Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1426 Geplaatst 18 december 2010 - 13:26

Fairness zei:

Spannend hé :) . Ik ga een lijstje opstellen met de dingen die ze hier krijgen en hun gewoontes zodat de nieuwe baasjes hun lieve schat het best op hun gemakje kunnen laten voelen. En ik heb goed nieuws. Die vrouw heeft net gebeld van het kleintje dat voor haar dochtertjes verjaardag komt. Ze zou toch liever haar iets eerder hebben en ik mag haar dan zelf wegbrengen tot bij hen :LOL: . Ze kon niet zwijgen en heeft het tegen haar dochtertje verteld. Daar ben ik blij om want ik maakte me wat zorgen dat het kleintje in de drukte van een feestje moest aankomen ;) . Super nieuws dus. En het andere meisje heeft een naam. Ze hebben gisteren bevestigd dat ze Konnie zou noemen. Ze hadden die naam al van voor ze er was in gedachten en twijfelde maar hebben dan toch de knoop doorgehakt. Je moet gaan voor wat je graag hoort ;) . Dus nu hebben we PanCakes, Konnie en... Dat word afwachten wat het meisje zal kiezen :) ...
Super :thumb: mooie naam Konnie :love4: en geniet nog maar van de kleintjes want het is niet lang meer. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1427 Geplaatst 18 december 2010 - 16:08

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1428 Geplaatst 18 december 2010 - 18:20

Fairness zei:

Spannend hé :) . Ik ga een lijstje opstellen met de dingen die ze hier krijgen en hun gewoontes zodat de nieuwe baasjes hun lieve schat het best op hun gemakje kunnen laten voelen. En ik heb goed nieuws. Die vrouw heeft net gebeld van het kleintje dat voor haar dochtertjes verjaardag komt. Ze zou toch liever haar iets eerder hebben en ik mag haar dan zelf wegbrengen tot bij hen :LOL: . Ze kon niet zwijgen en heeft het tegen haar dochtertje verteld. Daar ben ik blij om want ik maakte me wat zorgen dat het kleintje in de drukte van een feestje moest aankomen ;) . Super nieuws dus. En het andere meisje heeft een naam. Ze hebben gisteren bevestigd dat ze Konnie zou noemen. Ze hadden die naam al van voor ze er was in gedachten en twijfelde maar hebben dan toch de knoop doorgehakt. Je moet gaan voor wat je graag hoort ;) . Dus nu hebben we PanCakes, Konnie en... Dat word afwachten wat het meisje zal kiezen :) ...

Wat leuk dat er een meisje al een naam heeft :love3:
Nu het ander nog.
Is wel goed dat het dochtertje er al van weet. Dan heeft ze iets om naar uit te kijken ook ineens en kan ze zich voorbereiden :)
Zo spannend!!!
Ik kan echt niet meer wachten gewoon! Het komt zo dichtbij!!!
Gelukkig maak ik zo lange dagen nu dat ik er niet teveel bij stil kan staan. Zo gaan de dagen echt veeeeeel sneller voorbij :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1429 Geplaatst 18 december 2010 - 21:27

Hun kittenpakketjes staan klaar :oops: . Ik heb ze net afgewerkt. De inhoud is aan de nieuwe baasjes om te ontdekken ;) . Nog een week en half en ze vertrekken één voor een naar hun nieuwe thuis. Het zal stil zijn hier zonder hen :( . Maar Anja bracht me gelukkig heel goed nieuws :heart: .
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02094.JPG
  • DSC02118.JPG
  • DSC02139.JPG
  • DSC02142.JPG

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1430 Geplaatst 18 december 2010 - 21:30

wow eefje! Super leuk!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1431 Geplaatst 18 december 2010 - 21:31

Heel mooi gedaan! Vooral die foto's!!! :ha :ha Nee, serieus nu ;) Heel leuke mandjes!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1432 Geplaatst 18 december 2010 - 21:35

Wauw!!!! Wat een super mooi Kitten pakket Eefje!!!! Kan niet wachten om dat samen met PanCakes open te doen en op ontdekking te gaan :loveshower: :loveshower: :loveshower:
En die foto :heart:
Echt zo mooi gedaan! Nog 11 dagen en het is zo ver :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1433 Geplaatst 18 december 2010 - 21:42

Smitten Kitten zei:

Heel mooi gedaan! Vooral die foto's!!! :ha :ha Nee, serieus nu ;) Heel leuke mandjes!

Ik moet zeggen het verschil met jou foto's en bv één van mij is wel echt heel opvallend. Ik heb wel een goede printer maar bij mijn foto's zag je aan de pixels dat de kwaliteit niet zo goed was. Deze foto's kwamen perfect uit de printer en zijn zelfs op gewoon papier af geprint. Ze kunnen zo in een kader gestoken worden :LOL: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1434 Geplaatst 18 december 2010 - 21:47

Brenda... zei:

Wauw!!!! Wat een super mooi Kitten pakket Eefje!!!! Kan niet wachten om dat samen met PanCakes open te doen en op ontdekking te gaan :loveshower: :loveshower: :loveshower:
En die foto :heart:
Echt zo mooi gedaan! Nog 11 dagen en het is zo ver :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Er is één speeltje dat ik eigenlijk zeker wil zien als het open is :oops: . Daar waren er nog maar net 3 van dus kon ik geen 4de voor mij kopen maar het is echt voor kittentjes. Super schattig :heart: . Ik wil zien wat dat geeft ;) . Ohhhhhh het lijkt wel gisteren dat Nala bevallen is en nu gaan ze al bijna weg :oops: . Het vliegt toch hoor. Maar ik heb heel veel mooie herinneringen aan ze :heart: en ik ga volgende week nog een laatste filmpje maken want is men laatste kans :) .

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1435 Geplaatst 18 december 2010 - 21:53

Fairness zei:

Er is één speeltje dat ik eigenlijk zeker wil zien als het open is :oops: . Daar waren er nog maar net 3 van dus kon ik geen 4de voor mij kopen maar het is echt voor kittentjes. Super schattig :heart: . Ik wil zien wat dat geeft ;) . Ohhhhhh het lijkt wel gisteren dat Nala bevallen is en nu gaan ze al bijna weg :oops: . Het vliegt toch hoor. Maar ik heb heel veel mooie herinneringen aan ze :heart: en ik ga volgende week nog een laatste filmpje maken want is men laatste kans :) .

Oooh nu ben ik super benieuwd wat dat speeltje is :loveshower:
Ik ga er zeker veeeel foto's van maken dan en als ik kan een filmpje :)
Je weet dat je hier elk moment mag op bezoek komen he ;)
Jij bent altijd welkom :) maakt niet uit hoe laat of eender :) ;)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1436 Geplaatst 18 december 2010 - 22:11

Oh zo'n leuke kittenpakketen! :thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1437 Geplaatst 18 december 2010 - 22:25

Het zien er superleuke kittenpakketten uit!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1438 Geplaatst 18 december 2010 - 22:43

Fairness zei:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1439 Geplaatst 18 december 2010 - 22:59

ooooh Eefje nu begint het echt wel te korten he :hug: :hug: :hug:

Prachtige foto's van je kittenpakketten.
Je hebt er echt werk van gemaakt.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1440 Geplaatst 18 december 2010 - 23:57

Froetske zei:

ooooh Eefje nu begint het echt wel te korten he :hug: :hug: :hug:

Prachtige foto's van je kittenpakketten.
Je hebt er echt werk van gemaakt.

Ja de tijd vliegt nu hé. Hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan binden met je. Het word eigenlijk tijd voor ze om te gaan zodat ze zich aan de juiste persoon gaan hechten. Ik voel me nu al zo schuldig dat ik ze ergens ga achterlaten. Ik ben al blij dat ik 3 deftige, lieve mensen gevonden heb :) . Onder geen enkele andere voorwaarde gingen ze anders verhuizen ;) .
Ben benieuwd wel naar hun reacties in hun nieuwe omgeving. Daarom dat ik ze wegdoe. En dan weggaan zal moeilijk zijn :( . Ik ga er nu niet teveel aan denken.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens