Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1366 Geplaatst 13 december 2010 - 15:06

Solotje zei:

Oooh geweldig nieuws Eefje!!! :thumb: :thumb: :thumb:
Ik duim mee voor het tweede meisje! :thumb: :thumb: :thumb:

Ik mag ze binnen 2 weken knuffelen! :dancer: :dancer: :dancer:

Ja Anja :LOL: !! Er gaat hier geen kitten weg voor jij en Sigrid ze hebben kunnen knuffelen ;) . En ik mag volgend weekend eindelijk Salake komen knuffelen :loveshower: :loveshower: :loveshower: :LOL: :LOL: :LOL: !!!! Kijk ik ook super hard naar uit!!!!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1367 Geplaatst 13 december 2010 - 15:12

Fairness zei:

Ja Anja :LOL: !! Er gaat hier geen kitten weg voor jij en Sigrid ze hebben kunnen knuffelen ;) . En ik mag volgend weekend eindelijk Salake komen knuffelen :loveshower: :loveshower: :loveshower: :LOL: :LOL: :LOL: !!!! Kijk ik ook super hard naar uit!!!!

ooooh binnenkort mag ik ze knuffelen :love: :love: :love: Ik zie daar al enorm naar uit.

Ik duim heel hard mee nu voor het tweede meisje :thumb: :thumb:
Succes strakjes.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1368 Geplaatst 13 december 2010 - 15:27

Froetske zei:

ooooh binnenkort mag ik ze knuffelen :love: :love: :love: Ik zie daar al enorm naar uit.

Succes strakjes.

Bedankt!!!! Ik ben benieuwd :louche: . Ga veel vragen stellen ;) !!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1369 Geplaatst 13 december 2010 - 15:27

Supergoed nieuws hier dus :thumb:
Hopelijk heb je met die mensen ook je derde geschikte personeel gevonden!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1370 Geplaatst 13 december 2010 - 15:38

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1371 Geplaatst 13 december 2010 - 15:56

Fairness zei:

:lachen: :thumb:

Stel je voor dat Sala juist krols is en dat ze wordt gebracht naar haar vriendje, dan kan je haar niet zien. :ha

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1372 Geplaatst 13 december 2010 - 15:58

Oooooh ik duim heel hard mee!!! :thumb: :loveshower: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1373 Geplaatst 13 december 2010 - 16:04

Froetske zei:

Succes strakjes.

Hier kom je na nieuwjaar ook maar eens langs met Anja he ;) :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1374 Geplaatst 13 december 2010 - 16:32

Ohhhhh waren super lieve verzorgde mensen!!! Het laatste kitten heeft ook een gouden mandje :thumb: .
Ze hebben speciaal naar de da gebeld om te horen achter een kitten dat vind ik super positief :) . De da rade dan mijn kittens aan ;) .
Nu omdat deze vrouw en haar man veel werken (zelfstandige zaak) en haar dochterje zich vaak eenzaam voelt willen ze haar voor haar verjaardag (3dec) een speelkameraardje geven :heart: . Nu gaan ze voor haar verjaardag ook nog een krabpaal, speeltjes, mandje,... als cadeautjes geven bovenop het nieuwe vriendje voor haar. Ik vind het zoooo lief!! Ik denk dat ze als een prinses gaat worden behandeld :) .
Ze waren heel enthousiast en vonden haar beeldig (niet moeilijk :heart: :heart: :heart: ). Ze hebben zelfs een filmpje gemaakt! Dit meisje mag dan bij mij blijven tot 3 december. Ze gaan ook fotokes zenden en vonden dat niet meer dan normaal dat ik ze graag nog wat zie en ervan hoor. Ik hoop stiekem dat haar dochtertje de weg naar hier vind :oops: , dan kunnen we nog lang meegenieten!! Eerst dacht ik haar een mandje te zoeken daar waar reeds andere poesjes zijn maar aangezien ze veel liefde en aandacht van dit meisje (10j) gaat krijgen zie ik dat volledig zitten!!
3 SUPER mandjes dus :dancer: :dancer: :dancer: !! Ik heb bij alle drie een heel goed gevoel en ook de kittens die bij elke persoon terecht komen hun karakter valt prima binnen hun situatie :LOL: .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1375 Geplaatst 13 december 2010 - 16:34

Brenda... zei:

Hier kom je na nieuwjaar ook maar eens langs met Anja he ;) :)
Okey komt in orde! ;)

Fairness zei:

Ohhhhh waren super lieve verzorgde mensen!!! Het laatste kitten heeft ook een gouden mandje :thumb: .
Ze hebben speciaal naar de da gebeld om te horen achter een kitten dat vind ik super positief :) . De da rade dan mijn kittens aan ;) .
Nu omdat deze vrouw en haar man veel werken (zelfstandige zaak) en haar dochterje zich vaak eenzaam voelt willen ze haar voor haar verjaardag (3dec) een speelkameraardje geven :heart: . Nu gaan ze voor haar verjaardag ook nog een krabpaal, speeltjes, mandje,... als cadeautjes geven bovenop het nieuwe vriendje voor haar. Ik vind het zoooo lief!! Ik denk dat ze als een prinses gaat worden behandeld :) .
Ze waren heel enthousiast en vonden haar beeldig (niet moeilijk :heart: :heart: :heart: ). Ze hebben zelfs een filmpje gemaakt! Dit meisje mag dan bij mij blijven tot 3 december. Ze gaan ook fotokes zenden en vonden dat niet meer dan normaal dat ik ze graag nog wat zie en ervan hoor. Ik hoop stiekem dat haar dochtertje de weg naar hier vind :oops: , dan kunnen we nog lang meegenieten!! Eerst dacht ik haar een mandje te zoeken daar waar reeds andere poesjes zijn maar aangezien ze veel liefde en aandacht van dit meisje (10j) gaat krijgen zie ik dat volledig zitten!!
3 SUPER mandjes dus :dancer: :dancer: :dancer: !! Ik heb bij alle drie een heel goed gevoel en ook de kittens die bij elke persoon terecht komen hun karakter valt prima binnen hun situatie :LOL: .
Super!!! :dancer: :dancer: :dancer:

Ik ben blij voor jouw Eefje! :hug:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1376 Geplaatst 13 december 2010 - 16:39

Super goed nieuws :duim:

Wanneer ga jij naar Anja dan, volgend weekend??
Xantippe zou mijn funboard meenemen richting Leuven maar als jij het mee zou nemen is nog beter want ik moet ook mijn zakken zand nog bij je ophalen....

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1377 Geplaatst 13 december 2010 - 16:50

*mikkeke* zei:

Xantippe zou mijn funboard meenemen richting Leuven maar als jij het mee zou nemen is nog beter want ik moet ook mijn zakken zand nog bij je ophalen....

Volgend weekend ga ik naar Anja :) . Ik zal het meebrengen voor je ;) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1378 Geplaatst 13 december 2010 - 16:50

*mikkeke* zei:

:ha Ze komt zaterdag naar mij. ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1379 Geplaatst 13 december 2010 - 16:56

Super dat ze allemaal een nieuw thuis hebben gevonden!! :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1380 Geplaatst 13 december 2010 - 16:59

Solotje zei:

:ha Ze komt zaterdag naar mij. ;)

Héééééél goed :ha . Ik loop hier maar te leuren om mijn bord :wi :x

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens