Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1381 Geplaatst 13 december 2010 - 17:01

joepiiiiiiii :cheer:

maarre 3 december? O:)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1382 Geplaatst 13 december 2010 - 17:02

*mikkeke* zei:

Héééééél goed :ha . Ik loop hier maar te leuren om mijn bord :wi :x

:lachen: Inderdaad, hier is ze weer :ha maar ik begrijp het wel hoor. ;)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1383 Geplaatst 13 december 2010 - 17:02

Ooooh wat goed nieuws Eefje :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Mijn Poemelke zijn zusjes hebben een gouden mandje!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1384 Geplaatst 13 december 2010 - 17:02

Solotje zei:

:lachen: Inderdaad, hier is ze weer :ha maar ik begrijp het wel hoor. ;)

Ik zal nu zwijgen :bleh:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1385 Geplaatst 13 december 2010 - 17:03

Elfonia zei:

joepiiiiiiii :cheer:

maarre 3 december? O:)

Ohhh :oops: . Januari hé :) . Ik kan er dus eentje wat langer knuffelen :heart: !!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1386 Geplaatst 13 december 2010 - 17:10

Brenda... zei:

Ooooh wat goed nieuws Eefje :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Mijn Poemelke zijn zusjes hebben een gouden mandje!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ja hé!!!! Echt allemaal mensen met verantwoordelijkheidsgevoel (zo ik kan merken natuurlijk) en dat vind ik belangrijk!! Ook mensen die me op de hoogte willen houden en niet enkel de prijs wouden weten of belangrijk vonden. Ze worden ook allemaal gesteriliseerd :dancer: . Vlak voor die mensen me belde had er nog iemand gebeld (buiten de mails die ik kreeg, want daar waren er ook een paar bij dat je dacht :trance: ) klonk een beetje (sorry voor men taalgebruik) marginaal. Hij zou nog iets laten weten om af te spreken want had deze week geen tijd. Ik zo jaja stuur maar een mailtje, ik hoor het wel dan :louche: . Neenee ik voel me er goed bij. Al doet het nog steeds zeer de gedachten dat ze nog maar een 2 weken hier zullen zijn :cry: . Daarom Brenda overlaad me met foto's en filmpjes please :pray: !!! En veel info over hoe het met hem gaat :oops: !! Ohhh ze loslaten is toch het moeilijkste stuk hoor!! Maar ik maak er wel andere mensen blij mee :LOL: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1387 Geplaatst 13 december 2010 - 17:36

En daarstraks ging ik langs intratuin (Aarschot) om gewoon eens te kijken. Er was weer van alles nieuw binnen natuurlijk :oops: . En Eef kon haar weer eens niet houden :oops: .
Maar het zeteltje wilde ik al lang en was niet duur :oops: ;) . De kittens dan nog maar eens laten poseren erin :heart: . En ook heel veel nieuwe speeltjes die ze er hadden :goofy: !! Ik heb weer maar iets voor de kittentjes bij :oops: . Hun speelgoed pakketje heb ik al gemaakt en is toe nu!! Nu kan ik niets meer meebrengen :) . Ik kan het gewoon niet laten ik zie ze dan in gedachte bij hun nieuwe thuis ermee spelen en dan wil ik dat hun ook nog meegeven. Maar nu stopt het hoor!! De rest is aan de nieuwe slaafjes ;) !!
Ohh ja en die plankjes vond ik gewoon super leuk!! Die zijn uit kurk en zo net een formaat kleinder dan een placemat. Ideaal om de bokes op te smeren dacht ik dus kon ik ze ook niet laten liggen :oops: . Ja en dan kon ik de glazen onderzettertjes die erbij hoorde ook niet laten liggen :lachen: .

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01903.JPG
  • DSC01927.JPG
  • DSC01934.JPG
  • DSC01944.JPG
  • DSC01913.JPG

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1388 Geplaatst 13 december 2010 - 17:37

Ohh ja en Brenda de huisjes zijn er nog steeds hé :thumb: !!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1389 Geplaatst 13 december 2010 - 17:38

Fairness zei:

Ohh ja en Brenda de huisjes zijn er nog steeds hé :thumb: !!

Ooooh dan hoop ik dit weekend te kunnen gaan :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1390 Geplaatst 13 december 2010 - 18:28

Ik vind het super dat ze nu alledrie een mandje hebben maar ik ga het er ook moeilijk mee hebben :cry: :cry: :cry: . Ik denk dat Dirk me nu in mijn "ik ben nu wel heel erg boos-modus" gaat te zien krijgen. En dat die heel vaak een nee zal te horen krijgen :evil: . Maar je weet het he Eefje, ik had het je gezegd: als je een mandje vond waar jij je goed bij voelt, dan moet je het doen he :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#1391 Geplaatst 13 december 2010 - 18:38

Hoe heb ik dit topic zo lang uit het oog kunnen verliezen?
Ik zie nu pas het filmpje : zoooooooo superschattig :heart: :heart: :heart:
Ik lees nu pas dat ze allemaal een gouden mandje hebben gevonden : zooooooooooo leuk :b :b :b
En dat ze binnenkort allemaal dus het huis uit gaan : zoooooooooo triestig voor fairness :hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1392 Geplaatst 13 december 2010 - 18:47

Joloka zei:

Ik vind het super dat ze nu alledrie een mandje hebben maar ik ga het er ook moeilijk mee hebben :cry: :cry: :cry: . Ik denk dat Dirk me nu in mijn "ik ben nu wel heel erg boos-modus" gaat te zien krijgen. En dat die heel vaak een nee zal te horen krijgen :evil: . Maar je weet het he Eefje, ik had het je gezegd: als je een mandje vond waar jij je goed bij voelt, dan moet je het doen he :hug: :hug: :hug: .

Ik heb je een pm gestuurd. Ik heb ook met jou te doen nu :( . Je wou het zoooo graag :hug: . Mannen hé!!!! Tttssssssssss...
Ik hoop dat je hem in de toekomst nog kunt overtuigen!! Anja verwacht ook nog een nestje boordevol (laten we hopen op een super groot nestje ;) :) ) schatjes :heart: en ik later ook, al zal dat wel nog ongv 2jaar duren voor dat het eerst volgende nestje er is. Ideale moment voor mij en mijn vriend om nu zelf een kittentje te maken ;) . Spijtig genoeg heb ik dat niet in de hand wanneer dat zal lukken :( . Och wat moet komen komt zeker ;) .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1393 Geplaatst 13 december 2010 - 18:49

Fairness zei:

Ik heb je een pm gestuurd. Ik heb ook met jou te doen nu :( . Je wou het zoooo graag :hug: . Mannen hé!!!! Tttssssssssss...
Ik hoop dat je hem in de toekomst nog kunt overtuigen!! Anja verwacht ook nog een nestje boordevol (laten we hopen op een super groot nestje ;) :) ) schatjes :heart: en ik later ook, al zal dat wel nog ongv 2jaar duren voor dat het eerst volgende nestje er is. Ideale moment voor mij en mijn vriend om nu zelf een kittentje te maken ;) . Spijtig genoeg heb ik dat niet in de hand wanneer dat zal lukken :( . Och wat moet komen komt zeker ;) .

Je hebt ook een pb terug :hug: :hug: :hug: . En dat kleintje van jou en je ventje is veel belangrijker dan wat ik hier wens. Ik mag me gelukkig prijzen met mijn zestal :love: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#1394 Geplaatst 13 december 2010 - 18:51

Fairness zei:

... Ideale moment voor mij en mijn vriend om nu zelf een kittentje te maken ;) . Spijtig genoeg heb ik dat niet in de hand wanneer dat zal lukken :( . Och wat moet komen komt zeker ;) .

Laat je niet ontmoedigen hoor! Wij hebben eerst een jaar moeten wachten op de eerste zwangerschap en dan nog drie miskramen te verwerken gekregen...
De medische wetenschap kan veel helpen als het moet.
In ieder geval, veel succes ermee :geluk:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1395 Geplaatst 13 december 2010 - 18:53

Poekietoe zei:

Hoe heb ik dit topic zo lang uit het oog kunnen verliezen?
Ik zie nu pas het filmpje : zoooooooo superschattig :heart: :heart: :heart:
Ik lees nu pas dat ze allemaal een gouden mandje hebben gevonden : zooooooooooo leuk :b :b :b
En dat ze binnenkort allemaal dus het huis uit gaan : zoooooooooo triestig voor fairness :hug: :hug: :hug:

Ind de eerste zaken vind ik ook allemaal super leuk maar ind dat laatste daar probeer ik gewoon niet aan te denken :( . Ik ga ze echt missen!! Elk van hen stuk voor stuk!! Elke morgen als ik beneden kom smeken ze om men aandacht en s' avonds gezellig in de zetel bij ons liggen en spelen :heart: !!
Ja ik ga ze missen!! Ik troost me dan met de gedachten dat er volgend jaar een kleintje mijn pad op komt. Dan probeer ik daar naar uit te kijken!
En met kleintje bedoel ik een kitten van Anja hé.

Bewerkt door Fairness, 13 december 2010 - 18:55.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens