Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#1831 Geplaatst 24 januari 2011 - 20:46

:heart: :cheer: :heart: *

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1832 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:54

Super :thumb: , ze ziet er goed uit! :loveshower: :love2: :loveshower:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1833 Geplaatst 27 januari 2011 - 10:49

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#1834 Geplaatst 27 januari 2011 - 11:05

:heart: :heart: :heart:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1835 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:07

Gisteren kreeg ik van onze da een bijzonder aangrijpende brief.
Wat een lieve mensen!!!!!!!! En wat een deugd deze brief te mogen ontvangen.
Ik kreeg de tranen in mijn ogen. Ik vind het super lief en heel attent vol dat ze via deze weg ons nogmaals bevestigen dat we het beste deden voor Tinkerbell.

Beste familie Dierickx,

Zopas hebt u afstand moeten doen van uw trouwe en vriendelijke Tinkerbell.
U hebt een moedige en correcte beslissing genomen.
Als dokters van de Dierenartspraktijk Eversbos Averbode hebben wij zoveel mogelijk hulp geboden en zijn ook blij dat dit laatste spuitje pijnloos was.

Wij begrijpen uw verdriet ...... daarom dit briefje.  
Voor een gesprek kunt u ons bereiken op tel: ...

Met vriendelijke groeten,

(Hun namen)

Dit vind ik oprecht heel mooi van deze mensen :oops: . Echt nog eens da'en met het hart op de juiste plaats!!!! Ik zou ze graag iets weder laten weten over hoe het nu met ons gaat en om ze te bedanken voor hun medeleven maar ik weet niet zo goed hoe...

Iedere keer ik die brief lees raak ik ontroerd. Ze wisten dat we hier erg hard afzien van het feit en hadden toen we de as van Tinky waren gaan halen nog eens gezegd hoe spijtig ze dit vonden en heel veel sterkte toegewenst, maar deze brief getuigd echt wel van oprechte deelname. Respect heb ik voor da'en die nog werken met hart en ziel :hug: .

Bewerkt door Fairness, 04 februari 2011 - 22:08.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1836 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:10

Dat is idd heel aangenaam, je ziet zelfs een klein gebaar doet zo veel! :LOL: :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1837 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:25

Solotje zei:

Dat is idd heel aangenaam, je ziet zelfs een klein gebaar doet zo veel! :LOL: :thumb:

Idd ik stapte in men auto om naar het werk te vertrekken en deed de post openen en ik ben met traan ogen aan het werk toegekomen. Vond het emotioneel. Het raakte me gewoon erg hard omdat ik weet hoe zwaar de da het er zelf mee had. Dat meisje die uiteindelijk haar het prikje heeft moeten geven is toen we afscheid namen zelf even weg moeten gaan omdat ze het even niet aan kon :cry: .
Het raakte me wel, maar dubbel. Langs één kant ween je omdat je er weer aan herinnerd word maar de andere kant deed het mij goed om te horen dat ze zeiden dat ze het de beste beslissing vonden. Ik ga ze een briefje terug sturen via mail volgende week.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1838 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:34

:LOL: oooh echt wel heel lief :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1839 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:34

Fairness zei:

Idd ik stapte in men auto om naar het werk te vertrekken en deed de post openen en ik ben met traan ogen aan het werk toegekomen. Vond het emotioneel. Het raakte me gewoon erg hard omdat ik weet hoe zwaar de da het er zelf mee had. Dat meisje die uiteindelijk haar het prikje heeft moeten geven is toen we afscheid namen zelf even weg moeten gaan omdat ze het even niet aan kon :cry: .
Het raakte me wel, maar dubbel. Langs één kant ween je omdat je er weer aan herinnerd word maar de andere kant deed het mij goed om te horen dat ze zeiden dat ze het de beste beslissing vonden. Ik ga ze een briefje terug sturen via mail volgende week.
Ik vind dat echt een mooi gebaar van die da echt waar.
En dat zal wel dat je traantjes weg pinkt, dat is zoiets dat niemand wilt meemaken! :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1840 Geplaatst 05 februari 2011 - 11:26

:rub: :rub: :rub: , heel mooi gebaar. Onze DA stuurt ook altijd een briefje na een overlijden.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1841 Geplaatst 05 februari 2011 - 13:40

Heel lief van de da, al strooit het wel wat zout in de wonde, maar dat zal in de eerste weken/maanden/jaren nog wel eens voorvallen... :8 :hug:
Ondanks dat toch een zeer mooi gebaar!

Jij hebt duidelijk een goeie da gevonden! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 05 februari 2011 - 13:41.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1842 Geplaatst 05 februari 2011 - 13:56

Super van de dierenarts.

Ben je trouwens al op de hoogte dat Dr Similon (oprichter en baas) op pensioen gaat en stopt met zijn praktijk?

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1843 Geplaatst 05 februari 2011 - 14:03

:hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1844 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:36

Heidiken zei:

Super van de dierenarts.

Ben je trouwens al op de hoogte dat Dr Similon (oprichter en baas) op pensioen gaat en stopt met zijn praktijk?

Ja mijn vriend had het gelezen. Mathieu (en ik dacht nog iemand) zou(den) het over nemen :) . Die vorige mensen ken ik niet hé ;) .

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1845 Geplaatst 06 februari 2011 - 14:11

Fairness zei:

Ja mijn vriend had het gelezen. Mathieu (en ik dacht nog iemand) zou(den) het over nemen :) . Die vorige mensen ken ik niet hé ;) .

De vorige mensen zijn kameraden van familie van mij. Maar ik wist niet wie het ging overnemen. Super dat Mathieu het overneemt.
Dinsdagavond breng ik Kaatje ernaartoe en woensdag ga ik ze halen (sterilisatie) en de ander poezels moeten gevaccineerd worden.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens