Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1621 Geplaatst 28 december 2010 - 13:19

Mijn vriend heeft net de mensen van haar opgebeld. Hij is zelf met de tranen in zen ogen :hug: . De mensen waren er ook kapot van. Ze hadden al alles gaan kopen en hadden zelfs een naam gekozen = Toeloes. Nu voor mij blijft ze Tinkerbell onze Little Star die eeuwig in onze gedachten blijft. De mensen hadden zelfs nog hoop omdat mijn vriend zei dat de da straks met de definitieve tel zal bellen. Ze zei mocht het toch nog iets anders blijken wij zijn er nog steeds voor haar. Goede mensen dus, zoals ik beloofd had voor haar (en de rest) te vinden. Ze ligt nu bij mij en volgens mij heeft ze last. Als ik om 18u die tel krijg ga ik vragen om haar vandaag nog van haar pijn te verlossen. Hoe moeilijk en zwaar ook voor mij en mijn vriend, het belangrijkste is zij zodat ze kan rusten na deze hel.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1622 Geplaatst 28 december 2010 - 13:20

Hele dikke knuffel Eefje, ik denk dat je de juiste beslissing neemt! Je bent een schat hoor en Tinkerbell mag trots zijn op haar baasje!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1623 Geplaatst 28 december 2010 - 13:22

Fairness zei:

Mijn vriend heeft net de mensen van haar opgebeld. Hij is zelf met de tranen in zen ogen :hug: . De mensen waren er ook kapot van. Ze hadden al alles gaan kopen en hadden zelfs een naam gekozen = Toeloes. Nu voor mij blijft ze Tinkerbell onze Little Star die eeuwig in onze gedachten blijft. De mensen hadden zelfs nog hoop omdat mijn vriend zei dat de da straks met de definitieve tel zal bellen. Ze zei mocht het toch nog iets anders blijken wij zijn er nog steeds voor haar. Goede mensen dus, zoals ik beloofd had voor haar (en de rest) te vinden. Ze ligt nu bij mij en volgens mij heeft ze last. Als ik om 18u die tel krijg ga ik vragen om haar vandaag nog van haar pijn te verlossen. Hoe moeilijk en zwaar ook voor mij en mijn vriend, het belangrijkste is zij zodat ze kan rusten na deze hel.

:hug: :hug: :hug:
Het enige wat ik kan zeggen, ik vind er echt geen woorden voor... :8

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1624 Geplaatst 28 december 2010 - 13:22

:hug: :hug: :hug: :hug: Vreselijk veel sterkte.... denk aan jullie :hug: :hug: :hug:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#1625 Geplaatst 28 december 2010 - 13:26

Veel sterkte bij het afscheid nemen van jullie kleine :queen:
:hug: :hug: :hug:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1626 Geplaatst 28 december 2010 - 13:27

Dikke knuffel Eefje.  
Dikke knuffel Wadse.

Mijn gedachten zijn bij jullie: heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1627 Geplaatst 28 december 2010 - 13:28

Eefje, het was hier geen hel voor haar: ze was hier in een paradijsje bij jullie :hug: . Heel veel sterkte :hug: .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1628 Geplaatst 28 december 2010 - 13:33

Joloka zei:

Eefje, het was hier geen hel voor haar: ze was hier in een paradijsje bij jullie :hug: . Heel veel sterkte :hug: .

Klopt Eefje, ze heeft het bij jullie zo goed gehad als ze het ook maar kon hebben! En gewoon het feit dat je in al je verdriet ervoor kiest haar zo kort mogelijk te laten lijden is gewoon super dapper en hoe dubbel ook het mooiste dat je voor haar kan doen! Ik weet dat jij net zoals ik iemand bent die tot het uiterste wilt gaan voor de katjes en altijd wilt blijven geloven dat het goed komt gewoon omdat het MOET omdat je niets anders als het beste wilt voor je katjes omdat je er zelfs maar niet aan wilt denken dat het mogelijks niet goed komt... :(

Er zijn mensen die een fipkatje nog weken laten lijden omdat zij geen afscheid kunnen nemen. Jouw liefde voor je mooie Tinkerbell is echt, puur en altruïstisch, jij kiest wat het beste is voor haar, ook al doet het jou pijn. Tinkerbell had het echt niet beter kunnen treffen dan bij jou, Eefje! Vergeet dat niet!!!

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 december 2010 - 13:36.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1629 Geplaatst 28 december 2010 - 13:36

Hij heeft net met de da gebeld. Ze kan vandaag nog zachtjes overgaan. De da zei dat Nala's sterilisatie geen reden tot paniek is en perfect kan uitgevoerd worden zonder enig risico. Haar weerstand zal hierdoor niet zakken.
Nu geven we al onze liefde aan haar zolang we kunnen en deze avond ga ik men andere 2 schatjes vertroetelen en verwennen zodat ik men gedachten kan verzetten en hun wat positieve aandacht kan geven. Want momenteel is dat heel moeilijk. Ze ligt nu bij mijn vriend, hij wou haar even bij hem. Hij heeft het ook verschrikkelijk moeilijk. Deze morgen dacht hij nog dat het wel wat anders zou zijn terwijl ik er al van overtuigd was had hij nog veel moed. Ik zag hem echt bleek worden bij de da :hug: . Hij zag het net als ik niet komen. Ik heb barstende hoofdpijn en het moeilijkste moet nog komen, maar ik moet erdoor voor haar! Ze verdiend mij aan haar zij!!! Al ben ik bang dat ik mijn tranen niet ga kunnen bedwingen en ik wil zo sterk zijn voor haar!!!!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#1630 Geplaatst 28 december 2010 - 13:36

oh wat erg Eefje, ik krijg hier spontaan tranen van in mijn ogen.
Wat een :censored: ziekte ook, heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1631 Geplaatst 28 december 2010 - 13:40

Eefje, je mag gerust je tranen tonen aan Tinkerbell hoor. Je hoeft helemaal niet sterk te zijn voor haar. Ze weet wat je voor haar voelt en ze weet dat het afscheid voor jou en je vriend  hard zal zijn :hug: :hug: :hug:
(zit hier zelf ondertussen hardop te wenen om zoveel onrechtvaardigheid) :cry: .

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1632 Geplaatst 28 december 2010 - 13:45

Joloka zei:

Eefje, je mag gerust je tranen tonen aan Tinkerbell hoor. Je hoeft helemaal niet sterk te zijn voor haar. Ze weet wat je voor haar voelt en ze weet dat het afscheid voor jou en je vriend  hard zal zijn :hug: :hug: :hug:
(zit hier zelf ondertussen hardop te wenen om zoveel onrechtvaardigheid) :cry: .

Jullie zien haar graag he Eefje: het is heel normaal dat er tranen vloeien.
Tinkerbell heeft het echt getroffen met jullie beide als poezenmama & poezenpapa :hug: :hug: :hug:
Ik zit hier ook met de tranen in mijn ogen.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1633 Geplaatst 28 december 2010 - 13:45

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#1634 Geplaatst 28 december 2010 - 13:53

:cry: :cry: :cry: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1635 Geplaatst 28 december 2010 - 13:55

Ik lees dit nu allemaal pas, het is zo onrechtvaardig. Veel sterkte :( :( :( :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens