Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#1711 Geplaatst 29 december 2010 - 12:19

Wees nou niet zo boos op je zelf. Je hebt gedaan wat je kon en voor de kleine gevochten. kwel je zelf niet. Het heeft tijd nodig. Ze zeggen tijd heelt alle wonden ondanks dat het misschien meer tijd nodig heeft dan je denkt.
Geplaatste afbeelding

Guest_chinag1rl_*
Guest_chinag1rl_*

#1712 Geplaatst 29 december 2010 - 12:19

Ik wens jullie en de adoptieouders heel veel sterkte toe. Eerst leesde ik het verhaal van Catherine en nu dit van jou en ik zit hier te huilen gelijk een klein kind. Zo oneerlijk!
Mooie Tinkerbell rust zacht hier boven! Fairness, je hebt alles gedaan wat je kon!
Ze rust nu en je hebt haar tot dan altijd bijgestaan. :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1713 Geplaatst 29 december 2010 - 12:30

Fairness zei:

De leegte is er nog steeds :cry: . We missen haar zo erg hard!!!! Dit heeft echt niet mogen zijn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Schatje we missen u!!!!! Je broer en zus doen het goed, volgens mij missen ze jou ook heel erg :( . Nooit zal het nog hetzelfde zijn zonder jou :cry: . Jij was zo'n flinke sterke meid, al die tijd met jou pijn en niemand die het zag. Sorry liefje dat ik jou niet eerder kon verlossen. Ik ben kwaad dat ik het niet eerder zag. Hopelijk weet je dat ik anders alles had gedaan om de pijn te verzachten liefste meid. Jou broer en zus hou ik goed in de gaten en bij de minste tekenen van die rottige ziekte help ik hen beloof ik jou :hug: . Wil jij van daar voor hun zorgen dat ze veilig kunnen zijn? Dank u voor de mooie tijd!!!
Eefje je was er goed op tijd bij hoor, je moet je eigen zeker niet de schuld geven :hug: , je hebt dat fantastisch gedaan!!! Ik denk nog steeds aan jullie! :hug: :hug: :hug:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1714 Geplaatst 29 december 2010 - 12:38

Eefje, dat is het rottige aan de ziekte... tegen dat je het ziet is het al te laat :( Het is altijd te laat... er valt niet te winnen tegen deze ziekte :(
Een kat is zo sterk en dapper en zal echt niet gemakkelijk laten zien dat ze pijn hebben, hoe vroeg of laat je er ook was bij geweest, er was niets dat je kon doen, tenzij haar met alle respect een waardig einde te gunnen.  En dat heb je gedaan!
Je hebt haar niet laten aftakelen, je hebt haar niet laten wegteren door deze vreselijke ziekte. Je hebt van zodra je wist wat er scheelde alles gedaan om haar pijn te verzachten. Echt, je hebt alles voor haar gedaan dat je had kunnen doen. Je mag boos zijn zoveel je wilt, maar niet op jezelf! Je hebt jezelf werkelijk NIETS te verwijten!
En ik weet met zekerheid dat die kleine Tinkerbell dankbaar is voor haar mensenmama die de ware betekenis van liefde kent! :hug: :hug: :hug:

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#1715 Geplaatst 29 december 2010 - 12:44

Oh nee Eefje ik lees dit nu pas, hoe verschrikkelijk, en te denken dat ik een paar dagen geleden nog doodleuk vragen over je siameesjes op je profiel stelde, zonder dit te weten.. :( Ik moest wenen van de post die je schreef over haar afscheid, je voelt jullie liefde en pijn voor haar zo hard :(
Ik snap deze ziekte echt niet, hoe kan het dat ZOVEEL gezonde, goed verzorgde katjes hier slachtoffer van worden? Is er echt geen verklaring hiervoor? :(

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#1716 Geplaatst 29 december 2010 - 13:00

Ook ik lees het nu pas allemaal. Wat een verschrikkelijk, treurig nieuws... Heel veel sterkte Fairness!!! Twijfel niet aan jezelf, jij gaat fantastisch om met je katten :) echt! Je hebt gedaan wat je kon voor Tinkerbell :hug: Moeten de andere kleintjes nu ook getest worden... of...?

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1717 Geplaatst 29 december 2010 - 13:28

Bedankt iedereen voor jullie lieve woorden echt jullie zijn zo'n goede poezenmamakes allemaal stuk voor stuk :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: !!
De ene moment gaat het beter dan de andere. Het is echt wel zwaar en allemaal zo snel gegaan. De ene avond het vermoeden en de andere dag s' morgens testen om haar om 17u al te moeten afgeven het is echt hevig geweest. Het was gisteren echt een dag die ik liefst zo snel mogelijk vergeet. Mijn snelle handeling is de beste geweest voor haar maar valt ons hier wel erg zwaar. Echt afscheid nemen kan je gewoon niet. Mijn tijd met haar was nog te kort. Maar voor haar lijden nu geen verdriet meer enkel voor haar toekomst die haar niet was gegund. Dat is verdomd hard om zo'n schatje die je 3 maand aan een stuk de beste zorgen hebt gegeven en uitkeek naar haar geluk. Zoeken naar een goede thuis en denken aan haar toekomst daar en hoe ze het stelt en fotokes te zien van haar daar die gelukkig was. Zelfs al was het niet haar lot om hier bij ons te blijven, ze zou altijd één van ons gebleven zijn. En ze blijft één van ons voor eeuwig en altijd! Ik heb zoveel respect voor haar, kleine dapper meid :hug: !!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#1718 Geplaatst 29 december 2010 - 13:44

Zit hier ook met de tranen in mijn ogen!  Het is gewoon verschrikkelijk.  Rust zacht mooie Tinkerbell!

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1719 Geplaatst 29 december 2010 - 14:04

Het is echt vreselijk oneerlijk wat je hebt moeten meemaken, ik kan het zelf ook nog altijd niet geloven. Heb deze post een beetje proberen mijden omdat je het verdriet en de onmacht echt voelt binnendringen in dit topic. Je hebt echt het allerbeste gedaan en snel gereageerd door haar te verlossen van haar pijn. Je hebt gedaan wat je moest doen van zodra je het wist, er valt je echt absoluut niets te verwijten, je bent een super poezenmama en ze heeft het geluk voor kort gekend door toch bij jou te mogen zijn. Heel veel sterkte :hug:

Bewerkt door Spanishke, 29 december 2010 - 14:05.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1720 Geplaatst 29 december 2010 - 14:52

Ik lees dit nu pas en zit met ongeloof achter mijn pcscherm...

Héél veel sterkte in deze moeilijke periode! En je hebt gedaan wat je kon doen om haar zo weinig mogelijk te laten lijden... Chapeau hiervoor!

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#1721 Geplaatst 29 december 2010 - 15:04

Sterkte met het verlies van jullie kleine schat. :hug:

Kleine, lieve Tinkerbell ... rust zacht.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1722 Geplaatst 29 december 2010 - 15:10

:( :( :( :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1723 Geplaatst 29 december 2010 - 15:36

Eefje niet boos zijn op jezelf :hug: :hug: :hug:
Je hebt alles gedaan wat je kon: echt waar.
Je bent een super poezenmama: en ik meen dat echt uit het diepste van mijn hart.
Je geeft je schatjes de beste zorgen, je omringt hen met zoveel liefde, je hoopt en zoekt het beste voor hen,  .... je hebt een hart van goud, ....
Jullie zijn gewoon pracht poezenouders: jij & je vriend !!!
Dikke knuffels :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1724 Geplaatst 29 december 2010 - 16:13

Een hele dikke knuffel
zo oneerlijk, zo n leegte en zo verdriet

veel energie gestuurd :hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1725 Geplaatst 29 december 2010 - 16:40

Vanavond gaan mijn vriend en ik in alle rust genieten van onze andere 2 lieverdjes en uiteraard onze trouwe grote liefste schatjes van de wereld :heart: :heart: :heart: . We gaan deze avond alles laten bezinken. Geen ks, geen comp en geen stress. We gaan ze observeren en zien of we echt niets of niets aan ze merken en ze knuffelen en al de liefde in onze macht geven die mogelijk is. We willen kijken welke voor elk kitten de best mogelijke situatie is. Zonder raad want die wijst toch nergens op. Niet op ks en niet op het internet. Alles is tegendraads. Ik wil kijken in hun belang. Kijken naar elk van hen. Kijken naar de situatie waar ze in terecht gaan komen en deze die ze nu hebben. Ons gevoel volgen. Mijn gevoel is houden voor goed nu, uiteraard. Maar ik wil doen wat voor hen het beste is. Ik ga nu naar de winkel en dan in een goed badje liggen om te ontspannen, want ik ben op van dit alles. Zodra we eruit zijn laat ik de mensen iets weten en kunnen we kijken en afspraken maken. Hoelang nog wachten, hoe aanpakken,... Ik ga proberen hun noden zo goed mogelijk aan te voelen en deze hen te schenken. Meer kan ik niet doen. Ik gun hen de wereld toe :hug: :hug: :hug: !

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens