Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1741 Geplaatst 30 december 2010 - 21:53

Oh ik ben blij dat ze het zo goed doet :thumb: , je hebt een goede beslissing genomen Eefje! :thumb:
En ja afscheid is moeilijk maar je weet dat ze bij super goede mensen is terecht gekomen! :hug:
Roze kattenbak :jump: , waar wonen ze? :LOL: :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1742 Geplaatst 30 december 2010 - 21:55

Solotje zei:

Oh ik ben blij dat ze het zo goed doet :thumb: , je hebt een goede beslissing genomen Eefje! :thumb:
En ja afscheid is moeilijk maar je weet dat ze bij super goede mensen is terecht gekomen! :hug:

Ik ben blij voor jullie :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1743 Geplaatst 30 december 2010 - 22:00

:hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1744 Geplaatst 30 december 2010 - 22:08

Solotje zei:

Ja en echt een hele mooie hoor :LOL: . In Wilsele niet ver hier vandaan. We zijn er op 15 a 20 min. Rustig gelegen achterin. Heel gezellig huis!!! Woonruimte niet te groot zodat ze makkelijk went de eerste dagen en ze gaan vanavond bij haar in de living slapen. Het zijn echt mensen met het hart op de juist plaats.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#1745 Geplaatst 30 december 2010 - 22:10

wat goed om te horen dat ze een goed thuis heeft gekregen!!! super!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1746 Geplaatst 30 december 2010 - 22:14

Fairness zei:

Ja en echt een hele mooie hoor :LOL: . In Wilsele niet ver hier vandaan. We zijn er op 15 a 20 min. Rustig gelegen achterin. Heel gezellig huis!!! Woonruimte niet te groot zodat ze makkelijk went de eerste dagen en ze gaan vanavond bij haar in de living slapen. Het zijn echt mensen met het hart op de juist plaats.
Ze heeft het echt goed getroffen :love4: dat hoor je zo :LOL: en zelfs een roze kattenbak :lachen: , ik ben benieuwd naar de update dat we gaan krijgen van haar. :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1747 Geplaatst 30 december 2010 - 22:19

Solotje zei:

Ze heeft het echt goed getroffen :love4: dat hoor je zo :LOL: en zelfs een roze kattenbak :lachen: , ik ben benieuwd naar de update dat we gaan krijgen van haar. :)

Ik ook!!!!! Ik heb net een smsje gestuurd. Ik kon het niet laten :oops: . Zo spannend!!! Ik vond het zo spannend alles dat ze deed :heart: . Ik ben super fier op haar!!!

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#1748 Geplaatst 30 december 2010 - 22:21

:hug: goed dat er samen een beslissing is genomen waar jullie achter kunnen staan!
Konnie heeft een goeden mandje gevonden!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1749 Geplaatst 30 december 2010 - 22:35

Ik ben echt blij voor je Eefje. Het was een moeilijke beslissing die jullie alleen konden nemen. Konnie gaat het daar super goed hebben en rotverwend worden.
Het is geen afscheid maar een tot weerziens. :hug: :hug: :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1750 Geplaatst 30 december 2010 - 23:25

Fijn dat het meteen zo goed gaat met Konnie! Dat geeft altijd een goed gevoel. En als je dan weer in je auto stapt zonder je baby, dan weet je dat ze het nu al meteen goed heeft! En dat is superfijn..... :)

knuf voor jullie

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1751 Geplaatst 31 december 2010 - 09:19

super! :thumb:
En hoe gaat het met PanCakes?

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1752 Geplaatst 31 december 2010 - 12:04

Wat fijn dat Konnie het zo goed doet Eefje  :thumb: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1753 Geplaatst 31 december 2010 - 12:04

Konnietje doet het nog steeds super goed :dancer: !! Gisteren toen we vertrokken zijn heeft ze nog goed haar omgeving liggen verkennen om dan tegen Jasmine in slaap te vallen :heart: . Ze heeft naar haar bakje gegaan, brokjes gegeten en deze nacht hebben ze beneden bij haar geslapen :) . Ze heeft dan bij hen onder het deken gelegen heel kort bij hen. Ze spint ook bij het minste en is al heel aanhankelijk. Wanneer ze toch nog even bang heeft van de omgeving en ze komen voor haar zitten en roepen haar dan komt ze spinnend naar hen toe. Ook haar stemmeke heeft ze al gebruikt om aandacht ;) . Deze morgen heeft ze flink haar rc kitten (de natte voeding) gegeten en was ze even wat rustig om nu weer heel hevig te liggen spelen. Zoals de meeste siamees is ze dadelijk aan de mens gehecht :heart: . Nog steeds hebben we hier een goed gevoel. Uiteraard missen we haar verschrikkelijk hard!!!!!!!! Ik wou een vlieg zijn om mee te piepen hoe ze elke eerste stap in haar nieuwe thuis doet. Maar volgende week zien we haar weer :) . Ik kan haast niets wachten maar ik moet haar die tijd geven.
Sewwes doen we ook broertje PanCakes naar ons Brenda. De laatste is de zwaarste maar Brenda weet goed wat te doen om een nieuwkomer gerust te stellen. Het zal hier voor ons even zwaar zijn maar eerlijk dat is het altijd wanneer je je kittens moet lossen. Nu nog iets zwaarder maar eigenlijk geloof ik nog steeds in wat ik eerder al zei. Het zal hier stillekes zijn zonder hen en we missen elk van hen zo erg hard maar dat hoor nu eenmaal bij fokken. Als ik zie hoeveel de mensen ernaar uitkijken en hoeveel plezier ze ervan hebben dan weet ik verdomd goed dat het dat is wat ik wil. De siamees is zo bijzonder voor ons en dat er mensen zijn die er ook zo over denken en je deze zo'n lieverd kunt geven dat is wat alles over treft!!
Jullie zullen Brenda straks wel horen :LOL: . Ik ben alvast heeeeeeeeeel benieuwd ;) .
Gaan ons nu klaarmaken want Brenda is aan het popelen :) .

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1754 Geplaatst 31 december 2010 - 12:06

Ooh brenda jij bent stout :8
Eefje daarintegen is heel lief want zij zegt meteen wat het 'grote nieuws' is :dancer:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1755 Geplaatst 31 december 2010 - 12:06

:hug Je bent bewonderingswaardig hoor Eefje!!  Je bent een voorbeeld voor velen! :hug

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens