O:) O:)
Hihi nee nee ik heb genoeg met PanCakes :heart:
Maar ik ben er zeker van dat die twee pracht meiden een gouden mandje gaan vinden!!! Ze zijn zo mooi en lief! Dat steelt direct je hartje! :love3:

:lachen: Een verwarmde deur.
Ja ik ook hoor :heart: . Ze vinden hun gouden mandje nog wel ;) .
En tot dan zullen ze niet in de kou moeten zitten :heart: .

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1338 Geplaatst 09 december 2010 - 11:06

Fairness zei:

:lachen: Een verwarmde deur.
Ja ik ook hoor :heart: . Ze vinden hun gouden mandje nog wel ;) .
En tot dan zullen ze niet in de kou moeten zitten :heart: .

Ja Joloka zal dan aan mijn deur staan :ha dan is ze verwarmd he :ha

En met mij erbij is ze nog warmer :ha

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1339 Geplaatst 09 december 2010 - 11:09

Fairness zei:

Sommige vergeten dat karakter primeert ;) . Zeker wanneer er kinderen zijn en zeker omdat ze vermelde dat haar jongste kindje er wat schrik van heeft. Een kitten neem je op basis van karakter vind ik. De siamees heeft mijn hart gestolen net door het karakter en nadien smelt je voor het uiterlijk. De 2 meisjes zijn hier compleet verschillend en moest er iemand met kinderen opdraven dan weet ik zo welk kitten van beide best zal passen binnen dat gezin. Ik weet één ding zeker mijn kinderen later zullen zich amuseren met de siamees in huis :lachen: . Mijn broer had een kitten uit men vorig nest en hun zoontje die toen 2 was mocht daar alles mee doen die spinde en liet hem maar doen :heart: . Haar nageltjes gebruikte die zelfs niet, zo schattig. Een brits korthaar gaat ook perfect met kinderen natuurlijk maar is iets rustiger van karakter en een hevig kind zal al gauw teleurgesteld worden door de brit.
Maar de siamees is een ras dat vele nog verkeerd aanzien. Vele denken dat ze vals zijn, maar het tegendeel is zo.
Nu ik ben er zeker niet rauwig om want wanneer iemand voor één van men kittens gaat wil ik ook iemand die net wat meer kennis heeft, want de siamees heeft zo'n uitgesproken en gevoelig karakter dat ze wel de nodige aandacht vragen en indien ze deze niet krijgen kunnen ze heel ongelukkig gaan worden.

Daar heb je helemaal gelijk in, vind ik.
Hoewel ik toch nog altijd net ietsjes meer een boon heb voor de coons, moet ik toch wel zeggen dat ik helemaal weg ben van het karakter van de SIA & OSH.
Axxes is ook zo'n kat waar je werkelijk àlles mee kunt doen, die blijft maar luid spinnen. Ach, zolang hij maar aandacht krijgt en zijn energie kwijt kan, dan is die in de wolken. Vandaar ook dat er op termijn nog een rasgenootje voor hem bijkomt, hij heeft er toch wel behoefte aan merken we. De andere katten zijn te snel uitgespeeld naar zijn zin en hij kan zijn ei niet helemaal kwijt op die manier.
Nu is dat geweldige karakter ook wel net het punt waar aanstaande kittenkopers aandacht moeten aan schenken. Want niet iedereen kan met die toch wel sterke karaktertjes overweg en sommigen zullen daardoor overweldigd zijn. Het zijn geweldige katten, maar je moet er klaar voor zijn. :)
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1340 Geplaatst 09 december 2010 - 11:26

babetatilla zei:

Eefje ik denk niet dat Joloka die meiden van jou lang zal buiten laten staan . :p :p :p :p :p

Karolientje zei:

Daar heb je helemaal gelijk in, vind ik.
Hoewel ik toch nog altijd net ietsjes meer een boon heb voor de coons, moet ik toch wel zeggen dat ik helemaal weg ben van het karakter van de SIA & OSH.
Axxes is ook zo'n kat waar je werkelijk àlles mee kunt doen, die blijft maar luid spinnen. Ach, zolang hij maar aandacht krijgt en zijn energie kwijt kan, dan is die in de wolken. Vandaar ook dat er op termijn nog een rasgenootje voor hem bijkomt, hij heeft er toch wel behoefte aan merken we. De andere katten zijn te snel uitgespeeld naar zijn zin en hij kan zijn ei niet helemaal kwijt op die manier.
Nu is dat geweldige karakter ook wel net het punt waar aanstaande kittenkopers aandacht moeten aan schenken. Want niet iedereen kan met die toch wel sterke karaktertjes overweg en sommigen zullen daardoor overweldigd zijn. Het zijn geweldige katten, maar je moet er klaar voor zijn. :)

Ind sommige mensen hebben liever een kat van rustigere aard. Maar al is de siamees erg speels toch zijn ze in combinatie ook gevoelig. Ze gaan bv niet gauw een kind pijn doen of lastig vallen wanneer deze dit niet wilt. Ze zijn heel lief tegenover kinderen en genieten echt van een kind in huis. Het lijkt wel of een kind voor hen een 2de soortgenootje betekend waar ze uren kunnen gaan bij liggen en mee spelen. Maar ze vragen wel heel veel liefde en aandacht en daar kan niet iedereen mee overweg. Voor mij onbegrijpelijk omdat het dat net is wat ik zo zalig vind aan ze.
Altijd klaar voor aandacht te krijgen en te geven :heart: :heart: :heart: .
Ik merk het verschil zo hard met mij htk Snow die ook vaak floddert hoor, maar wel enkel wanneer hij zin heeft ;) . De siamees heeft altijd zin voor te spelen en te knuffelen :love3: . Maar even graag zie ik de htk en andere rassen hoor. Alleen bied de siamees net dat tikkeltje meer (voor mij persoonlijk dan) waar ik van hou :hart: .

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1341 Geplaatst 09 december 2010 - 11:34

Fairness zei:

Ind sommige mensen hebben liever een kat van rustigere aard. Maar al is de siamees erg speels toch zijn ze in combinatie ook gevoelig. Ze gaan bv niet gauw een kind pijn doen of lastig vallen wanneer deze dit niet wilt. Ze zijn heel lief tegenover kinderen en genieten echt van een kind in huis. Het lijkt wel of een kind voor hen een 2de soortgenootje betekend waar ze uren kunnen gaan bij liggen en mee spelen. Maar ze vragen wel heel veel liefde en aandacht en daar kan niet iedereen mee overweg. Voor mij onbegrijpelijk omdat het dat net is wat ik zo zalig vind aan ze.
Altijd klaar voor aandacht te krijgen en te geven :heart: :heart: :heart: .
Ik merk het verschil zo hard met mij htk Snow die ook vaak floddert hoor, maar wel enkel wanneer hij zin heeft ;) . De siamees heeft altijd zin voor te spelen en te knuffelen :love3: . Maar even graag zie ik de htk en andere rassen hoor. Alleen bied de siamees net dat tikkeltje meer (voor mij persoonlijk dan) waar ik van hou :hart: .

Wij vinden het ook geweldige katten hoor, anders kwam er natuurlijk ook geen 2de meer bij in de toekomst. Axxes wil inderdaad ook altijd geknuffeld worden, wil altijd spelen, en zal ook heel goed zorgen dat je hem niet vergeet (= stemgeluid! :lachen: ). Ook naar bezoekers toe is hij supersociaal en gaat hij echt wel zijn aandacht opeisen. Jammer voor mensen die misschien niet zo katgezind zijn, maar hij kruipt altijd bij iedereen op schoot. Daar zijn andere rassen toch veelal wat terughoudender in. Hij is echt een allemansvriend.
Bij de Maine Coons en onze huiskat zijn het dan weer andere karaktertrekken die ik geweldig vind.
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1342 Geplaatst 09 december 2010 - 11:45

Karolientje zei:

Wij vinden het ook geweldige katten hoor, anders kwam er natuurlijk ook geen 2de meer bij in de toekomst. Axxes wil inderdaad ook altijd geknuffeld worden, wil altijd spelen, en zal ook heel goed zorgen dat je hem niet vergeet (= stemgeluid! :lachen: ). Ook naar bezoekers toe is hij supersociaal en gaat hij echt wel zijn aandacht opeisen. Jammer voor mensen die misschien niet zo katgezind zijn, maar hij kruipt altijd bij iedereen op schoot. Daar zijn andere rassen toch veelal wat terughoudender in. Hij is echt een allemansvriend.
Bij de Maine Coons en onze huiskat zijn het dan weer andere karaktertrekken die ik geweldig vind.

Uiteraard hebben andere rassen ook hun lieve en leuke kantjes :heart: . Ik hou echt van elke kat hoor. Elk ras of niet ras ik zie elke kat even graag :hart: . Dat is dus ook zo hé. Word geschreven en heb dat al ondervonden. De siamees/oosterse zal rapper gaan naar mensen die niet van katten houden.
Wanneer mijn vriend zen vrienden op bezoek komen zullen ze rapper gaan naar die die er niet zo van moeten hebben dan naar zij die erop roepen om aandacht :lachen: . Dan gaan ze ertegen zitten zo van allé wat is u probleem waarom knuffelt gij mij niet :p . Ja ik ben er helemaal weg van van hun grappig, liefdevol, speels karakter :love: . En ind hun stemgeluid kan je niet negeren maar ik vind dat leuk want ik praat er dan tegen en dan lijkt het of ze antwoorden. Als mijn vriend en ik over iets discuteren of zo dan zeg ik altijd Summertje heeft mama geen gelijk en dan antwoord ze zo miauw (als in ja ;) ) en dan zeg ik ziet ge Summer vind het ook :ha .

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1343 Geplaatst 09 december 2010 - 11:48

Fairness zei:

Uiteraard hebben andere rassen ook hun lieve en leuke kantjes :heart: . Ik hou echt van elke kat hoor. Elk ras of niet ras ik zie elke kat even graag :hart: . Dat is dus ook zo hé. Word geschreven en heb dat al ondervonden. De siamees/oosterse zal rapper gaan naar mensen die niet van katten houden.
Wanneer mijn vriend zen vrienden op bezoek komen zullen ze rapper gaan naar die die er niet zo van moeten hebben dan naar zij die erop roepen om aandacht :lachen: . Dan gaan ze ertegen zitten zo van allé wat is u probleem waarom knuffelt gij mij niet :p . Ja ik ben er helemaal weg van van hun grappig, liefdevol, speels karakter :love: . En ind hun stemgeluid kan je niet negeren maar ik vind dat leuk want ik praat er dan tegen en dan lijkt het of ze antwoorden. Als mijn vriend en ik over iets discuteren of zo dan zeg ik altijd Summertje heeft mama geen gelijk en dan antwoord ze zo miauw (als in ja ;) ) en dan zeg ik ziet ge Summer vind het ook :ha .

Dat herken ik helemaal! :ha :ha Bij ons gaat het net zo!
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#1344 Geplaatst 09 december 2010 - 12:17

Onze Tobias heeft da praten ook zo,en soms heeft hij graag eens een uurtje of twee zijn mama voor zichzelf alleen

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1345 Geplaatst 09 december 2010 - 14:24

Fairness zei:

Als mijn vriend en ik over iets discuteren of zo dan zeg ik altijd Summertje heeft mama geen gelijk en dan antwoord ze zo miauw (als in ja ;) ) en dan zeg ik ziet ge Summer vind het ook :ha .

:x :x :x

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1346 Geplaatst 09 december 2010 - 14:31

Ooooh nu ik jullie hier zo hoor praten kan ik nog minder wachten tot PanCakes hier is!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Ik vind dat praten van Peach al geweldig!!!! Oooooh kijk er zo naar uit!!!
Hun karakter is zo zalig he!!! :love3:
En dan nog zo een knap ventje dat het is! Ben echt zo trots he :dancer: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1347 Geplaatst 11 december 2010 - 19:10

Morgenavond komen er mensen naar de meisjes kijken :LOL: .
Jong koppeltje en echt op zoek naar een siamees :dancer: .
Zijn vriendin heeft in het verleden nog siameesjes gehad en wou terug een siamees voor het aanhankelijke karakter. Hij is veel thuis dus heeft veel tijd voor haar. Klinkt alvast super :) . En ze zijn van Leuven hier maar 15km vandaan.
Ben benieuwd!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1348 Geplaatst 11 december 2010 - 19:24

Fairness zei:

Morgenavond komen er mensen naar de meisjes kijken :LOL: .
Jong koppeltje en echt op zoek naar een siamees :dancer: .
Zijn vriendin heeft in het verleden nog siameesjes gehad en wou terug een siamees voor het aanhankelijke karakter. Hij is veel thuis dus heeft veel tijd voor haar. Klinkt alvast super :) . En ze zijn van Leuven hier maar 15km vandaan.
Ben benieuwd!!

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1349 Geplaatst 11 december 2010 - 19:30

Super :thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1350 Geplaatst 11 december 2010 - 19:38