Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#301 Geplaatst 03 oktober 2010 - 20:40

Fairness zei:

Nu vraag ik me af zou ik het bovenste gedeelte (boog) omdraaien zodat ze dieper liggen of zou ik nog kunnen wachten tot de kittens iets groter zijn? Miss is het beter voor de tocht?

Ik hang er nog een dekentje over zodat het deel dat nog open is ook nog gedekt is, ik laat dan een klein gat open zodat mama er nog goed uit kan. Ziet er wel gezellig uit, leuk sfeerlichtje. :lachen:

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#302 Geplaatst 03 oktober 2010 - 20:42

Gefeliciteerd met de kleintjes.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#303 Geplaatst 03 oktober 2010 - 20:46

Solotje zei:

Ik hang er nog een dekentje over zodat het deel dat nog open is ook nog gedekt is, ik laat dan een klein gat open zodat mama er nog goed uit kan. Ziet er wel gezellig uit, leuk sfeerlichtje. :lachen:

Ja dat zei men vriend ook om dat te doen :LOL: . Nu ligt madammeke hier bij mij op de zetel (ze is echt moe, ocharme) te slapen en ik hoor haar kleintjes :s doet Channelleke dat ook soms zo effe pauzeren? Ik maak me al zorgen want dat is de eerste keer dat ze er niet dadelijk naar toe gaat :o .

Guest_patricia_*
Guest_patricia_*

#304 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:02

Fairness zei:

Ja het oosterse was even niet aan het drinken dus zag ik mijn kans om heel snel wat foto's te maken. Niet makkelijk Nala maakte heel erg van haar tak en volgde me als een razende zottin :lachen: (wanneer ik ze weeg zet ik de weegschaal naast haar kist en dan is ze kalm maar nu was het kleintje te ver weg naar haar zin). Kunnen jullie zeggen wat het is???????? Ik ben zo benieuwd maar ik kan ze nu ook niet gaan vergelijken met elkaar... Morgen wanneer ik ze weer weeg nog eens proberen kijken en fotokes nemen.

ik denk een katertje... foto lijkt namelijk prcies op 2 van mijn 3 kittens...
ook katertjes :)
de andere 2 denk ik beide een poesje

Bewerkt door patricia, 04 oktober 2010 - 22:11.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#305 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:15

Fairness zei:

Ja dat zei men vriend ook om dat te doen :LOL: . Nu ligt madammeke hier bij mij op de zetel (ze is echt moe, ocharme) te slapen en ik hoor haar kleintjes :s doet Channelleke dat ook soms zo effe pauzeren? Ik maak me al zorgen want dat is de eerste keer dat ze er niet dadelijk naar toe gaat :o .

Chanelleke gaat dikwijls een wandeling maken, is heel normaal, ze moeten soms ook eens van die drukte weg, dus maak je geen zorgen, maar goed dat je het vraagt! :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#306 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:24

Solotje zei:

Chanelleke gaat dikwijls een wandeling maken, is heel normaal, ze moeten soms ook eens van die drukte weg, dus maak je geen zorgen, maar goed dat je het vraagt! :)

De zorgen zijn al stukken beter. Hun gewichtjes gaan spectaculair de hoogte in :LOL: . Ben trots op haar :heart: . Ja ik snap het zeker hoor dat ze er even tussen uit willen ;) hoe zouden we zelf zijn met 3 kindjes die de hele tijd aandacht vragen :) . Maar normaal loopt ze er meteen naar toe wanneer ze even piepen en gisteren bleef ze liggen. Maar ze doet het prima :heart: ;) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#307 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:35

Zalig dat het zo goed gaat :LOL: , ze zal gisteren wat te moe geweest zijn. :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#308 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:37

Solotje zei:

Zalig dat het zo goed gaat :LOL: , ze zal gisteren wat te moe geweest zijn. :)

Ja nu weer hoor ;) . Ze ligt lekker naast me in de zetel tegen Summer :) . De kleintjes zijn stil en slapen en nu neemt ze ook even een pauze. Ik vind het eigenlijk lief dat ze ook nog liefde aan de andere poesjes en ons wil geven :heart: . Het is een schatje :love3: .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#309 Geplaatst 04 oktober 2010 - 22:40

Zo lief van Nala :love4:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#310 Geplaatst 05 oktober 2010 - 21:09

:loveshower: :loveshower: Super dat alles zo goed gaat !!!

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#311 Geplaatst 05 oktober 2010 - 21:17

Ja hé ;) . Het gaat zo goed dat ik hier bijna niet hoef te zijn om nog meer vragen te stellen :) . Ze komen nu gemiddeld zo'n 10gr aan tusse elke weeg beurt (s'middags en s'avonds), soms zelfs meer. Dus met een beetje geluk moet ik hier enkel nog zijn om fotokes te zetten om te tonen hoe goed ze het doen :) . :dancer:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#312 Geplaatst 05 oktober 2010 - 21:20

Fairness zei:

Ja hé ;) . Het gaat zo goed dat ik hier bijna niet hoef te zijn om nog meer vragen te stellen :) . Ze komen nu gemiddeld zo'n 10gr aan tusse elke weeg beurt (s'middags en s'avonds), soms zelfs meer. Dus met een beetje geluk moet ik hier enkel nog zijn om fotokes te zetten om te tonen hoe goed ze het doen :) . :dancer:

:thumb: :thumb: :thumb:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#313 Geplaatst 05 oktober 2010 - 21:21

Fairness zei:

fotokes :dans:
Kei leuke vooruitzichten :)

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#314 Geplaatst 05 oktober 2010 - 22:00

Ik was vanaf 30 sept op reis en heb veel gemist zie ik , daarom nu nen dikke PROFICIAAT , bravo voor de mama !!!

Chriske en de poezels :thumb: :thumb:

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#315 Geplaatst 06 oktober 2010 - 08:54

Proficiat met de kittens
Ze zien e heel lief uit, wat schatjes

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens