Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#331 Geplaatst 06 oktober 2010 - 14:25

nancytje zei:

ze waren al prachtig , maar ze worden met de dag mooier.
het siameesje steelt echt mijn hart.
maar de andere ook wel.
blij dat ze goed eten en goed groeien .

Het zijn 2 siameesjes hé ;) en één oosters korthaartje. Zijn hetzelfde enkel is de oosterse volledig gekleurd en groene ogen en hebben siameesjes points en blauwe ogen. Verder zijn ze uiterlijk en karakter hetzelfde ;) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#332 Geplaatst 06 oktober 2010 - 14:26

Sarah en Erik zei:

och wat zijn ze mooi :heart:
dat moet toch de hemel op aarde zijn é, zo van die kleine prutskes in huis hebben :love3:

Dat is het ook :heart: :love3: . Ik voel me in een babyspullekes bui :lachen: . Nog even en ze huppelen rond :catattackball

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#333 Geplaatst 06 oktober 2010 - 14:32

haemoglobine zei:

Och zie ze daar liggen :love:

Niets is mooier!
Ind het is prachtig om ze bezig te zien zo veel liefde in huis :heart: .

Lot zei:

Ach jee wat zien ze er toch lief en goed uit zeg ! Jullie zullen wel trots zijn !

Super trots :LOL:

Poekietoe zei:

Schattig! :love: :love: :love: Een siameesje staat ook nog op mijn verlanglijstje... :heart: :heart: :heart:
Je mag altijd komen kijken binnekort ;)

Solotje zei:

Zo lief :love: , de pointjes komen ook al een beetje tevoorschijn! :LOL:
Ja ze zijn al duidelijk te zien hé :) . Grappig hoe sommige mensen denken dat het witte poesjes zullen blijven. Dan moet ik ze uitleggen dat hun points later komen :lachen: .

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 06 oktober 2010 - 15:12

Superschattig :love4:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#335 Geplaatst 06 oktober 2010 - 15:16

Poekietoe zei:

Schattig! :love: :love: :love: Een siameesje staat ook nog op mijn verlanglijstje... :heart: :heart: :heart:
Gewoon doen :love3:

Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#336 Geplaatst 06 oktober 2010 - 16:28

Zo lief!!!En wat zijn ze mooi :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#337 Geplaatst 06 oktober 2010 - 23:00

:loveshower: :loveshower: kei schattige foto's !!!
Moest je het nog niet weten: ik ben fan :love4: :love4: :love3: :love3: :love: :love:  
Zalig om thuis te komen van't werk en dan hier foto's te kunnen bewonderen van Nala haar kittens.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#338 Geplaatst 06 oktober 2010 - 23:04

Froetske zei:

:loveshower: :loveshower: kei schattige foto's !!!
Moest je het nog niet weten: ik ben fan :love4: :love4: :love3: :love3: :love: :love:  
Zalig om thuis te komen van't werk en dan hier foto's te kunnen bewonderen van Nala haar kittens.

Bedankt :hug: !
Dat is omdat je zelf ook zo'n lieverdje hebt ;) :love4: . Once you go siamees... :heart: :love3: ;) ...

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#339 Geplaatst 06 oktober 2010 - 23:04

Ohhhhh wat zijn ze schattigggg :heart: :heart: :heart:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#340 Geplaatst 08 oktober 2010 - 13:09

De producten die ik bestelde bij Kathadin's catshop zijn toegekomen. Wow dat stelt echt niet veel voor, als je ziet dat het bijna 70eur koste :o . Maar goed ze hebben het nodig :) . Nu heb ik volgende zaken. Maar er staat weinig op de gebruiksaanwijzingen. Ik heb wel wat vooraf gegoogeld maar dan nog is het handig dat het even samen gevat kan worden?
KMR melk (Nu niet nodig want ze drinken goed zelf, handig als reserve nu)
Urtica Urens 30c (Bij welke zaken kan dit zoal toegepast worden?)
Nutridrops (Moet ik deze nu nog starten en zo ja hoeveel?)
Bene-Bac pet gel (Bij welke zaken gebruiken jullie het?)
VT 1831 Veterinary Thermometer

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#341 Geplaatst 08 oktober 2010 - 13:21

Ik ben even de datums aan het bekijken en op de Bene-Bac tubes staat: Best by 10/2010!!!!! Is dat dan enkel nog deze maand goed??!!
Dat dient toch als ondersteuning voor de overgang op vaste voeding als ik me niet vergis maar tegen die tijd is dit wel reeds vervallen. Of ben ik mis??

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#342 Geplaatst 08 oktober 2010 - 13:47

Fairness zei:

De producten die ik bestelde bij Kathadin's catshop zijn toegekomen. Wow dat stelt echt niet veel voor, als je ziet dat het bijna 70eur koste :o . Maar goed ze hebben het nodig :) . Nu heb ik volgende zaken. Maar er staat weinig op de gebruiksaanwijzingen. Ik heb wel wat vooraf gegoogeld maar dan nog is het handig dat het even samen gevat kan worden?
KMR melk (Nu niet nodig want ze drinken goed zelf, handig als reserve nu)
Urtica Urens 30c (Bij welke zaken kan dit zoal toegepast worden?)
Nutridrops (Moet ik deze nu nog starten en zo ja hoeveel?)
Bene-Bac pet gel (Bij welke zaken gebruiken jullie het?)
VT 1831 Veterinary Thermometer

KMR: Nu niet nodig. Houden voor een volgend nestje of als de melk van mama heel sterk zou teruglopen, maar dat zal wel niet. Altijd handig om in huis te hebben ook ivm mastitis enz. Als je moet flessen heb je het dus gewoon in huis is dus prima.

Urtica: Nu niet nodig, ideaal voor zo vlak na de bevalling of wederom als het niet goed zou lopen met de melkproductie.

Nutridrops: nu niet geven. Enkel als er eens een dipje zou zijn. Maar ook heel goed om in huis te hebben. Als je het nodig hebt heb je het meteen bij de hand.

Benebac-gel, kan je gebruiken in de periode van de ontworming, overgang op vaste voeding en ik geef ook altijd een beetje vlak na de geboorte. Maar, die houdbaarheidsdatum vind ik beneden alle peil... Ben je daar zeker van? Ik zou dan wel eens mailen, want een product dat zo snel al vervalt vind ik niet zo netjes. Ze hadden dan wel korting mogen geven vind ik (of ben ik nu raar? :catscratchhead :ha )

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#343 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:06

Smitten Kitten zei:

KMR: Nu niet nodig. Houden voor een volgend nestje of als de melk van mama heel sterk zou teruglopen, maar dat zal wel niet. Altijd handig om in huis te hebben ook ivm mastitis enz. Als je moet flessen heb je het dus gewoon in huis is dus prima.

Ind vind ik ook goed dat ik het nu klaar heb liggen voor geval van nood ;) .

Urtica: Nu niet nodig, ideaal voor zo vlak na de bevalling of wederom als het niet goed zou lopen met de melkproductie.

Ind en het blijft goed tot 31/05/2014 dus is zeker niet verloren :) .

Nutridrops: nu niet geven. Enkel als er eens een dipje zou zijn. Maar ook heel goed om in huis te hebben. Als je het nodig hebt heb je het meteen bij de hand.

Ind en ook daar vraag ik me af of de datum inorde is... Er staat wel op Use within 6mths of opening en onderaan BB Nov 201 (zie foto onderaan)

Benebac-gel, kan je gebruiken in de periode van de ontworming, overgang op vaste voeding en ik geef ook altijd een beetje vlak na de geboorte. Maar, die houdbaarheidsdatum vind ik beneden alle peil... Ben je daar zeker van? Ik zou dan wel eens mailen, want een product dat zo snel al vervalt vind ik niet zo netjes. Ze hadden dan wel korting mogen geven vind ik (of ben ik nu raar? :catscratchhead :ha )

Ja kijk eens even naar de datum (heb foto's genomen). Indien deze enkel deze maand nog goed zijn ga ik ze wel mailen en de foto erbij voegen want dit kan toch niet!!
De onderste foto's zijn de Nutridrops, ik weet dus niet hoelang die bewaarbaar zijn?

Ik wil echt geen vervallen producten aan mijn poezen gaan geven!

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01295.JPG
  • DSC01293.JPG
  • DSC01296.JPG

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#344 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:17

Wat denken jullie is dit vervallen of niet anders mail ik hen dadelijk :onzeker:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#345 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:21

Die nutridrops zijn denk ik goed tot 2011? Of waar zou die 11 op wijzen op onderste lijntje?

Die benebac idd 10/2010... wat is dan het voordeel van de kleine tubetjes?! Ik koop die net omdat ze lang bewaren.

Fairness: de producten zijn niet vervallen hoor! Maar zelf zou ik het wel appreciëren als ik spulletjes kreeg die wat langer houdbaar waren. Je had dit evengoed besteld kunnen hebben voor een nestje dat je plant over een maand of twee maanden en dan zit je daar met tubetjes die vervallen in oktober...

Bewerkt door Smitten Kitten, 08 oktober 2010 - 14:24.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens