Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#196 Geplaatst 30 september 2010 - 21:38

Persoonlijk heb ik het niet zo voor Oosterse en Siamezen toestanden :) . Geef mij maar een wollige Ragdoll :heart: :heart: :heart: .

Misschien doet dit Oosterse kittentje je hartje wel versnellen vergeet je hierdoor dat andere :goofy: . Ach, je moet je hartje volgen eender wat dat is!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 30 september 2010 - 21:47

Heidiken zei:

Persoonlijk heb ik het niet zo voor Oosterse en Siamezen toestanden :) . Geef mij maar een wollige Ragdoll :heart: :heart: :heart: .

Misschien doet dit Oosterse kittentje je hartje wel versnellen vergeet je hierdoor dat andere :goofy: . Ach, je moet je hartje volgen eender wat dat is!

Dan heb je nog nooit zo'n poezel geknuffeld :lachen: . Het karakter van een oosterse/siamees is gewoon zooooo anders. Ik hou van alle rassen maar kwa karakter zijn ze toch heel anders dan andere rassen :) . Ze zijn vele actiever en houden van aandacht (die vragen ze echt O:) ). Ik heb graag een poes die goed aanwezig is zeg maar. Het zijn echte mama's "kindjes". Een ragdoll vind ik ook heel lief en mooi :heart: :love3: ! Zo heeft ieder zijn voorkeur. Ik zie mijn htk even graag hij slaapt gewoon meer en is minder "aanwezig".
Ja we zien wel hé ;) . Het is gewoon omdat ik al van voor Nalake zo ééntje wou maar we toen voor Nala zijn gesmolten... Ik heb gewoon bang dat ik dan en een kitten ga houden en mijn andere "droompoes" (om het zo te noemen) ook nog ga willen en dan zit ik aan 5...
Nu geven mensen soms al commentaar van je stopt toch met 3 poezen. Die doen net of 3 poezen is enorm :o . Mja uiteindelijk doen we wat we willen hé :d .

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#198 Geplaatst 30 september 2010 - 21:50

Fairness zei:

Nu geven mensen soms al commentaar van je stopt toch met 3 poezen. Die doen net of 3 poezen is enorm :o . Mja uiteindelijk doen we wat we willen hé :d .

Hier verklaren ze ons ook gek met onze 4 poezies hoor :d .
Ach, wij voelen ons er goed bij en dat telt vind ik :) .
Trouwens, ik droom nog van een tricolor ragdoll... Maar eerst moet mijn man nog wat wennen aan deze 4 poezels :goofy:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#199 Geplaatst 30 september 2010 - 21:55

Heidiken zei:

Hier verklaren ze ons ook gek met onze 4 poezies hoor :d .
Ach, wij voelen ons er goed bij en dat telt vind ik :) .
Trouwens, ik droom nog van een tricolor ragdoll... Maar eerst moet mijn man nog wat wennen aan deze 4 poezels :goofy:

:ha ind one step at a time..................

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#200 Geplaatst 30 september 2010 - 22:57

Gefeliciteerd met je mooie 3-ling :flower: :flower: :flower:

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#201 Geplaatst 30 september 2010 - 23:03

Gefeliciteerd met je mooie 3-ling :love: :love: :love: :flower: :flower:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#202 Geplaatst 01 oktober 2010 - 09:06

De kittens doen het nog steeds goed :heart: :love3: ! Liggen mooi bij mama te drinken en zijn goed vinnig. Tegen 12u ga ik ze wegen, ben benieuwd :) .

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 01 oktober 2010 - 09:29

Proficiat met de drieling !
Geplaatste afbeelding

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#204 Geplaatst 01 oktober 2010 - 11:20

Proficiat met de drie-ling ! :love: :love: :love:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 01 oktober 2010 - 13:14

Ze zijn daarnet gewogen. Het 1ste dat gisteren 113gr woog weegt nu 118gr. Het 2de dat gisteren 103gr woog weegt nu 100gr. Het 3de dat gisteren 99gr woog weegt nu 98gr. Ik moet wel zeggen dat de 2 laatste kittens nat gewogen waren en de eerste niet (eerst wel en toen woog het 118gr en nadien droog 113gr). Moet ik me zorgen maken?!! Ze drinken goed bij mama poes nog thans! Hoe weet ik of ze voldoende melk heeft? Ik heb even op haar tepel genepen maar ik zag wel wat melk (klein puntje) maar niet overdreven is dat normaal? Gisteren leken haar melkklieren dikker. Kan het zijn dat ze de eerste dag niet veel bij komen? Ik heb daarnet even proberen flesje te geven maar het flesje dat bij de royal canin kitten melk zit is niet goed (lijkt te groot en ze trekken hun hoofdje steeds weg). Ik heb Nala zelf dan maar wat van de melk laten drinken. Moet ik al in paniek slaan?

Bewerkt door Fairness, 01 oktober 2010 - 13:22.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#206 Geplaatst 01 oktober 2010 - 13:53

Dat royal canin flesje is inderdaad brol, hier drinken ze daar ook niet van.
Ik gebruik pet ag en het dunne, lange speentje dat daar bij zit vind ik top.
Met zo'n zacht flesje kan je ook wat bijduwen of druppelen als ze niet zo goed drinken. (of indien je pet ag niet vind, de beaphar flesjes die zijn toch ook al beter dan die van rc.)

Het is wel normaal dat de kittens iets kunnen afvallen, maar dat mag niet blijven duren. Als je kan geef dan het dikste kitten flesjes zodat de fijnere kittens wat meer kunnen drinken bij mama.

Geef ook nutridrops, dat versterkt de kittens. Zit boordevol vitamines wat hen meer kracht geeft. En voedt mamapoes extra goed, hier krijgt ons Estelle nu 2 keer per dag naast haar kittenbrokken , een kommetje rc melk en 2 kuipjes Animoda babypaté. Door mama extra melk te geven zal ze ook zelf meer melk produceren.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#207 Geplaatst 01 oktober 2010 - 14:21

Fairness zei:

Ze zijn daarnet gewogen. Het 1ste dat gisteren 113gr woog weegt nu 118gr. Het 2de dat gisteren 103gr woog weegt nu 100gr. Het 3de dat gisteren 99gr woog weegt nu 98gr. Ik moet wel zeggen dat de 2 laatste kittens nat gewogen waren en de eerste niet (eerst wel en toen woog het 118gr en nadien droog 113gr). Moet ik me zorgen maken?!! Ze drinken goed bij mama poes nog thans! Hoe weet ik of ze voldoende melk heeft? Ik heb even op haar tepel genepen maar ik zag wel wat melk (klein puntje) maar niet overdreven is dat normaal? Gisteren leken haar melkklieren dikker. Kan het zijn dat ze de eerste dag niet veel bij komen? Ik heb daarnet even proberen flesje te geven maar het flesje dat bij de royal canin kitten melk zit is niet goed (lijkt te groot en ze trekken hun hoofdje steeds weg). Ik heb Nala zelf dan maar wat van de melk laten drinken. Moet ik al in paniek slaan?

Een klein beetje afvallen in het begin is niet zo raar, nog niet panikeren. Wel goed in de gaten houden en misschien 's morgens en 's avonds een flesje. Niet te veel! Anders is dit nefast voor de melkproductie en dan mag je mss de komende 3 maanden flessen...
Oh en die royal canin flesjes daar kan ik ook niet merken. Ik zweer zoals velen hier bij Beaphar ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 oktober 2010 - 14:23.

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#208 Geplaatst 01 oktober 2010 - 14:57

Baby's vallen ook af hoor de eerste dagen, ik zou pas morgen beginnen bijflessen als ze niet zijn bijgekomen, nu moet de melk nog goed op gang komen. :d

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#209 Geplaatst 01 oktober 2010 - 15:00

Oooh lees dit nu nog maar!
Hele dikke proficiat met de 3-ling!! :b

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#210 Geplaatst 01 oktober 2010 - 16:43

Kan geen kwaad als er kitten eens afvalt, bij mijn eerste 2 nestjes heb ik dat ook 1 dag gehad en daarna gingen ze elke dag weer naar boven, ik heb ook nog nooit een flesje gegeven, maar heb hier wel een grote doos van royal canin klaar staan en binnenkort vervalt die, wel jammer, want is echt wel duur.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens