Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1486 Geplaatst 25 december 2010 - 18:03

Ben net terug. Ze heeft geen enkele andere symptomen dan de koorts en het minder actieve. Ze was onderweg en ter plaatse alweer terug een stuk actiever geworden maar had nog wel 40.09 koorts. Ze denkt ook aan een slechte reactie op die laatste enting aangezien ze nergens anders last van heeft. Darmen werken goed en niets uitdroging. Ze hebben een spuit voor tegen de koorts, één met antibiotica en één met iets voor haar orgaantjes (lever, nieren. Zover ik heb kunnen volgen) gegeven. Normaal zou de koorts tegen deze avond moeten zakken uiterlijk tegen morgen voormiddag ander moeten we terug gaan en moet er bloed genomen worden. Hills ad hadden ze niet meer maar wel rc recovery (was hetzelfde). Ik heb haar net wat rc gegeven en ze heeft toch gegeten. Ik heb ook nog krachtvoeding (tube) op haar snoetje gedaan. Ze is terug alerter intussen. Hopelijk was het gewoon een reactie op de enting. Afwachten nu hoe het met de temperatuur gaat.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1487 Geplaatst 25 december 2010 - 18:14

Ik hoop dat het snel beter is :)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1488 Geplaatst 25 december 2010 - 18:43

Fairness zei:

Ben net terug. Ze heeft geen enkele andere symptomen dan de koorts en het minder actieve. Ze was onderweg en ter plaatse alweer terug een stuk actiever geworden maar had nog wel 40.09 koorts. Ze denkt ook aan een slechte reactie op die laatste enting aangezien ze nergens anders last van heeft. Darmen werken goed en niets uitdroging. Ze hebben een spuit voor tegen de koorts, één met antibiotica en één met iets voor haar orgaantjes (lever, nieren. Zover ik heb kunnen volgen) gegeven. Normaal zou de koorts tegen deze avond moeten zakken uiterlijk tegen morgen voormiddag ander moeten we terug gaan en moet er bloed genomen worden. Hills ad hadden ze niet meer maar wel rc recovery (was hetzelfde). Ik heb haar net wat rc gegeven en ze heeft toch gegeten. Ik heb ook nog krachtvoeding (tube) op haar snoetje gedaan. Ze is terug alerter intussen. Hopelijk was het gewoon een reactie op de enting. Afwachten nu hoe het met de temperatuur gaat.

Dikke dikke beterschapsknuffeltjes :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1489 Geplaatst 25 december 2010 - 18:47

Veel beterschap!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1490 Geplaatst 25 december 2010 - 18:54

Dank jullie! Ik hoop echt dat het zoiets is en dat ze morgen weer beter is :pray: .
PanCakes is haar alvast aan het warm houden zo lief met zen hele lijfje over haar heen en ze geniet ervan :heart: . Kleine schattekes :love3: .

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1491 Geplaatst 25 december 2010 - 18:57

Fairness zei:

Dank jullie! Ik hoop echt dat het zoiets is en dat ze morgen weer beter is :pray: .
PanCakes is haar alvast aan het warm houden zo lief met zen hele lijfje over haar heen en ze geniet ervan :heart: . Kleine schattekes :love3: .

wat lief van Pancakes :heart:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1492 Geplaatst 25 december 2010 - 19:07

Elfonia zei:

En een vraagje: heeft Pancakes een knikstaartje? Want ik zie dat zijn staarttopje een beetje een krakje vertoont.

Sorry ik was daarstraks vergeten te antwoorden. Ja PanCakes heeft een knik in zen staartje al van in de baarmoeder. Is nagekeken door de da en kan geen enkele kwaad of doet geen pijn ofzo. Hij heeft ook een super lange staart dus deze zal slecht gezeten hebben.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1493 Geplaatst 25 december 2010 - 19:07

Froetske zei:

wat lief van Pancakes :heart:

PanCakes is een lieve broer :heart: .

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1494 Geplaatst 25 december 2010 - 19:12

Fairness zei:

Goh, hopelijk kan ze nu toch nog verhuizen.
Veel beterschapsknuffeltjes van hier!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1495 Geplaatst 25 december 2010 - 19:16

Heidiken zei:

Goh, hopelijk kan ze nu toch nog verhuizen.
Veel beterschapsknuffeltjes van hier!

Ja ik zei tegen de da (het was een meisje dit keer, niet Mathieu) dat ze normaal maandag verhuist en dat ik dat een week zal uitstellen. Ze zei normaal gezien wanneer ze morgen beter is dan zie ik daar geen probleem in... Nu ze moet 5 dagen antibiotica krijgen dus die 5 dagen blijft ze hier hoor. Ik ga haar niet verhuizen in zo'n toestand!! Ik bel morgen even met die mensen om hen dit te melden en dat moeten ze maar begrijpen dan. Ik verhuis geen ziek of herstellend kitten, dat doe ik niet. Het was een goede da maar wel iets minder dan Mathieu.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1496 Geplaatst 25 december 2010 - 19:18

ja wat een lange staart :LOL:

beterschap voor de kleine meid :hug:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1497 Geplaatst 25 december 2010 - 20:20

Ocharme je kleine meisje, hopelijk is ze rap terug beter :(

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1498 Geplaatst 25 december 2010 - 20:24

Fairness zei:

Ja ik zei tegen de da (het was een meisje dit keer, niet Mathieu) dat ze normaal maandag verhuist en dat ik dat een week zal uitstellen. Ze zei normaal gezien wanneer ze morgen beter is dan zie ik daar geen probleem in... Nu ze moet 5 dagen antibiotica krijgen dus die 5 dagen blijft ze hier hoor. Ik ga haar niet verhuizen in zo'n toestand!! Ik bel morgen even met die mensen om hen dit te melden en dat moeten ze maar begrijpen dan. Ik verhuis geen ziek of herstellend kitten, dat doe ik niet. Het was een goede da maar wel iets minder dan Mathieu.

Greet dus :x
Mathieu is idd veel beter :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1499 Geplaatst 25 december 2010 - 20:37

Veel beterschap voor je kleine meid Eefje! :hug:
En groot gelijk dat je geen ziek kitten laat verhuizen en die mensen zullen dat wel begrijpen, gezondheid staat boven alles! ;)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1500 Geplaatst 25 december 2010 - 20:40

Heel veel beterschap voor het klein poemelke :hug:
Ja ze moeten dat maar begrijpen he,dat is niet meer dan normaal dat je ze nu nog niet kan laten verhuizen!
En wat een lieve PanCakes is dat toch :love: Kan niet wachten tot hij hier zo lief gaat zijn!!!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens