Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 30 september 2010 - 17:13

Solotje zei:

Proficiat met de 3-ling! :flower:
Mooie foto's :love: , Nala zal wel heel moe zijn, ze heeft dat heel goed gedaan en jij ook! :thumb:

Bedankt, en sorry dat ik je stoorde op je werk :oops: . Ik dacht erna van Eef, die was wel aant werken hé :s . Ik was helemaal in de wolken :) .
Ze ligt nu te rusten en de kittens liggen mooi op een rijtje elk voldoende ruimte bij een tepel (dat is het voordeel van 3 kittens :) ). Ik ga nog even wachten om te kijken welke geslachtjes want Nalake is nu lekker aan het rusten en de kleintjes drinken goed :heart: . Ik ben natuurlijk wel benieuwd :LOL: . Leuk om nu langs een kist te lopen die eindelijk in gebruik is :) .

Bewerkt door Fairness, 30 september 2010 - 17:14.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 30 september 2010 - 17:42

:flower: :flower: :flower: een hele dikke proficiat met de drieling
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#168 Geplaatst 30 september 2010 - 17:42

Zo'n kloeke bollekes :heart:

Leuk dat ze toch ook de werpkist gebruikt!
Ze liggen daar zo mooi in :heart:

Ik ben benieuwd naar het geslacht van het Oosters kitten!
Maar dat komt later wel, ze hebben hun rust nu allemaal welverdiend, jullie ook trouwens!

Bewerkt door haemoglobine, 30 september 2010 - 17:43.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#169 Geplaatst 30 september 2010 - 17:42

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#170 Geplaatst 30 september 2010 - 17:46

Oh wat een mooie kiddo's en mamma :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Van harte gefeliciteerd met de schitterende drieling :thumb: :thumb: :thumb:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#171 Geplaatst 30 september 2010 - 17:54

joepie ! dikke proficiat met de nieuwe kittens ! :paw :paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 30 september 2010 - 18:43

Bedankt iedereen. Ze liggen nog steeds flink te drinken :heart: . Ik ben zoooooo verliefd :) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 30 september 2010 - 19:04

Is het normaal dat zo'n warmtekussen na 90 min uitvalt en je het opnieuw moet aan zetten? Er zit een timer in.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#174 Geplaatst 30 september 2010 - 19:10

Fairness zei:

Bedankt, en sorry dat ik je stoorde op je werk :oops: . Ik dacht erna van Eef, die was wel aant werken hé :s . Ik was helemaal in de wolken :) .
Ze ligt nu te rusten en de kittens liggen mooi op een rijtje elk voldoende ruimte bij een tepel (dat is het voordeel van 3 kittens :) ). Ik ga nog even wachten om te kijken welke geslachtjes want Nalake is nu lekker aan het rusten en de kleintjes drinken goed :heart: . Ik ben natuurlijk wel benieuwd :LOL: . Leuk om nu langs een kist te lopen die eindelijk in gebruik is :) .
Is niet erg hoor :) , als je mij echt stoorde dan had ik waarschijnlijk niet opgepakt, trouwens dit was veel te belangrijk! :ha

Fairness zei:

Is het normaal dat zo'n warmtekussen na 90 min uitvalt en je het opnieuw moet aan zetten? Er zit een timer in.

Ik zou gewoon die timer af te zetten, ik heb die van de blokker en dat is niet met een timer, wel met 3 standen en staat hier heel de dag door op.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#175 Geplaatst 30 september 2010 - 19:18

Solotje zei:

Is niet erg hoor :) , als je mij echt stoorde dan had ik waarschijnlijk niet opgepakt, trouwens dit was veel te belangrijk! :ha
Ik zou gewoon die timer af te zetten, ik heb die van de blokker en dat is niet met een timer, wel met 3 standen en staat hier heel de dag door op.

Ja ik dacht ze heeft me van in het begin zoveel tips gegeven en dus verdiende je een updateje (live :ha ). Maar daarna dacht ik "is dat nu wel gepast :oops: ".
Ik was eerst bij blokker gaan zien zoals je zei voor zo'n kussen maar die keken daar raar en zeiden dat zo'n kussens enkel in de winter beschikbaar zijn... Dus ben ik dadelijk naar krefel gereden en heb ik daar één gekocht. Nu leest mijn vriend op de doos dat er een ingebouwde timer inzit!! Er is dus geen schakelaar voor :( . Raar toch?! Was zelfs duurder dan die van blokker maar ik kon niet anders... Ik weet dus niet wat ik nu moet doen :s

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#176 Geplaatst 30 september 2010 - 19:22

Fairness zei:

Ja ik dacht ze heeft me van in het begin zoveel tips gegeven en dus verdiende je een updateje (live :ha ). Maar daarna dacht ik "is dat nu wel gepast :oops: ".
Ik was eerst bij blokker gaan zien zoals je zei voor zo'n kussen maar die keken daar raar en zeiden dat zo'n kussens enkel in de winter beschikbaar zijn... Dus ben ik dadelijk naar krefel gereden en heb ik daar één gekocht. Nu leest mijn vriend op de doos dat er een ingebouwde timer inzit!! Er is dus geen schakelaar voor :( . Raar toch?! Was zelfs duurder dan die van blokker maar ik kon niet anders... Ik weet dus niet wat ik nu moet doen :s

Ik weet het :( , ik heb een half jaar achter dat van Blokker gezeten en uiteindelijk heb ik het kunnen bemachtigen. :lachen:
Ik weet het niet zo goed, ik vind het raar dat je die timer niet kan uitzetten, ben je echt zeker?

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#177 Geplaatst 30 september 2010 - 19:25

Proficiat met je prachtige kittens :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 30 september 2010 - 19:29

Solotje zei:

Ik weet het :( , ik heb een half jaar achter dat van Blokker gezeten en uiteindelijk heb ik het kunnen bemachtigen. :lachen:
Ik weet het niet zo goed, ik vind het raar dat je die timer niet kan uitzetten, ben je echt zeker?

Nee mijn vriend heeft het hele boekje ondersteboven gelezen en na 90min slaagt het uit (veiligheid). Er zit niets anders op dan het geregeld uit te trekken en in te steken dus..
Wie denk daar nu aan?! Allé ik snap nog dat er een timer op staat maar die moet je toch kunnen aan of uit zetten :o . Ik hou vanaf nu men ogen open bij blokker :goofy: . En dan kan erna dit kussentje wel elders anders voor dienen. Niets aan te doen dus. Gelukkig hebben ze wel lekker warm. Ik heb ook nog het matje en het poesje voor de micro van petstages die ga ik er ook nog extra bijleggen dan. Aaah zo dom hé!! Ik heb 32eur betaald. Wat koste die bij de blokker dan?

Bewerkt door Fairness, 30 september 2010 - 19:29.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#179 Geplaatst 30 september 2010 - 19:36

Fairness zei:

Nee mijn vriend heeft het hele boekje ondersteboven gelezen en na 90min slaagt het uit (veiligheid). Er zit niets anders op dan het geregeld uit te trekken en in te steken dus..
Wie denk daar nu aan?! Allé ik snap nog dat er een timer op staat maar die moet je toch kunnen aan of uit zetten :o . Ik hou vanaf nu men ogen open bij blokker :goofy: . En dan kan erna dit kussentje wel elders anders voor dienen. Niets aan te doen dus. Gelukkig hebben ze wel lekker warm. Ik heb ook nog het matje en het poesje voor de micro van petstages die ga ik er ook nog extra bijleggen dan. Aaah zo dom hé!! Ik heb 32eur betaald. Wat koste die bij de blokker dan?

Ik vind het ook dom, wie maakt er nu zoiets? :s
Ik denk dat ik 20 euro heb betaald, ik weet het eigelijk niet zeker.
Ik heb een temperatuurmeter in mijn werpkist liggen, zo ben ik goed op de hoogte hoe warm dat het daar is want te warm is ook niet goed.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 30 september 2010 - 19:38

Solotje zei:

Ik vind het ook dom, wie maakt er nu zoiets? :s
Ik denk dat ik 20 euro heb betaald, ik weet het eigelijk niet zeker.
Ik heb een temperatuurmeter in mijn werpkist liggen, zo ben ik goed op de hoogte hoe warm dat het daar is want te warm is ook niet goed.

Het kussentje staat op 2de stand nu. Welke temperatuur is het beste? Ja ik ben er echt wat ellendig om... Het ergste is dat het er nergens duidelijk op vermeld staat :( .

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens