Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1531 Geplaatst 26 december 2010 - 13:41

Wat goed dat het de betere kant opgaat met het prutske!!! :love3:
En super dat die mensen daar ook begrip voor hadden,dat is een goed teken toch dat ze er mee in zitten.
Ooooh en nog drie dagen Eefje!!!! :loveshower:
Ik ben hier echt gek van de zenuwen aant worden he :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1532 Geplaatst 26 december 2010 - 15:00

Heel veel beterschap vooor je kleine meid Eefje :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1533 Geplaatst 26 december 2010 - 15:06

Brenda staat precies op springen :lachen:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1534 Geplaatst 26 december 2010 - 15:11

MZ_forever zei:

Brenda staat precies op springen :lachen:

Ja dat mag echt niet lang meer duren voor Brenda :jump: :ha :jump: :ha :jump: :ha :jump:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1535 Geplaatst 26 december 2010 - 15:27

Brenda hou nog ffkes vol é :x
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1536 Geplaatst 26 december 2010 - 16:27

We zijn net terug van de winkel en het is terug slechter :cry: . Net 41°c gemeten. Tegen kwart over 5 terug naar de da (dit keer Mathieu de goede). Heb haar net afgekoeld met een washandje. Afwachten wat er nu gaat gebeuren.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1537 Geplaatst 26 december 2010 - 16:28

Fairness zei:

We zijn net terug van de winkel en het is terug slechter :cry: . Net 41°c gemeten. Tegen kwart over 5 terug naar de da (dit keer Mathieu de goede). Heb haar net afgekoeld met een washandje. Afwachten wat er nu gaat gebeuren.

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1538 Geplaatst 26 december 2010 - 16:31

Oh wat jammer Eefje :( Hopelijk betert het toch nog straks! Ik vind dat toch maar iets engs, die entreacties, kijk er niet echt naar uit om ze te laten inenten moet ik zeggen..

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1539 Geplaatst 26 december 2010 - 16:35

Brenda... zei:

Wat goed dat het de betere kant opgaat met het prutske!!! :love3:
En super dat die mensen daar ook begrip voor hadden,dat is een goed teken toch dat ze er mee in zitten.
Ooooh en nog drie dagen Eefje!!!! :loveshower:
Ik ben hier echt gek van de zenuwen aant worden he :dancer: :dancer: :dancer:

Zot geval :) .
PanCakes doet het nog steeds super. Ik versta dus niet dat dit ene meisje nu zo ziek kan zijn terwijl de andere 2 zo zot zijn als een achterdeur. Het is wel zielig want ze willen dan met hun ziekere zusje spelen en springen erop en die heeft dat nu echt niet graag. Eigenlijk kijk ik er nu wat naar uit om PanCakes en Konnie te verhuizen zodat het voor het andere meisje wat minder druk is. Ze heeft nu veel rust nodig en de andere 2 die doen dan zo zot. Wsl zal ze seffes wel bij de da moeten blijven :cry: . Wat een zorgen toch :( .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1540 Geplaatst 26 december 2010 - 16:38

MissKitty zei:

Oh wat jammer Eefje :( Hopelijk betert het toch nog straks! Ik vind dat toch maar iets engs, die entreacties, kijk er niet echt naar uit om ze te laten inenten moet ik zeggen..

Nee en elk ziek kitten/kat zorgt voor zoveel zorgen :( . Ik kan daar niet tegen tegen een dier dat ziek is. Ze kunnen niet zeggen wat ze hebben en je staat er zo machteloos tegenover. 't enige dat ik kan doen is maken dat ik ermee bij de da ben :cry: . Hopelijk komt het allemaal inorde met haar. Ze heeft al van in het begin de minste weerstand en allemaal sinds ze 3 dagen opgenomen werd. Ze was in het begin de vinnigste van de 3 en sinds toen is de rustigste. Ik hoop maar dat er niets meer aan de hand is met haar!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1541 Geplaatst 26 december 2010 - 18:50

Ze heeft terug een prikje tegen de koorts gekregen. Verder is ze prima in orde. Juist die koorts. Haar maagje werkt prima en eten doet ze ook. Ook haar stoelgang is vast. Hij heeft nogmaals bevestigd dat het om een bijwerking van haar laatste enting gaat. Ik heb nu net haar temperatuur nog eens genomen en deze is nu 38.9°c. Moest hij terug hard zakken dan moet ik haar opwarmen. Ze heeft net nog flink gegeten en ligt nu op de zetel. Ik ga haar nu goed in de gaten houden en zien dat ik haar temperatuur weer in orde krijg. Ik heb medicatie mee voor moest morgen haar temperatuur weer gaan stijgen en moet gewoon haar antibiotica verder geven. Verder kan ik niets doen dan afwachten en hopen dat haar temperatuur gauw weer in orde is.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1542 Geplaatst 26 december 2010 - 19:00

Ocharme voor die kleine meid Eefje ,dat is toch raar dat ze zo snel hoge koorts maakt .Hopelijk blijft nu alles gunstig voor je meisje :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1543 Geplaatst 26 december 2010 - 19:00

Ocharme Eefje! Ik kan geloven dat je ongerust bent. Hopeljik is ze snel beter!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1544 Geplaatst 26 december 2010 - 19:29

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1545 Geplaatst 26 december 2010 - 19:36

Verzorg dat kleine prutske maar goed :) Jammer dat zo ze reageert op die inenting, hopelijk is het snel over. :geluk: :geluk:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens