Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1771 Geplaatst 31 december 2010 - 17:30

MZ_forever zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: PanCakes is in een poezenparadijs gekomen :heart:

Ind hij zal zich nu wel even eenzaam voelen om nadien te genieten van al zen nieuwe vriendjes :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1772 Geplaatst 31 december 2010 - 17:34

Fairness zei:

Ind hij zal zich nu wel even eenzaam voelen om nadien te genieten van al zen nieuwe vriendjes :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ben ik zeker van :heart:
Je zal hem vast ook wel missen, maar bij Brenda zit hij heel goed :)

@brenda heb je een berichtje achter gelaten op msn ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1773 Geplaatst 31 december 2010 - 18:16

Brenda... zei:

Dit is dus het mooiste eindejaarsgeschenk ooit!!!! Hij is eindelijk hier!!! Mijn lieve PanCakes!!!!
Wat is hij toch prachtig :love: :love: :love:
Hij ligt nu in de zetel te slapen,heb een dekentje op hem gelegd :love3:
Ik ga er zo bij liggen :love3:
Oh wat ben ik toch zo blij!
Eefje nog eens een dikke dikke merci he! Je bent echt een schat van een persoon! :hug:
Ik heb echt veel aan je!
En je weet dat je hier altijd welkom bent ;)
Ik ga proberen dit weekend al enkele foto's te posten van PanCakes :) :loveshower:
Ooooooh ik ben echt zo bliiiijjjjjjjj :loveshower:

Jaaaaa, eindelijk! :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1774 Geplaatst 31 december 2010 - 18:32

Brenda ne dikke proficiat met je poemelke ;) Geniet ervan!
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1775 Geplaatst 31 december 2010 - 18:56

:dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1776 Geplaatst 31 december 2010 - 20:45

Brenda... zei:

Dit is dus het mooiste eindejaarsgeschenk ooit!!!! Hij is eindelijk hier!!! Mijn lieve PanCakes!!!!
Wat is hij toch prachtig :love: :love: :love:
Hij ligt nu in de zetel te slapen,heb een dekentje op hem gelegd :love3:
Ik ga er zo bij liggen :love3:
Oh wat ben ik toch zo blij!
Eefje nog eens een dikke dikke merci he! Je bent echt een schat van een persoon! :hug:
Ik heb echt veel aan je!
En je weet dat je hier altijd welkom bent ;)
Ik ga proberen dit weekend al enkele foto's te posten van PanCakes :) :loveshower:
Ooooooh ik ben echt zo bliiiijjjjjjjj :loveshower:

Hey Brenda en Jeroen  

Een mooier eindejaarsgeschenk bestaat er niet voor jullie :hart: :love2: :love4: :hart: :love2: :love4:
Geniet ervan met volle teugen van en geef PANCAKES dikke knuffels van hieruit :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wel heel veel fotootjes plaatsen van dit heerlijke ooster katertje hè :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#1777 Geplaatst 31 december 2010 - 21:21

Nen dikke proficiat !!! geniet er maar van !!!! :thumb:

Chriske en de poezels :miauw:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1778 Geplaatst 31 december 2010 - 21:57

Hoi hoi allemaal :)
Oh wat is het toch zalig hem in huis te hebben!
Hij doet het zo goed! Hij heeft al flink gegeten en een snoepje gehad! En begint ook wat te spelen met zijn verenstokje!
Nu gaat hij vooral op verkenning,ook naar de andere toe.
Peach wilt de hele tijd spelen met hem :LOL: maar hij heeft nog wat bang,wat wel normaal is.

En Eefje die pralinekes zijn graag gedaan hoor! Zeker voor jou!
Echt nog is bedankt voor het mooie kittenpakket! En de prachtige Pancakes!
Hij is echt perfect gewoon! Ben er zo gelukkig mee! Ik geniet er echt van!
Dit is de mooiste nieuwjaar ooit!!! :loveshower:
Oh ja er volgen dadelijk foto's :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#1779 Geplaatst 31 december 2010 - 22:06

Hier enkele foto's van mijn poemelke PanCakes :love:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2123[1].JPG
  • IMG_2127[1].JPG
  • IMG_2136[1].JPG
  • IMG_2146[1].JPG

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1780 Geplaatst 31 december 2010 - 22:17

Zo mooi en tevreden hij daar ligt :love: :love: :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1781 Geplaatst 31 december 2010 - 22:19

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: !!! Hoe lief is hij nu aan het slapen al!!! Hij geniet echt van zen dutje, nu al :goofy: . Op dag één verwachten we meestal geen mirakels maar toch doet hij het al zo goed tussen al die onbekende poesjes. Sterk ventje :thumb: :thumb: :thumb: . En het kan alleen maar beteren zijn vertrouwen naar zen omgeving en jullie toe :dancer: :dancer: :dancer: . Ik ben zo super fier op hen :LOL: . Ook van Konnie kreeg ik nog te horen dat ze beste vriendinnekes was geworden met de vrouw des huizen Jasmine en vandaag al flink speelde :heart: . We kijken nu al uit naar ons bezoek komende week :loveshower: . Dat word zo leuk om ze dan al echt meer op hun gemakje te zien :) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1782 Geplaatst 01 januari 2011 - 00:34

Ik heb net PanCakes live gezien via de cam :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: .
Ben samen het nieuwe jaar in gegaan :heart: . Hij doet het heel goed en speelde al flink. Soms keek bij zo in de cam alsof hij me kon zien :) . Het is wel moeilijk zo van op afstand want ik wil hem knuffelen en laten weten dat ik hem niet in de steek heb gelaten net als ik dat nu bij Konnie zou willen gaan doen hen gerust stellen maar ze doen het zo flink en elk kitten moet daardoor. Wanneer ik zelf een nieuw lieverdje in de groep heb dan heb ik ook dat gevoel dat ik ze bij hun thuis heb moeten weghalen daar waar ze het steeds kende. Maar och hij doet het zo goed :LOL: en is nog maar 10u daar. Ben super fier op mijn schatjes en we wisten vooraf dat ze niet voor ons bestemd waren. Ze doen het super en ik kan alleen maar meer gaan genieten binnenkort wanneer ze volledig thuis zijn bij hen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1783 Geplaatst 01 januari 2011 - 00:35

Fairness zei:

Ik heb net PanCakes live gezien via de cam :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: .
Ben samen het nieuwe jaar in gegaan :heart: . Hij doet het heel goed en speelde al flink. Soms keek bij zo in de cam alsof hij me kon zien :) . Het is wel moeilijk zo van op afstand want ik wil hem knuffelen en laten weten dat ik hem niet in de steek heb gelaten net als ik dat nu bij Konnie zou willen gaan doen hen gerust stellen maar ze doen het zo flink en elk kitten moet daardoor. Wanneer ik zelf een nieuw lieverdje in de groep heb dan heb ik ook dat gevoel dat ik ze bij hun thuis heb moeten weghalen daar waar ze het steeds kende. Maar och hij doet het zo goed :LOL: en is nog maar 10u daar. Ben super fier op mijn schatjes en we wisten vooraf dat ze niet voor ons bestemd waren. Ze doen het super en ik kan alleen maar meer gaan genieten binnenkort wanneer ze volledig thuis zijn bij hen.

Je hebt ze helemaal niet in de steek gelaten. Je hebt ze een superthuis bezorgd :love: .

Bewerkt door Joloka, 01 januari 2011 - 00:35.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1784 Geplaatst 01 januari 2011 - 01:26

:dancer: :dancer: :dancer:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1785 Geplaatst 01 januari 2011 - 10:35

:thumb: :thumb: :hug

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens