Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1561 Geplaatst 27 december 2010 - 16:44

Fairness zei:

:dancer: :dancer: :dancer: Jaaaaaaaaaa!!! Ik heb mijn vriend een taart laten meebrengen van de bakker voor jullie :) . Komen jullie alleen of komt jullie vriend ook mee?
Het kleintje heeft nog steeds geen koorts gemaakt. Wel is het opgelopen tot 39°c maar dat kon nog geen kwaad. De da zei dat men pas vanaf 39.5°c van koorts spreekt bij een kitten. Ik hou het alle sinds goed in de gaten en heb nu de nodige medicijnen bij de hand.

bijna bijna :dancer: :dancer: :dancer:

David komt ook mee: hij is onze chauffeur :LOL: :LOL:
Dave dacht ik niet: die moest werken denk ik.

Oooh amai Eefje taart :) Dat had je niet moeten doen hoor.

Tot strakjes :dans: :dans:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1562 Geplaatst 27 december 2010 - 17:26

Froetske zei:

bijna bijna :dancer: :dancer: :dancer:

David komt ook mee: hij is onze chauffeur :LOL: :LOL:
Dave dacht ik niet: die moest werken denk ik.

Oooh amai Eefje taart :) Dat had je niet moeten doen hoor.

Tot strakjes :dans: :dans:

Da's goed dan moet mijn vriend niet enkel tussen ons madammen zitten :lachen: .
Ohhhhh dan zien jullie eindelijk mijn schatjes :LOL: !!
:dancer: :dancer: :dancer:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1563 Geplaatst 27 december 2010 - 19:32

Fairness zei:

Da's goed dan moet mijn vriend niet enkel tussen ons madammen zitten :lachen: .
Ohhhhh dan zien jullie eindelijk mijn schatjes :LOL: !!
:dancer: :dancer: :dancer:

Ze zijn op weg naar jou maar ze vinden je niet :o .

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1564 Geplaatst 27 december 2010 - 19:56

Joloka zei:

Ze zijn op weg naar jou maar ze vinden je niet :o .
:lachen:

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1565 Geplaatst 27 december 2010 - 23:20

Ze zijn net vertrokken. Was super gezellig :) :dancer: en ze hadden cadeautjes bij voor de poesjes :loveshower: . Nog eens super hard bedankt Anja en Sigrid daarvoor :hug: ! Er werden veel fotokes genomen :LOL: en Anja en Sigrid wouden om ter beste foto :lachen: . Met het kitten gaat het weer minder goed :( . De koorts is nu inorde maar haar buikje is beginnen zwellen :catscratchhead . Ik heb net naar de da gebeld en moet morgen vroeg om half 9 daar zijn en we gaan bloed laten prikken om te kijken wat er nog scheelt met haar. Arm zotteke :( .
Btw Anja en Sigrid, Wadse vond jullie ook super leuk en David ook :goofy: . Hij zei dat zie ik wel zitten om bij die mensen te vertoeven op show :thumb: :dancer: . Hij had het zo gezellig niet verwacht zei hij :LOL: .

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1566 Geplaatst 27 december 2010 - 23:33

Oei Eefje, dat klinkt niet goed :( Hoe zit het met eetlust enz? Heeft ze haar derde ooglid voor haar oogjes?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1567 Geplaatst 27 december 2010 - 23:42

Smitten Kitten zei:

Oei Eefje, dat klinkt niet goed :( Hoe zit het met eetlust enz? Heeft ze haar derde ooglid voor haar oogjes?

Eten doet ze nog steeds en naar de bak gaan ook. Ik weet het echt niet meer nu hoor :( . Haar buik is op neem 7uur tijd echt enorm beginnen zwellen en staat vrij hard. Derde ooglid is nog steeds zichtbaar. Koorts is beter nu heeft ze 37.7°c. Ik weet het echt niet meer :cry: .

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#1568 Geplaatst 27 december 2010 - 23:44

bij die zwellende buik zou ik morgen eerst eens een punctie laten doen!!!!

dit riekt naar FIP,

maar ondanks dat ik begrijp dat bezoek leuk is was het toch niet zo'n goed plan om kattenmensen uit te nodigen, maar affijn ik ben denk ik te voorzichtig :censored:

Beterschap met de kleine

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1569 Geplaatst 27 december 2010 - 23:47

Nahs zei:

bij die zwellende buik zou ik morgen eerst eens een punctie laten doen!!!!

dit riekt naar FIP,

maar ondanks dat ik begrijp dat bezoek leuk is was het toch niet zo'n goed plan om kattenmensen uit te nodigen, maar affijn ik ben denk ik te voorzichtig :censored:

Beterschap met de kleine

Zeg doe eens normaal jij!!! Onbeschofte manier om iets te melden hoor!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1570 Geplaatst 27 december 2010 - 23:50

Eefje, ik vind dit echt heel moeilijk en durf het haast niet te zeggen omdat ik weet dat je zoveel om je schatjes geeft en gewoon omdat niemand het ooit zou mogen meemaken, maar gezien de medische geschiedenis en het feit dat je zelf zegt dat je je al vaker zorgen hebt gemaakt om het meisje en het heel typische beeld van torenhoge koorts, koortsremmer, ondertemp, weer koorts, koortsremmer etc, het derde ooglid dat zichtbaar is, het buikje dat zwelt... denk ik aan een drieletterwoord waar ik liever nooit aan denk.

Ik wil het woord gewoon niet zeggen en ik hoop heel oprecht dat mijn gevoel compleet verkeerd is, maar de eerlijkheid gebied mij wel open kaart met je te spelen...

Ik wil jou niet in paniek brengen, daarom dat ik er nog niet eerder over ben begonnen, ook omdat ik gewoon hoop dat ik de situatie volledig verkeerd interpreteer, want ik hoop dat dit verdriet je bespaard blijft... echt eerlijk waar... :(

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1571 Geplaatst 27 december 2010 - 23:52

Smitten Kitten zei:

Eefje, ik vind dit echt heel moeilijk en durf het haast niet te zeggen omdat ik weet dat je zoveel om je schatjes geeft en gewoon omdat niemand het ooit zou mogen meemaken, maar gezien de medische geschiedenis en het feit dat je zelf zegt dat je je al vaker zorgen hebt gemaakt om het meisje en het heel typische beeld van torenhoge koorts, koortsremmer, ondertemp, weer koorts, koortsremmer etc, het derde ooglid dat zichtbaar is, het buikje dat zwelt... denk ik aan een drieletterwoord waar ik liever nooit aan denk.

Ik wil het woord gewoon niet zeggen en ik hoop heel oprecht dat mijn gevoel compleet verkeerd is, maar de eerlijkheid gebied mij wel open kaart met je te spelen...

Ik wil jou niet in paniek brengen, daarom dat ik er nog niet eerder over ben begonnen, ook omdat ik gewoon hoop dat ik de situatie volledig verkeerd interpreteer, want ik hoop dat dit verdriet je bespaard blijft... echt eerlijk waar... :(

Ik weet het Hanne en jij zegt dit ten minste deftig maar kan dit wanneer beide ouders getest werden?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1572 Geplaatst 27 december 2010 - 23:58

Fairness zei:

Eefje, ik ben er zeker van dat Nahs dit niet verkeerd bedoelt! Je bericht klinkt gewoon alarmerend en ieder heeft zijn manier om bezorgdheid te uiten.
Nahs haar reactie komt er door haar ervaringen met zieke dieren en soms komt het er voor ons Belgen wat bruut uit, maar ze heeft veel zinnige zaken te vertellen over gezondheid en fokken.

Ik moet Nahs gelijk geven dat je met een ziek katje in huis best geen bezoek ontvangt of op bezoek gaat bij mensen. Een ziek katje heeft nood aan rust, reinheid en regelmaat. Ik weet dat je dit niet uit slechtheid hebt gedaan of nonchalance en dat je altijd het beste voor hebt met je katten! Echt, Eefje, dat weet ik!!! Ik ga er van uit dat je gewoon niet beter wist, anders zou je dit niet gedaan hebben en niemand wordt geboren met alle wijsheid in pacht...
Ik duim en ik hoop voor je dat het goed komt met je kleintje! :hug: :hug: :hug:

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#1573 Geplaatst 28 december 2010 - 00:02

Fairness zei:

ik begrijp dat het rauw op je dak valt maar je kan het beter nu morgen met de DA bespreken dan nog langer tobben.

Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat ik fout zit en de kleine mag herstellen.

aan jou de keuze om de koe bij de hoorns te vatten of de dierenarts keer op keer iets te laten proberen.

Wat beteft bezoek hier komt geen kale kip binnen als er een kat ziek is vooral geen mensen met katten!
ik zou het me nooit vergeven als iemands anders zijn kat ziek werd en het van mijn huis meegenomen had en omgekeerd hoop ik altijd zo dat mensen dit ook bij mij doen.

sorry als het heftig over kwam maar ik kan hier geen strikjes om winden

sterkte :catkiss

Bewerkt door Nahs, 28 december 2010 - 00:04.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1574 Geplaatst 28 december 2010 - 00:02

Fairness zei:

Ik weet het Hanne en jij zegt dit ten minste deftig maar kan dit wanneer beide ouders getest werden?

Helaas... die test is wat het ontwikkelen van deze ziekte betreft gewoon een beetje een wassen neus.... :( Zogezegde negatieve testen zijn geen waarborg dat het dier nooit de ziekte zal ontwikkelen. :(

Het is een van die ziektes waar voorlopig zowat niemand aan uit kan, zelfs de wetenschappers niet. Super frustrerend en verdrietig, pijnlijk en onbegrijpelijk...

Ik hoop met heel mijn hart dat het je bespaart blijft! :(

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1575 Geplaatst 28 december 2010 - 00:06

Smitten Kitten zei:

Eefje, ik ben er zeker van dat Nahs dit niet verkeerd bedoelt! Je bericht klinkt gewoon alarmerend en ieder heeft zijn manier om bezorgdheid te uiten.
Nahs haar reactie komt er door haar ervaringen met zieke dieren en soms komt het er voor ons Belgen wat bruut uit, maar ze heeft veel zinnige zaken te vertellen over gezondheid en fokken.

Ik moet Nahs gelijk geven dat je met een ziek katje in huis best geen bezoek ontvangt of op bezoek gaat bij mensen. Een ziek katje heeft nood aan rust, reinheid en regelmaat. Ik weet dat je dit niet uit slechtheid hebt gedaan of nonchalance en dat je altijd het beste voor hebt met je katten! Echt, Eefje, dat weet ik!!! Ik ga er van uit dat je gewoon niet beter wist, anders zou je dit niet gedaan hebben en niemand wordt geboren met alle wijsheid in pacht...
Ik duim en ik hoop voor je dat het goed komt met je kleintje! :hug: :hug: :hug:

Ja maar toch blijf ik het een grove manier vinden om dit te zeggen. Wanneer ik 2 dagen op rij bij de da heb gestaan en deze steeds met dezelfde diagnose dat ze slecht reageerde op haar laatste enting. Tot vlak voor hun bezoek wist ik ook niets meer net als mijn bezoek. De temperatuur is niet meer gestegen nu hoor. Morgen vroeg ga ik naar de da. Ik kan toch ook niet meer doen?? Ik ben er zaterdag al mee geweest en zondag. Niet iedereen die fokt heeft de kennis van een da toch! Ik kan niet meer doen dan naar een da gaan en zijn advies opvolgen... :(

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens