Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#1441 Geplaatst 19 december 2010 - 18:14

Fairness zei:

Ja de tijd vliegt nu hé. Hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan binden met je. Het word eigenlijk tijd voor ze om te gaan zodat ze zich aan de juiste persoon gaan hechten. Ik voel me nu al zo schuldig dat ik ze ergens ga achterlaten. Ik ben al blij dat ik 3 deftige, lieve mensen gevonden heb :) . Onder geen enkele andere voorwaarde gingen ze anders verhuizen ;) .
Ben benieuwd wel naar hun reacties in hun nieuwe omgeving. Daarom dat ik ze wegdoe. En dan weggaan zal moeilijk zijn :( . Ik ga er nu niet teveel aan denken.

Ooooooh, ik begin zelf al bijna te snotteren....

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1442 Geplaatst 19 december 2010 - 20:24

Pff daar ga ik het ook zooo moeilijk mee hebben, wanneer het tijd is om naar hun nieuwe baasjes te gaan :(

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1443 Geplaatst 20 december 2010 - 21:55

MissKitty zei:

Pff daar ga ik het ook zooo moeilijk mee hebben, wanneer het tijd is om naar hun nieuwe baasjes te gaan :(

Is nog efkens he voor jou. Geniet nu maar van je kleine prutskes :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1444 Geplaatst 21 december 2010 - 00:06

Nog acht dagen en dan kan ik mijn lieve PanCakes in mijn armen nemen!!!!
Oh wat kijk ik er zo naar uit! Heb zelfs geen zin in kerstmis omdat ik weet dat hij komt!!! Wou dat het al zover was!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1445 Geplaatst 21 december 2010 - 05:58

Nu kort het echt wel af Brenda ,en begrijpelijk dat je niet meer kan wachten :)
Maar meisje geduld is een schone deugd ,en Eefje voor jou zal het ook wel een beetje moeilijk zijn als de kittens hun vleugeltjes uitslaan om in hun nieuwe gezin te gaan wonen .Veel succes met het nieuwe personeel gewenst en hopelijk hoor en zie je nog veel foto's van je lieve schatjes . :hug: Little Stars veel succes in jullie nieuwe omgeving :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1446 Geplaatst 21 december 2010 - 12:05

babetatilla zei:

Nu kort het echt wel af Brenda ,en begrijpelijk dat je niet meer kan wachten :)
Maar meisje geduld is een schone deugd ,en Eefje voor jou zal het ook wel een beetje moeilijk zijn als de kittens hun vleugeltjes uitslaan om in hun nieuwe gezin te gaan wonen .Veel succes met het nieuwe personeel gewenst en hopelijk hoor en zie je nog veel foto's van je lieve schatjes . :hug: Little Stars veel succes in jullie nieuwe omgeving :love: :love: :love:

Bedankt :hug: !
Morgen gaan ze om hun laatste prikje en laat ik de da ook nog een gezondheidsverklaring maken voor de nieuwe eigenaars en volgende week ga ik ze elk naar hun nieuwe thuisje doen :heart: . Ik ga ze zoooooooooo missen!!

Ik heb ook een contractje gemaakt (koopovereenkomst) met volgende extra toevoeging:
Koper verklaard de verkoper op de hoogte te houden van het kitten, dit door middel van telefonisch contact of mail. Daarbij horen beschrijving van hoe hij/zij het stelt en geregeld eens wat foto's.
Indien het kitten in de toekomst om één of andere reden dient herplaatst te worden is de koper verplicht de verkoper hiervan op de hoogte te brengen. Deze heeft het eerste recht het kitten terug over te nemen. Kitten/kat mag niet worden doorverkocht/doorgegeven aan 3de zonder dat de verkoper hiervan op de hoogte word gebracht door de koper. Indien deze niet terecht kan bij de verkoper dienen koper en verkoper samen overeen te komen bij wie deze een goede thuis vind.
Koper dient verkoper op de hoogte te brengen bij overlijden van de kat.
Kat mag niet worden buiten gelaten tenzij onder toezicht (lijbandje, kattenren, afgesloten tuin).
Sterilisatie/castratie is verplicht binnen een termijn van 7maanden.
Inentingen en ontwormingen worden op correcte tijden verleend aan de kat.
Bij ziekte en of verwondingen word er steeds zo spoedig mogelijk een dierenarts geraadpleegd.

Ik wou dit toch bij in het contractje plaatsen om me ergens een goed gevoel te geven. Ik weet dat ik dit niet allemaal kan nagaan en ik weet ook niet of ik er uiteindelijk wat mee ben maar zo heb ik het gevoel toch dat ik gedaan heb wat ik kon om ze zo goed mogelijk te helpen aan een goede toekomst. Ik heb ook een kopie van Nala's testen bijgevoegd.
Ik duim ook voor de beste toekomst voor ze en dat de mensen zo fier zijn dat ze me geregeld foto's zenden en me geregeld een mailtje zenden met hoe ze het stellen. :thumb: :thumb: :thumb: .

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1447 Geplaatst 21 december 2010 - 12:57

Ik duim dat ze een hele mooie toekomst tegemoet gaan bij hun nieuwe baasjes! :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1448 Geplaatst 22 december 2010 - 19:36

Net terug van de da voor de kittens hun laatste prikje en een laatste controle :) .
De kittentjes hebben het weer flink gedaan :thumb: . De dierenarts vond het prachtige kittens :heart: . Hij heeft het wel zeker 5 keer gezegd. Zelfs de assistente die er vorige keer bij was kwam gauw even piepen en zei dat ze mooier en mooier worden :heart: . Ik ben super fier natuurlijk ;) .
Gewichtjes zijn perfect en alles werd nagekeken en in hun boekje als gezond verklaard :thumb: . Volgende week zijn ze volledig klaar om mama te verlaten.
Nalake word ook volgende week naar de da gedaan om gesteriliseerd te worden.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1449 Geplaatst 22 december 2010 - 19:50

:dancer: :dancer: :dancer:
Mag ik een kleine opmerking maken? Is het niet leiband ipv lijband? :oops:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1450 Geplaatst 22 december 2010 - 19:52

Joloka zei:

:dancer: :dancer: :dancer:
Mag ik een kleine opmerking maken? Is het niet leiband ipv lijband? :oops:

:thumb: Natuurlijk, je moet dat!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1451 Geplaatst 22 december 2010 - 19:57

Hier nog een paar fotokes van deze namiddag :heart: .

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02160.JPG
  • DSC02257.JPG
  • DSC02282.JPG
  • DSC02288.JPG
  • DSC02296.JPG

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1452 Geplaatst 22 december 2010 - 20:02

Oooh :loveshower: :loveshower: :loveshower: Leuk om nog wat fotootjes te zien tijdens een pauze bij het studeren! :loveshower:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1453 Geplaatst 22 december 2010 - 20:02

Och, ik ben nog altijd verliefd :love3:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1454 Geplaatst 22 december 2010 - 20:08

Even voor de duidelijkheid. Op de laatste foto hebben we links Konnie, in het midden het meisje waar ik de naam hopelijk maandag van weet... en rechts uiteraard PanCakes ;) . Konnie gaat trouwens naar "deurbelknopje" (Kristof en Jasmine die hier op ks lid zijn geworden en binnenkort wel fotokes en reacties zullen plaatsen :) ).

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1455 Geplaatst 22 december 2010 - 20:23

Weer schattige foto's Eefje :love: , leuk dat die mensen zich hebben aangemeld! :thumb:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens