Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1396 Geplaatst 13 december 2010 - 19:43

Ooohhh Eefje wat fijn dat je meisjes ook warme mandjes hebben gevonden .Het zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van je schatten ,maar goed personeel komt op de eerste plaats.En als de mensen je op de hoogte houden is dat wel heel vriendelijk en super lief :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1397 Geplaatst 13 december 2010 - 19:56

babetatilla zei:

Ooohhh Eefje wat fijn dat je meisjes ook warme mandjes hebben gevonden .Het zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van je schatten ,maar goed personeel komt op de eerste plaats.En als de mensen je op de hoogte houden is dat wel heel vriendelijk en super lief :) ;)

Inderdaad. Was ook stiekem een van mijn vereisten :) . De mensen die gisteren één van de meisjes gereserveerd hebben zijn al komen piepen :) . Ze zoeken nog juist een naam om zich te registeren en dan komen ze hier mee volgen en kunnen wij van haar nadien ook nog meegenieten :loveshower: :dancer: :thumb: !! Super toch. Ze twijfelen nog een beetje over de naam. Ze hebben een naam in gedachten maar aangezien ze haar nu gezien hebben twijfelen ze weer. Ze moeten een naam kiezen waar ze zich het beste bij voelen. Ik zeg altijd dat de naam (welke ook) steeds gaat passen ;) . In het begin klinkt een naam vaak raar maar na een tijdje lijkt het alsof die met geen andere naam zou staan. Dat heb ik toch.
De mensen van het andere meisje hebben ook belooft nog fotokes te zenden. Het enige is dat ze minder tijd hebben maar hun dochtertje ga ik een briefje schrijven (ik ga ze niet kunnen ontmoeten aangezien ze het kitten hier komen ophalen als verrassing voor haar 10de verjaardag) met uitleg en een linkje naar hier ;) . Ze verveelt zich vaak dus miss vind ze het dan wel leuk om hier veel te komen schrijven over haar lieverdje. Ik ga dat briefje meegeven met al de info en dan zien we wel hé!!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1398 Geplaatst 13 december 2010 - 20:09

:thumb: :thumb: :thumb: kei tof dat ze allemaal een gouden mandje tegemoet gaan

Ooooh en de nieuwe foto's zijn weer prachtig :love4: :loveshower: :love4: :loveshower: :love4:
Mooi nieuw mandje ook dat je gekocht hebt: ziet er echt leuk uit.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1399 Geplaatst 13 december 2010 - 20:23

Brenda... zei:

Hier kom je na nieuwjaar ook maar eens langs met Anja he ;) :)

:dancer: :dancer: kei tof Brenda  :)

Dat gaan we zeker en vast doen !!!
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1400 Geplaatst 13 december 2010 - 20:29

Froetske zei:

:dancer: :dancer: kei tof Brenda  :)

Dat gaan we zeker en vast doen !!!

Jaaaaaaaa en dan kom ik mee en kan ik hem nog eens zien :LOL: !!
Tegen dan is hij al even bij je en is het het bij jou gewoon.
Hopelijk gaat hij me dan nog herkennen :oops: .

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1401 Geplaatst 13 december 2010 - 20:30

Joloka zei:

Ik vind het super dat ze nu alledrie een mandje hebben maar ik ga het er ook moeilijk mee hebben :cry: :cry: :cry: . Ik denk dat Dirk me nu in mijn "ik ben nu wel heel erg boos-modus" gaat te zien krijgen. En dat die heel vaak een nee zal te horen krijgen :evil: . Maar je weet het he Eefje, ik had het je gezegd: als je een mandje vond waar jij je goed bij voelt, dan moet je het doen he :hug: :hug: :hug: .

:8

Ik vind het zo jammer voor jou dat hij nu nog niet beslist heeft / had...
Hopelijk beseft hij wat hem de rest van het jaar te wachten staat! :oops:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1402 Geplaatst 13 december 2010 - 20:33

haemoglobine zei:

:8

Ik vind het zo jammer voor jou dat hij nu nog niet beslist heeft / had...
Hopelijk beseft hij wat hem de rest van het jaar te wachten staat! :oops:

:hug: :hug: :hug:

Gelukkig voor Dirk duur het jaar niet meer zo heel lang ;) Jammer Lut, maar als je man er nog niet klaar voor was nu, dan is het beter zo he... Als er nog eentje bij komt bij jullie dan zal die zeker en vast helemaal gewenst zijn door zowel jou als Dirk. Liefde voor nog eentje bij hebben jullie in elk geval genoeg denk ik :hug:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1403 Geplaatst 13 december 2010 - 20:43

Fairness zei:

Jaaaaaaaa en dan kom ik mee en kan ik hem nog eens zien :LOL: !!
Tegen dan is hij al even bij je en is het het bij jou gewoon.
Hopelijk gaat hij me dan nog herkennen :oops: .

jaaaaa Eefje: super idee :thumb:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1404 Geplaatst 13 december 2010 - 20:48

Ohhh ik heb net het topic van in het begin nog eens beginnen lezen en nu krijg ik gewoon de tranen in mijn ogen bij het lezen van het gedeelte van de zwangerschap. Zo ontroerend!!! Het is zo leuk dat ik het hier zelf kan nalezen. Er waren dingen die ik vergeten was. Kleine prullekes als PanCakeje die niet dadelijk begon te drinken en het eerste kitten die in stuit kwam. En wat me ook dadelijk opviel was Brenda's eerste reactie vlak na PanCakes er was. Ze heeft meteen gereageerd en was meteen vanaf het begin verliefd op hem. Zo mooi om dat allemaal te lezen en te weten dat ze hem nu ook in haar armen mag sluiten :heart: . Ik hoop dat ks nooit zen gegevens verliest!!! Net als de fotokes tussen door enzo. Super vind ik dit!!! Lijkt wel het dagboek van Nala's zwangerschap/kittens :) . Mooie herinnering aan een prachtig nestje dat ik voor altijd met me meedraag :heart: !!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1405 Geplaatst 13 december 2010 - 20:49

Smitten Kitten zei:

Gelukkig voor Dirk duur het jaar niet meer zo heel lang ;) Jammer Lut, maar als je man er nog niet klaar voor was nu, dan is het beter zo he... Als er nog eentje bij komt bij jullie dan zal die zeker en vast helemaal gewenst zijn door zowel jou als Dirk. Liefde voor nog eentje bij hebben jullie in elk geval genoeg denk ik :hug:

Inderdaad Hanne. Uiteindelijk moeten ze er met 2 volledig achter staan. Maar uitstel is geen afstel hé ;) .

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1406 Geplaatst 13 december 2010 - 22:47

Fairness zei:

Het enige is dat ze minder tijd hebben maar hun dochtertje ga ik een briefje schrijven (ik ga ze niet kunnen ontmoeten aangezien ze het kitten hier komen ophalen als verrassing voor haar 10de verjaardag) met uitleg en een linkje naar hier ;) . Ze verveelt zich vaak dus miss vind ze het dan wel leuk om hier veel te komen schrijven over haar lieverdje. Ik ga dat briefje meegeven met al de info en dan zien we wel hé!!

Zou het geen optie zijn dat jij het kitten naar daar brengt? Of misschien is de verrassing dan minder leuk? Kan dat zo moeilijk inschatten maar zou toch leuk zijn voor jou als je het meisje zelf ook eens kan ontmoeten. Ik zou het toch een leuke verrassing vinden als hier plots iemand met een kitten aan de deur stond :love4:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1407 Geplaatst 13 december 2010 - 23:06

MissKitty zei:

Zou het geen optie zijn dat jij het kitten naar daar brengt? Of misschien is de verrassing dan minder leuk? Kan dat zo moeilijk inschatten maar zou toch leuk zijn voor jou als je het meisje zelf ook eens kan ontmoeten. Ik zou het toch een leuke verrassing vinden als hier plots iemand met een kitten aan de deur stond :love4:

Ja ik heb er ook al aan gedacht hoor maar ik denk dat de ouders haar graag zelf overhandigen. Wat ik maar al te goed begrijp :) . Ik zou dat persoonlijk ook graag zelf doen als het om mijn dochtertje gaat en ik wil haar een cadeautje schenken. Maar ik ben wel zeker dat ze contact gaan houden hoor. Ik weet alleen niet hoeveel want die mensen hebben een eigen bistro en hebben momenteel wat minder tijd.
Ik ga zowizo een briefje schrijven met al de info en tips en dan zeggen dat ze hier moeten komen piepen ;) . Ik denk wel dat dat goed komt hoor. Was een heel lieve!! Echt direct het meisje knuffelen en ohhh en ahhh.
Hele deftige mensen!!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1408 Geplaatst 13 december 2010 - 23:52

Fairness zei:

Ohhh ik heb net het topic van in het begin nog eens beginnen lezen en nu krijg ik gewoon de tranen in mijn ogen bij het lezen van het gedeelte van de zwangerschap. Zo ontroerend!!! Het is zo leuk dat ik het hier zelf kan nalezen. Er waren dingen die ik vergeten was. Kleine prullekes als PanCakeje die niet dadelijk begon te drinken en het eerste kitten die in stuit kwam. En wat me ook dadelijk opviel was Brenda's eerste reactie vlak na PanCakes er was. Ze heeft meteen gereageerd en was meteen vanaf het begin verliefd op hem. Zo mooi om dat allemaal te lezen en te weten dat ze hem nu ook in haar armen mag sluiten :heart: . Ik hoop dat ks nooit zen gegevens verliest!!! Net als de fotokes tussen door enzo. Super vind ik dit!!! Lijkt wel het dagboek van Nala's zwangerschap/kittens :) . Mooie herinnering aan een prachtig nestje dat ik voor altijd met me meedraag :heart: !!!

Dat is ook zo,van het moment dat hij geboren werd was ik verkocht :love:  Love at first sight :love:
En ben ook heel blij dat hij van bij jou komt dat weet je!
Het contact dat ik met jou heb is echt fijn!

Kan alles aan je kwijt,en weet dat je er altijd zal zijn voor hem.
Dat geeft een enorm goed gevoel :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1409 Geplaatst 14 december 2010 - 00:02

Brenda... zei:

Dat is ook zo,van het moment dat hij geboren werd was ik verkocht :love:  Love at first sight :love:
En ben ook heel blij dat hij van bij jou komt dat weet je!
Het contact dat ik met jou heb is echt fijn!

Kan alles aan je kwijt,en weet dat je er altijd zal zijn voor hem.
Dat geeft een enorm goed gevoel :hug:

Je weet wat ik gezegd heb en dat meen ik ook!! Mocht er ooit iets zijn om welke reden dan ook dat er iets is of wat ook!! PanCakes (jij ook natuurlijk!!) is bij mij steeds welkom!! Is er iets bel. Heb je vragen, stel ze. Niet generen ook niet als je denk van oei dit of dat. Ik wil trouwens in je testament komen te staan hé :lachen: . Als 1ste erfgename van Pancakes.
Dat geld trouwens voor al de kittens hun nieuwe eigenaars. Als ze vragen hebben of wat dan ook, ik sta voor alles open. Mijn kittens zijn altijd welkom bij mij :heart: . Ik ben ook heel blij met jou meid Geplaatste afbeelding. PanCakes is bij jou en je schatten echt op zen plaats Geplaatste afbeelding!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1410 Geplaatst 14 december 2010 - 06:43

Fairness zei:

Inderdaad Hanne. Uiteindelijk moeten ze er met 2 volledig achter staan. Maar uitstel is geen afstel hé ;) .

Groot gelijk: je moet er met 2 achter staan. Maar als je hem soms hoort praten he, dan weet je dat hij er achter staat. Het is alleen dat hij schrik heeft wat de familie van hem gaat zeggen :louche: . Niet alleen het aantal poezels maar ook dat het raskatjes zijn. Nu we zien wel he. Ik wou dolgraag een kitten van Eefje omdat ze zo super zijn en zeg zelf: die ogen van dat laatste meisje dat is toch volledig onze Bebbel? En ik wist dat het karakter van een siameesje hier heel goed zou passen in onze groep. Uitstel is inderdaad geen afstel. Hij heeft zelf eens gezegd dat hij nog graag een grijs gestreept kitten erbij zou hebben. Als het mag zijn, dan komt er nog wel eens eentje op onze weg. Ondertussen geniet ik van hetgene wat er hier rond mij aan het crossen is :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens