Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1696 Geplaatst 28 december 2010 - 23:34

Lieve Eefje,

woorden schieten te kort hier. Geef je verdriet de vrije hand. Geef je tranen de vrije loop. En als het verdriet eenmaal wat is gesleten, dan weet je dat de kleine Tinkerbell voor jou op aarde kwam. Voor jou en je man, om jullie gezelschap te houden. Haar korte leventje was een mooie, en ze had niet beter terecht kunnen komen.

Voor Brenda: PanCakes komt bij jou, wat later dan gepland, dan gehoopt. Maar hij ziet een ongelooflijk mooi en lang leven bij jou tegemoet. Hij krijgt straks een prachtig mandje, met een superblikopener.

Deurbelknopje, ik ken je niet, maar ook jij zult nog even moeten wachten op je mooie Konnie. Maar ook Konnie kan vast rekenen op een gouden mandje bij jullie. Anders zou Eefje vast jullie niet gekozen hebben als nieuw personeel!

Thoulouse, ook jou ken ik niet. Maar wat vind ik het erg dat jullie nu de kleine Tinkerbell/Thoulouse moeten laten gaan. Ze woonde nog niet bij jullie, maar was vast al een stukje een onderdeel van jullie gezin gaan vormen.

Ik wil jullie allemaal ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

:hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1697 Geplaatst 28 december 2010 - 23:34

Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen :(

Lieve lieve Tinkerbell :love2: :love2: : rust zacht lieve meid.
Het ga je goed daar op de regenboogbrug.
Deze kaarsjes branden hier voor jou Tinkerbell ....

Eefje: een hele dikke steunende knuffel voor jou en voor je vriend  :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

DSCN3004.JPG

Bewerkt door Froetske, 28 december 2010 - 23:35.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1698 Geplaatst 28 december 2010 - 23:35

:hug: :hug: :hug: Zoveel verdriet de laatste tijd. :cry: Veel sterkte iedereen en een dikke :hug: aan wie het nodig heeft. :hug: :hug: :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1699 Geplaatst 28 december 2010 - 23:38

Pft, wat verschiet ik hier weer van :cry: :cry: :cry: Wat kl*te is het toch!!! Excuseer me voor de woordenschat... Het is zo oneerlijk... Pft... Rotziekte!!! :( :( :( IK hoor er tegenwoordig veel te veel van...

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1700 Geplaatst 28 december 2010 - 23:55

Brenda... zei:

Wat ben je toch een ongeloofelijke schat! Dat je dit schrijft :hug:
Ik heb er echt alle begrip voor en wacht graag op PanCakes!!! Dat weet je!
Ik vind het natuurlijk echt enorm erg dat hij nu morgen niet naar hier zal verhuizen maar dit hoort erbij! En dan accepteren we dat. Ik sta volledig achter jou keuze!
Jij weet wat het beste is voor jou kittens! :hug:

Lieve Tinkerbell meid,rust zacht hier boven :( :cry:

Brenda :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1701 Geplaatst 29 december 2010 - 00:27

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
voor iedereen die het nodig heeft.
Wat een ellende :8

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#1702 Geplaatst 29 december 2010 - 00:34

Fairness zei:

Het is over voor haar :( . Haar lijfje is nog daar maar in gedachten is ze met ons mee naar huis. Het was verschrikkelijk hard echt oneerlijk en zo pijnlijk :cry: voor ons!! Maar voor haar is het het allerbeste dat we konden doen. De tranen die rollen zijn er niet omdat ze nu af moet zien maar omdat we weten dat wij haar nooit meer kunnen knuffelen of vastnemen of gewoon al weten dat ze het goed stelt. De tranen zijn er uit verdriet omdat we weten dat ze dit niet verdiende zoals geen enkele van onze lieve trouwe schatten van katten. Fip heeft een litteken gemaakt heel diep in ons hart en ik ben echt zo kwaad daarvoor!!!!
Ik heb haar nog afscheid laten nemen van al onze andere schatten. Te starten met mama Nala die haar nog kusjes heeft gegeven. Neuze neuze met Snow en Summertje en broer en zus hebben haar ook nog even verwend. In de auto heb ik ze lekker tegen me aan genomen in mijn jas en heeft ze nog veel liefde gekregen en hele intense knuffjes. Je kan er nooit nog genoeg meegeven. Ginder toegekomen heeft mijn vriend het echt heel erg gekregen en heb ik me redelijk kranig gehouden omdat ik nu een verlossing voelde komen. Verlossing van haar pijn. Ze heeft nog vrij lang liggen vechten tegen de spuit maar is vredig en bloedmooi ingeslapen. Ze word individueel gecremeerd dat is nog het allerlaatste dat we voor haar konden doen.

Vaarwel mijn lief klein prinsesje.
Wacht je ginder boven op je vriendjes hier? Hopelijk heb je ginder minstens zoveel plezier.
En mijn lieve Stella poezeschat, zorg jij goed voor Tinkerbell daar boven, wij waren alles dat ze had.
Tot later schatje, want later kom ik ook!!
Het ga je goed daarboven lieverd :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
We missen je hier zo.
XXXX........................

potverdomme, de tranen schieten me door de ogen en rollen over de wangen, hopelijk kan je veel steun krijgen en verder genieten van je andere poezels, heel veel sterkte hoor, als wij het al zo moeilijk hebben wil ik me niet voorstellen wat jij doormaakt nu dikke knuffel! :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1703 Geplaatst 29 december 2010 - 01:20

ik lees nu pas wat er allemaal gebeurd is ,wat een verdriet zoiets verdien je niet ik heb gehuild ,maar voor jou moet het verschrikkelijk zijn wens je heel veel sterkte met het verlies van tinkerbell , :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1704 Geplaatst 29 december 2010 - 06:24

Fairness zei:

Thoulouse hier op ks was toekomstige eigenaar van Tinkerbell (Toekomstige naam voor haar Thoulouse). Kunnen jullie haar ook veel knuffeltjes gaan geven please?? Deze mensen hebben ook veel verdriet :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Bekijk profiel: thoulouse
Ik wil graag ook wat steun voor Brenda en Deurbelknopje want ook zij maken even wat bange tijden door :hug: .
Met deze mensen heb ik ook te doen. Ik stel hun nu wat teleur want ze waren al zo lang aan het aftellen :hug: .
Ik vind het echt oprecht super erg voor jullie ook!!!! Jullie horen bij hen en jullie zijn net zo belangrijk!!!

Elaba, jij stelt niemand teleur. Integendeel: jij draagt zorg voor jouw en hun kittens :hug:

Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#1705 Geplaatst 29 december 2010 - 06:28

Heel veel sterkte gewenst

Tinkerbell, slaap zacht meissie..
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1706 Geplaatst 29 december 2010 - 08:56

Joloka zei:

Elaba, jij stelt niemand teleur. Integendeel: jij draagt zorg voor jouw en hun kittens :hug:

Idd, jij bent de beste poezenmama die er maar kan zijn. Je mag zooooooo trots op jezelf zijn dat je het op deze manier hebt aangepakt.
Tot wanneer blijven de andere schatje nu bij jou??
:hug: :hug: :hug:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1707 Geplaatst 29 december 2010 - 09:16

Rust zacht lieve thinkerbell daar over de regenboogbrug. Dat je sterretje altijd over ons mag schijnen en al je poezenvriendjes! :hug

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#1708 Geplaatst 29 december 2010 - 09:34

Wat een triest verhaal, ik had het niet echt mee gevolgd (sorry) zit hier ook met traantjes pfff , ik wil jullie heel veel sterkte wensen :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#1709 Geplaatst 29 december 2010 - 09:59

Lees dit ook allemaal nu pas en zit met een dikke brok in mijn keel...wat een verdriet voor jullie... Wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1710 Geplaatst 29 december 2010 - 11:49

De leegte is er nog steeds :cry: . We missen haar zo erg hard!!!! Dit heeft echt niet mogen zijn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Schatje we missen u!!!!! Je broer en zus doen het goed, volgens mij missen ze jou ook heel erg :( . Nooit zal het nog hetzelfde zijn zonder jou :cry: . Jij was zo'n flinke sterke meid, al die tijd met jou pijn en niemand die het zag. Sorry liefje dat ik jou niet eerder kon verlossen. Ik ben kwaad dat ik het niet eerder zag. Hopelijk weet je dat ik anders alles had gedaan om de pijn te verzachten liefste meid. Jou broer en zus hou ik goed in de gaten en bij de minste tekenen van die rottige ziekte help ik hen beloof ik jou :hug: . Wil jij van daar voor hun zorgen dat ze veilig kunnen zijn? Dank u voor de mooie tijd!!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens