Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1591 Geplaatst 28 december 2010 - 09:29

Het was ook al door mijn hoofd geschoten maar dat doet het hier wel vaker op dit forum en het is daarom lang niet altijd FIP, dus ja je kan toch moeilijk iedereen wiens katje ook maar één van de FIP symptomen heeft al direct doodsbang gaan maken.. Net als iedereen hoopte ik dat het inderdaad gewoon door de enting was geweest, wat vele logischer leek toen haar buikje nog niet begon te zwellen. Ik hoop in elk geval dat het iets anders dan FIP blijkt te zijn, hier wordt heel hard geduimd voor jouw kittentje :hug:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1592 Geplaatst 28 december 2010 - 09:47

Ooooohhhh Eefje NEEEEEEHHHHHH, dit mag niet waar zijn :8 .
Ik had er totaal niet aangedacht, maar ben natuurlijk ook niet zo'n super kattenkenner als de meesten hier en ook ik zou er van uit gaan dat wat mijn DA zegt waar is.
Ik hoop heel hard dat het toch geen FIP gaat zijn en ze er helemaal door gaat komen.
Hele dikke :hug: :hug: voor jullie!!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1593 Geplaatst 28 december 2010 - 10:18

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Alles wijst op fip :cry: !!!!!!!! Ze hebben vocht getrokken en deze is geel dradig. Ook een test gedaan en die wees in richting van fip. Alles wijst op fip :( :cry: :cry: :cry: .
Er werd bloed getrokken en straks weten we het met 100% zekerheid. Maar we mogen er vanuit gaan dat het fip is. In dat geval moeten we morgen afscheid nemen van haar :cry: :cry: :cry: . Ik kan het echt niet aan!! We hebben haar voor de veiligheid nu afgezonderd hier bij ons in de bureau. Ik ben echt ten einde raad ik kan dat niet aan! Sewwes gaat mijn vriend die mensen opbellen om hun dit te melden en dat we hen voorschot dadelijk gaan terug storten. Ik vind het zo zielig, Ze is zoooo lief en ze wilt nog wel. Waarom?? Waarom is het allemaal zo oneerlijk???

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1594 Geplaatst 28 december 2010 - 10:21

Fairness zei:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Alles wijst op fip :cry: !!!!!!!! Ze hebben vocht getrokken en deze is geel dradig. Ook een test gedaan en die wees in richting van fip. Alles wijst op fip :( :cry: :cry: :cry: .
Er werd bloed getrokken en straks weten we het met 100% zekerheid. Maar we mogen er vanuit gaan dat het fip is. In dat geval moeten we morgen afscheid nemen van haar :cry: :cry: :cry: . Ik kan het echt niet aan!! We hebben haar voor de veiligheid nu afgezonderd hier bij ons in de bureau. Ik ben echt ten einde raad ik kan dat niet aan! Sewwes gaat mijn vriend die mensen opbellen om hun dit te melden en dat we hen voorschot dadelijk gaan terug storten. Ik vind het zo zielig, Ze is zoooo lief en ze wilt nog wel. Waarom?? Waarom is het allemaal zo oneerlijk???

Oooh Eefje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
het is inderdaad zo oneerlijk :cry: :cry: :cry: , ik zou zeggen geniet nog van haar zolang je kan!!! Veel sterkte en moed meid!!! :hug: :hug: :hug:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1595 Geplaatst 28 december 2010 - 10:21

Oh nee he Eefje :cry: :cry: :cry: :cry:
Weet even niet wat zeggen! Vind dit zo verschrikkelijk erg!
Hele dikke dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Dit verdient echt niemand!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1596 Geplaatst 28 december 2010 - 10:22

onee, zo erg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1597 Geplaatst 28 december 2010 - 10:24

Lieve Eefje,

Lut vroeg me hier even te lezen en ik zie dat de diagnose al gesteld is. Wat vind ik dit vreselijk naar!
Ik weet precies hoe je je voelt en kan geen woorden vinden om je te troosten.

Je hoeft de kleine niet af te zonderen. Dat is nergens voor nodig. Ze kan de anderen niet besmetten. Hou haar lekker bij haar familie.

Afscheid nemen van zo'n kleintje omdat die het leven moet verlaten is hard. Dat zou niet moeten mogen.

Ontzettend veel sterkte met afscheid nemen en met het verwerken van dit enorme verlies.
Je weet me te vinden he? als je wilt praten of vragen of wat dan ook!
:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1598 Geplaatst 28 december 2010 - 10:24

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geen woorden............

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1599 Geplaatst 28 december 2010 - 10:26

ginnie zei:

Lieve Eefje,

Lut vroeg me hier even te lezen en ik zie dat de diagnose al gesteld is. Wat vind ik dit vreselijk naar!
Ik weet precies hoe je je voelt en kan geen woorden vinden om je te troosten.

Je hoeft de kleine niet af te zonderen. Dat is nergens voor nodig. Ze kan de anderen niet besmetten. Hou haar lekker bij haar familie.

Afscheid nemen van zo'n kleintje omdat die het leven moet verlaten is hard. Dat zou niet moeten mogen.

Ontzettend veel sterkte met afscheid nemen en met het verwerken van dit enorme verlies.
Je weet me te vinden he? als je wilt praten of vragen of wat dan ook!
:hug: :hug: :hug:

Kan je mij even je msn pm'en? Ik heb zoveel vrgen

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1600 Geplaatst 28 december 2010 - 10:34

Vreselijk :( Ik had zo gehoopt dat het dat niet zou zijn... :(

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#1601 Geplaatst 28 december 2010 - 10:37

Ik heb hier hardop gevloekt

veel sterkt

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1602 Geplaatst 28 december 2010 - 10:38

Smitten Kitten zei:

Vreselijk :( Ik had zo gehoopt dat het dat niet zou zijn... :(

Ik ook. Waarom toch? Eefje, het enige wat ik je kan zeggen is dat je dit kleine lieverdje zalige weken hebt gegeven in een warm nest :hug: :hug: :hug: . Mag ik je iets vragen? Was dit het hummeltje dat de mama van in het begin apart legde?
Neem de tijd om afscheid te nemen van haar en vraag haar om vanop de regenboogbrug zorg te dragen voor al onze poezeltjes, wil je? :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1603 Geplaatst 28 december 2010 - 10:51

Joloka zei:

Ik ook. Waarom toch? Eefje, het enige wat ik je kan zeggen is dat je dit kleine lieverdje zalige weken hebt gegeven in een warm nest :hug: :hug: :hug: . Mag ik je iets vragen? Was dit het hummeltje dat de mama van in het begin apart legde?
Neem de tijd om afscheid te nemen van haar en vraag haar om vanop de regenboogbrug zorg te dragen voor al onze poezeltjes, wil je? :hug: :hug: :hug:

Het was één van de meisjes dat weet ik nog maar toen waren ze nog moeilijk te onderscheiden. Ik dacht van wel maar ben niet 100% zeker.
Het is zo oneerlijk. Ze is zich nu aan het wassen en heeft net nog gegeten en gedronken. Ze spint nog en kijkt me zo lief aan. Zal ik zeker doen :cry: .
Het is een flinke meid en ze zal voor eeuwig in mijn hart zitten! Een naam had ze nog niet maar ik noemde haar Tinkerbell omdat ze naar dat 10jarige meisje zou gaan. Wat moet ik met haar laten doen? Ik wil haar lijfje niet zomaar achterlaten. Wat kan ik doen? Dit verdient ze niet :cry: .

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1604 Geplaatst 28 december 2010 - 10:52

Fairness zei:

:( Oooh nee Eefje: zoooo verschrikkelijk. Ik heb zo hard geduimd dat het dat niet was.
Ik zit hier mee met tranen in mijn ogen.  Zo'n lief lief dutske: het is echt niet eerlijk.   Ze heeft direct men hartje gestolen die lieve schat.
Geef ze van mij ook nog hele hele dikke knuffels.
En voor jou & je vriend heel veel sterkte en dikke knuffels :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Weet dat wij er zijn voor je: als je wil babbelen of eender wat .... je weet me te vinden :hug :hug

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1605 Geplaatst 28 december 2010 - 11:00

:( Eefje, het meisje verdient dit niet, jij verdient dit niet, je vriend ook niet... :( De wereld is vaak oneerlijk :( :hug: :hug:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens