Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1606 Geplaatst 28 december 2010 - 11:07

Fairness zei:

Het was één van de meisjes dat weet ik nog maar toen waren ze nog moeilijk te onderscheiden. Ik dacht van wel maar ben niet 100% zeker.
Het is zo oneerlijk. Ze is zich nu aan het wassen en heeft net nog gegeten en gedronken. Ze spint nog en kijkt me zo lief aan. Zal ik zeker doen :cry: .
Het is een flinke meid en ze zal voor eeuwig in mijn hart zitten! Een naam had ze nog niet maar ik noemde haar Tinkerbell omdat ze naar dat 10jarige meisje zou gaan. Wat moet ik met haar laten doen? Ik wil haar lijfje niet zomaar achterlaten. Wat kan ik doen? Dit verdient ze niet :cry: .

Ik ben blij dat je haar toch een soort van naam hebt gegeven :hug:
Noem het bijgeloof maar ik vind dat elk kitten een naam zou moeten hebben, want als ze dan sterven... Enfin, je begrijpt me wel he...

Je kan haar laten cremeren als je dat wilt, Eefje. Dan gaat ze niet weg voor destructie met de andere overleden dieren in de dierenartspraktijk, maar kan je kiezen voor individuele of collectieve crematie. Persoonlijk zou ik voor individuele crematie kiezen, zeker bij een al wat ouder kitten. In mijn ogen verdient ze dat.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1607 Geplaatst 28 december 2010 - 11:21

Tinkerbell: een hele mooie naam voor haar Eefje :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1608 Geplaatst 28 december 2010 - 11:21

Tinkerbell is een hele mooie naam Eefje :hug: :hug: :hug: .
Gaan de andere kittens deze week al weg of hou je ze nu nog eventjes thuis?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1609 Geplaatst 28 december 2010 - 11:23

Tinkerbell is een zeer mooie naam voor haar en Eefje mijn gedachten zijn bij jouw! :hug: :hug: :hug:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1610 Geplaatst 28 december 2010 - 11:32

Och Eefje, wat jammer! :8 :8 :8

Toen je over de dikke buik sprak was het ook mijn eerste gedacht, maar ik hoopte echt dat het dit niet zou zijn... :(
Het is echt niet eerlijk...

Ik hoop dat je toch nog wat van haar kunt genieten zolang ze het goed doet! :hug:

Misschien was dit wel de reden dat Nala haar in het begin apart legde (hoogstwaarschijnlijk was het dit kittentje wel en voelde Nala het van in het begin aan), waarom ze de eerste keer ziek werd en nu opnieuw...
Dit kleine schatje verdient dit echt niet, jullie ook niet, niemand verdient dit!

Je hebt echt alles gedaan wat maar mogelijk was om dit schatje een kans te geven, jammer dat het zo moet aflopen.

Ik denk dat ik ook zou kijken voor een crematie zoals Hanne schrijft, dit kitten zit echt in je hart en ze verdient het!

Ik vind gewoon geen woorden die mijn gevoelens kunnen beschrijven, ik wens je heel veel sterkte en moed toe! :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1611 Geplaatst 28 december 2010 - 12:03

Froetske zei:

:( Oooh nee Eefje: zoooo verschrikkelijk. Ik heb zo hard geduimd dat het dat niet was.
Ik zit hier mee met tranen in mijn ogen.  Zo'n lief lief dutske: het is echt niet eerlijk.   Ze heeft direct men hartje gestolen die lieve schat.
Geef ze van mij ook nog hele hele dikke knuffels.
En voor jou & je vriend heel veel sterkte en dikke knuffels :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Weet dat wij er zijn voor je: als je wil babbelen of eender wat .... je weet me te vinden :hug :hug

Hebben jullie wat goed gelukte fototjes van haar? Zou je die kunnen posten zodat ze nog even iedereens aandacht krijgt die zezoooo erg hard verdient!!!!!

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#1612 Geplaatst 28 december 2010 - 12:16

Veel sterkte met deze oneerlijke ziekte en met het verlies

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1613 Geplaatst 28 december 2010 - 12:17

Fairness zei:

Hebben jullie wat goed gelukte fototjes van haar? Zou je die kunnen posten zodat ze nog even iedereens aandacht krijgt die zezoooo erg hard verdient!!!!!
Hey Eefje,

ik durfde het eerst niet te posten maar nu dat je het graag wilt dan zal ik er direct werk van maken! ;)

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#1614 Geplaatst 28 december 2010 - 12:17

Oh neen, vind het ook vreselijk. Veel sterkte.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1615 Geplaatst 28 december 2010 - 12:18

Solotje zei:

Hey Eefje,

ik durfde het eerst niet te posten maar nu dat je het graag wilt dan zal ik er direct werk van maken! ;)

Ik kijk er al naar uit :love3: : onze allerliefste Tinkerbell

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#1616 Geplaatst 28 december 2010 - 12:28

Zo jammer, veel sterkte..

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1617 Geplaatst 28 december 2010 - 12:51

Pff ik vind dit zo erg Eefje :cry:
Het is gewoon echt zo vreselijk oneerlijk dat je meisje geen eerlijke kans krijgt.
Maar jij hebt haar inderdaad wel een aantal heel erg mooie weken bezorgd, en zij jou ook :love4:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1618 Geplaatst 28 december 2010 - 12:58

Hier heb je foto's! ;)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1619 Geplaatst 28 december 2010 - 13:01

:( :( :( :( :( :hug: :hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1620 Geplaatst 28 december 2010 - 13:02

Solotje zei:

Hier heb je foto's! ;)

:hug:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens