Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1726 Geplaatst 29 december 2010 - 17:25

Groot gelijk Eefje! :hug: :hug: :hug:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1727 Geplaatst 29 december 2010 - 19:53

Geniet van een ontspannende avond samen met je vriend en je lieve schatten van poezels rond jullie .En laat alles even bezinken en maak er een fijne avond van . :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1728 Geplaatst 29 december 2010 - 20:15

Eefje, weet je dat ik je een supervrouw vind? :hug: :hug: :hug:

Bewerkt door Joloka, 29 december 2010 - 20:15.

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#1729 Geplaatst 29 december 2010 - 22:26

ik lees dit nu pas
wat afschuwelijk vreselijk :(
heb echt zitten wenen, lieve tinkerbelletje, slaap zacht en word weer vrolijk wakker aan de overkant :( :rub:

Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1730 Geplaatst 30 december 2010 - 01:22

Eefje
wat een triest verhaal
ik stak al een kaarsje aan

toen ik dit alles las liepen tranen , lopen tranen langs mijn wangen

Je deed alles wat je kon , tot op het laatste ...het is een vreselijke ziekte, je kon het niet tegenhouden...

begin dit jaar moest ik mijn drie poezen van 18 jaar laten inslapen en ja, het is erg, het doet veel verdriet

maar de tijd zal helen en kan je je Thinkerbell een plaatsje geven en met een glimlach terug aan haar denken

ik maakte van mijn drie poezen een fotocollage en dat hangt nu in mijn slaapkamer..zo zie ik hen nog iedere dag..

ik wens je héél veel sterkte , ook voor je vriend

en ja,
ook veel sterkte voor die mensen die dit katje zouden krijgen

:hug: :hug: :hug: :hug:

van caro en tini
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#1731 Geplaatst 30 december 2010 - 08:03

Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1732 Geplaatst 30 december 2010 - 13:12

Wij (mijn vriend en ik) hebben besloten. In het belang van Konnie nu. Dat zij straks haar mensen mag gaan vergezellen. Wij zijn heel blij met iedereen die hun mening heeft gedeeld en hebben daaruit de dingen genomen die we voor ons en Konnie konden gebruiken. Hanne ook jij, bedankt voor die laatste mail. Ik wil dat jullie weten dat ook al werk ik voor sommige tegendraads dat we er wel aandacht aan hebben besteed en gebruikt om onze definitieve beslissing te bepalen. Kansen op het aansteken zijn in mijn ogen (en hier wil ik nu geen tegenstrijdigheden op krijgen want ik voel het hier nu bij mij het beste aan) vandaag net zo risicovol als over 4 weken. Ze hebben nooit minder geweest en/of enig teken van een minder kitten vertoont. Ik kan mezelf ook vergeven mocht ze het alsnog krijgen want ik ben van mening dat wanneer ik haar over 4 weken verhuis of er doet zich nadien bij hun nieuwe mensen of bij mij een stress situatie voor dat ze het dan ook zeker zullen krijgen. Ik heb opgemerkt dat ze het na een tijdje vaak bij hun nieuwe mensen ontwikkelen. Er komt een nieuwe poes in huis = stress en ze krijgen het alsnog, naar de da voor de volgende enting en boef het steekt aan. Enfin kort maar tot op de feiten wanneer een kat die immuniteit niet heeft komt deze niet = lot. Ik ben een realist aan het einde. Ik ga ze niet hier houden om hun leven zgz te rekken om te voorkomen want als ze het moeten krijgen, gaan ze het krijgen :cry: . Niets over fip is bewezen en niets staat vast! Sommige krijgen het in een stressvrije omgeving, andere net bij de verhuis, andere een hele poos na de verhuis,... Is een verhuis steeds negatief = De grote vraag!!! Ik heb bij geen enkel van mijn schatten zelf problemen gehad toen ze bij mij kwamen. Ze waren van het begin speels aanhankelijk en heel gerust. Ind Sommige kittens zijn anders. Daarom heb ik naar haar gekeken. Ik zie haar openbloeien bij verhuis, ze is toe aan iets anders! We doen het voor haar, enkel en alleen voor haar!!!!!! Sommige zeggen hou haar nog even neem tijd voor jezelf... Dan voel ik mij een egoïst, sorry. Ik kan het heus wel aan en dat is net het feit dat sommige onder jullie moeilijk vatten. Ik doe het net voor haar!
Kort maar straight to the point mijn mening. Geen weerstand = verloren. Meer weerstand krijgen dan ze nu heeft, neen daar geloof ik niet in. Ik geloof enkel in een sterke weerstand = gelukkig de meeste katten onder ons.
minder sterke weerstand = zij die fip krijgen, wat ook.

90% is drager van corona dus 90% van de kittens onder ons verhuist met corona in zich. Ik ben nu ind zeker dat ze corona hebben net als de meeste (maar liefst 90%) onder onze kittens corona in zich hebben bij verhuis. De weerstand van elke kat schommelt en de meeste hebben voldoende weerstand tegen het ontwikkelen van. Indien ze niet voldoende weerstand hebben meegekregen staat hun lot nu ook al vast. Hun weerstand zal dan nooit zijn als een andere kat die dadelijk de goede krachtige weerstand meegekregen heeft. Ik wil hier eigenlijk verder niet over uitweiden en discuteren want negens zijn deze zaken bewezen nog met zekerheid vastgesteld. Ik vraag dan ook om onze keuze te respecteren en mee te duimen dat onze schatten geboren werden met een normale en goede weerstand tegen deze gruwelijke aandoening en hun leven lang mogen genieten van het op en top leven dat een kat maar kan hebben. Dat het hun gegund is om de leeftijd te behalen die voor onze schatten hoort gegund te zijn. En allerliefste Tinkerbell wat jou niet was gegund geef ik jou broer en zus met heel mijn hart. Ik doe dit ook voor jou mijn allerliefste schat.
Btw Brenda jou moet ik nog spreken meid. Ook voor PanCakes wil ik met jou even overleggen hoe het er bij jou aan toe gaat en kijken wat we ons lief PanCakeske al kunnen bieden naar de toekomst toe ;) . Ook PanCakes staat te trappelen.
Even hebben we gisteren gedacht om ze beiden te houden puur emotioneel gezien dan, maar zou dat niet ongelofelijk egoïstisch zijn van ons!!!!!!!!! Dan pas zouden we ons niet meer onder controle hebben en enkel emotie laten spreken dat vind ik de meest egoïstische reactie die we nu kunnen hebben. De kittens werden geboren om iemand anders te gunnen niet om nu ons verdriet en gemis op te vullen. Sorry maar ik kom er wel door. Gaat een poosje duren maar hen hier houden brengt nooit of te nooit Tinkerbell terug :cry: . We hebben haar nog steeds voor goed bij ons in gedachten net als de andere blijft ze steeds één van ons!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1733 Geplaatst 30 december 2010 - 13:22

Eefje, het is goed dat je een beslissing hebt genomen en dat je daarachter staat. Zolang je zelf erachter staat en ermee kunt leven is het voor jou de juiste beslissing. Ook al denken sommigen er anders over (ikzelf ook, maar dat weet je ;) ) het is en blijft de beslissing van jou, je vriend en de mensen waar de kittens naartoe gaan.

Heel veel sterkte met het wegbrengen van de kleintjes.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1734 Geplaatst 30 december 2010 - 13:31

Lieve Eefje, van mij weet je dat ik achter je beslissing staat, je hebt een moeilijke maar toch wel een goede beslissing genomen waar dat je zelf achter staat, ik wens jouw, Wadse en de poezels veel geluk toe want dat kunnen jullie zeker gebruiken! :geluk: :geluk: :geluk:

Bewerkt door Solotje, 30 december 2010 - 13:43.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1735 Geplaatst 30 december 2010 - 13:39

ginnie zei:

Eefje, het is goed dat je een beslissing hebt genomen en dat je daarachter staat. Zolang je zelf erachter staat en ermee kunt leven is het voor jou de juiste beslissing. Ook al denken sommigen er anders over (ikzelf ook, maar dat weet je ;) ) het is en blijft de beslissing van jou, je vriend en de mensen waar de kittens naartoe gaan.

Heel veel sterkte met het wegbrengen van de kleintjes.

Ind en zo heeft ieder hier zijn meningen en gedachten gang over zijn eigen lieve liefste schatjes. En zo hebben de meeste onder ons op hun manier het beste met hen voor :heart: .

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1736 Geplaatst 30 december 2010 - 13:43

Fairness zei:

Ind en zo heeft ieder hier zijn meningen en gedachten gang over zijn eigen lieve liefste schatjes. En zo hebben de meeste onder ons op hun manier het beste met hen voor :heart: .

En zolang dat het hoogste belang heeft is het goed, toch? ;)
Ik heb respect voor je keuze Eefje, het is geen gemakkelijke geweest.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1737 Geplaatst 30 december 2010 - 13:44

Jij staat achter je beslissing en dat is super, je kan moeilijk dingen doen die anderen willen maar waar je niet achter staat!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1738 Geplaatst 30 december 2010 - 16:09

Heel fijne uitleg Eefje en goed dat jullie een beslisssing hebben gevonden ,ik wil jullie hierbij een :love2: onder de riem steken en heel veel succes in alles wat je doet . :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Bewerkt door babetatilla, 30 december 2010 - 16:10.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1739 Geplaatst 30 december 2010 - 17:11

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1740 Geplaatst 30 december 2010 - 21:40

Konnietje is bij haar mensen. Voor de duidelijkheid super goede mensen!!! Ze deed het voorbeeldig zoals ik van haar had verwacht en net zoals ik had ingeschat :) . Eerst even stil om al gauw op verkenning te gaan. Niet in elkaar en terug getrokken maar met haar kopje de lucht in en verkennen maar. Spinnen genieten en zelfs dabben deed ze :LOL: . Spelen zat er zelfs al in! Kortom ik ben met een heel sterk en heel goed gevoel vertrokken. De fip is uiteraard nog steeds niet uitgesloten helaas :( . MAAR kansen daar zijn zeker dezelfdekansen die ze hier heeft! Ik zag haar genieten van al die nieuwe aandacht en dat is de deugd die ik haar wou geven. Dat is wat ze nodig had! Geval per geval is anders in mijn ogen. Elk kitten heeft andere noden. Net zoals er gekeken word waar een kitten beter geplaatst zou zijn. Het word zo'n verwent mieke daar :LOL: . Anja, ze hadden een prachtige roze kattenbak :goofy: ;) !! Niets komt ze tekort daar :heart: . Het word een verwende spruit ;) . En een oohhhhhh zooooo grote kerstboom die ze geweldig vond :x . Ik ben super blij dat ik voor haar deze stap heb genomen, al missen we haar aanwezigheid nu al. Maar dat is steeds moeilijk het afscheid. Maar dit is geen afscheid!!!! Dit is tot ziens. Morgen gaan ze een update sturen van hoe ze het stelt en volgende week gaan we tot daar om te kijken hoe ze het doet. We volgen haar mee op van hier. Ik heb ook een fleece meegegeven waar ze vaak op ging liggen zodat ze zich zeker op haar gemakje voelt. Ik wil die mensen ook nog eens bedanken voor het cadeautje dat hadden jullie echt niet hoeven te doen :hug: . Al vond ik het echt een super lief gebaar. En die goede zorgen gaven we haar met plezier en ik weet dat jullie het prima van ons overnemen :hug: . Jullie bedankt om haar in jullie gezin op te nemen met al jullie liefde echt waar. Meer kan ik van kandidaat adoptanten niet verlangen :) .

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens