Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#346 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:26

Smitten Kitten zei:

Die nutridrops zijn denk ik goed tot 2011? Of waar zou die 11 op wijzen op onderste lijntje?

Die benebac idd 10/2010... wat is dan het voordeel van de kleine tubetjes?! Ik koop die net omdat ze lang bewaren.

Ind!! Ik ga ze mailen en ze mogen mij nieuwe toezenden die niet vervallen binne nog minder dan een maand!!! Op wat trek dat nu?!
De nutridrops doen me gewoon twijfelen. Pff is dat nu zo moeilijk om duidelijk te zetten wanneer iets vervalt en geproduceerd is? Er staat daar BB Nov 201?? BB is dat Best by? En ind eronder staat BN (wat BN wil zeggen weet ik ook niet) 33009/11??!! Wat staat er onderaan jou nutridrops?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#347 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:29

Smitten Kitten zei:

Fairness: de producten zijn niet vervallen hoor! Maar zelf zou ik het wel appreciëren als ik spulletjes kreeg die wat langer houdbaar waren. Je had dit evengoed besteld kunnen hebben voor een nestje dat je plant over een maand of twee maanden en dan zit je daar met tubetjes die vervallen in oktober...

Nee ze zijn net niet vervallen. Wat moet iemand nu met 4 kleine tubes die nog max 22 dagen goed zijn? Ik heb ze pas binnen een dikke maand nodig. En dan nog niet allemaal. Ind moest ik ze nu toch eerder besteld hebben waren ze zeker niet goed meer. Dit kan toch niet zoiets.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#348 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:32

Fairness zei:

Ind!! Ik ga ze mailen en ze mogen mij nieuwe toezenden die niet vervallen binne nog minder dan een maand!!! Op wat trek dat nu?!
De nutridrops doen me gewoon twijfelen. Pff is dat nu zo moeilijk om duidelijk te zetten wanneer iets vervalt en geproduceerd is? Er staat daar BB Nov 201?? BB is dat Best by? En ind eronder staat BN (wat BN wil zeggen weet ik ook niet) 33009/11??!! Wat staat er onderaan jou nutridrops?

Ik vind het raar dat bij jou dat laatste cijfertje er niet bij staat :catscratchhead

Die 11 onderaan betekent toch niets denk ik, kijk maar naar mijn nutridrops.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2045.JPG

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#349 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:38

Smitten Kitten zei:

Ik vind het raar dat bij jou dat laatste cijfertje er niet bij staat :catscratchhead

Die 11 onderaan betekent toch niets denk ik, kijk maar naar mijn nutridrops.

Bij jou is het wel echt duidelijk af te lezen. Bij mij staat er de helft niet op... Is het Nov 2010 of 201....
Wat moet ik daar nu mee :catscratchhead ?!
Ik ben al in mail maar daar kan ik geen foto's toezenden naar hun...

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#350 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:44

Die onderste 11 is volgens mij niet het jaartal hoor maar hoort gewoon bij die code. Dus welk jaartal het dan wel is :catscratchhead
Ik zou dat toch ook niet echt waarderen moest ik zoiets toegezonden krijgen

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#351 Geplaatst 08 oktober 2010 - 14:55

*mikkeke* zei:

Die onderste 11 is volgens mij niet het jaartal hoor maar hoort gewoon bij die code. Dus welk jaartal het dan wel is :catscratchhead
Ik zou dat toch ook niet echt waarderen moest ik zoiets toegezonden krijgen

Ik weiger dat te gebruiken hoor. Hoe weet ik nu met jaartal 201. over wel jaartal het gaat?? Het kan 2011 zijn maar daar ben ik niet zeker van. Ik heb net proberen te bellen maar na een paar keer bellen komt er een antwoord apparaat dat zegt: neem na de toon u bericht op. Ik zou ze graag persoonlijk aan de lijn krijgen. Van de 4 producten 1 die zo goed als vervallen is en 1 waarbij je het raden hebt?!
Nee sorry maar ze gaan me opnieuw deze producten sturen met duidelijke datum en liefst toch langer houdbaar. Zelfs 2maand is weinig vind ik voor zo'n producten. Pff ellende!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#352 Geplaatst 08 oktober 2010 - 15:12

Hanne de nutridrops is dat normaal dat je die opent zonder dat daar een soort "verzegeling" rond zit. Ik bedoel deze zat los in de doos zonder karton en het flesje zelf is ook zonder verzegeling dus zomaar te openen? Dan vraag ik me af... Use within 6mths of opening staat erop maar het is al open!! Ik heb ze gemaild want telefoon nemen ze niet op. Heb het uitgelegd en gevraagd om alsnog de producten met een eerlijke correcte datum toe te zenden.

Bewerkt door Fairness, 08 oktober 2010 - 15:17.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#353 Geplaatst 08 oktober 2010 - 15:24

Mijn flesjes waren nooit verzegeld nee, maar ik koop altijd die hele grote he. Die met een pompje aan, niet met pipet.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#354 Geplaatst 08 oktober 2010 - 15:39

Smitten Kitten zei:

Mijn flesjes waren nooit verzegeld nee, maar ik koop altijd die hele grote he. Die met een pompje aan, niet met pipet.

Ok dat is dus normaal. Al vind ik het dan raar dat erop staat dat je het na opening binnen de 6maand dient te gebruiken :catscratchhead . Afwachten op hun antwoord hé ;) .

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#355 Geplaatst 08 oktober 2010 - 17:43

Je hebt groot gelijk!
Ik zou zeker ook nieuwe producten eisen met een geldige en duidelijke houdbaarheidsdatum!
Ik vind het ook helemaal niet kunnen, producten opsturen die dezelfde maand nog vervallen, en dan die onduidelijke, het kan 2010 zijn, maar ook evengoed 2019...
Zonder het laatste cijfer heb je er het raden naar!

Gelukkig heb je de producten niet meteen nodig, anders stond je weer evenver als voor je ze bestelde!

Laat je niet doen, eis waar je recht op hebt, goed geld = goed waar!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#356 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:02

Ok de mensen hebben geantwoord.
Heel beleefd en met een correcte oplossing.
Hier is de mail die ik net kreeg:
Beste Eefje,

Dit is heel erg vervelend, heb dit over  het hoofd  gezien, aangezien we de Bene-Bac gel nog niet zo lang geleden geleverd  hebben  gekregen.
Heb het nagekeken en we hebben idd  alleen nog een  paar met deze datum liggen.
Op dit moment heb ik geen betere datum  liggen, maar  zal deze z.s.m. naar je versturen.

De Nutridrops, dat is heel erg vreemd,  heb hier  alleen maar flesjes staan met 2012 als datum en ze waren allemaal op  toen ik het  binnen kreeg vorige maand, maar wil hier niet moeilijk over doen en zal  je a.s.  maandag een nieuwe opsturen.
Zou je me nog de foto met de  houdbaarheidsdatum van  de Nutridrops willen mailen?
Zag net dat je me ook gebeld hebt  vanmiddag, maar  was niet in staat om mijn telefoon op te nemen, aangezien we op een  crematie  waren.

Excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet en een fijn  weekend,
Bettina van Hintum
Mt.kathadin's Catshop

Ik heb ze de foto door gestuurd en ind ik versta wel dat ze "misschien" nog goed zijn. Maar daar ben ik dus niet zeker van... Dus heb ik hen dit ook uit gelegd. Ik kan het risico niet wagen met kittens. Vandaar zit ik hier nu met bene-bac gel die enkel nog deze maand goed is. Is er iemand die ik er mee kan plezieren? Ook de nutridrops zijn minimum deze maand nog goed. Nov 201.. Dus zijn ze ook deze maand zeker nog goed. Iemand die er wat mee is mag ze hebben.

Bewerkt door Fairness, 08 oktober 2010 - 18:05.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#357 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:20

Fairness zei:

Ok de mensen hebben geantwoord.
Heel beleefd en met een correcte oplossing.
Hier is de mail die ik net kreeg:
Beste Eefje,

Dit is heel erg vervelend, heb dit over  het hoofd  gezien, aangezien we de Bene-Bac gel nog niet zo lang geleden geleverd  hebben  gekregen.
Heb het nagekeken en we hebben idd  alleen nog een  paar met deze datum liggen.
Op dit moment heb ik geen betere datum  liggen, maar  zal deze z.s.m. naar je versturen.

De Nutridrops, dat is heel erg vreemd,  heb hier  alleen maar flesjes staan met 2012 als datum en ze waren allemaal op  toen ik het  binnen kreeg vorige maand, maar wil hier niet moeilijk over doen en zal  je a.s.  maandag een nieuwe opsturen.
Zou je me nog de foto met de  houdbaarheidsdatum van  de Nutridrops willen mailen?
Zag net dat je me ook gebeld hebt  vanmiddag, maar  was niet in staat om mijn telefoon op te nemen, aangezien we op een  crematie  waren.

Excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet en een fijn  weekend,
Bettina van Hintum
Mt.kathadin's Catshop

Ik heb ze de foto door gestuurd en ind ik versta wel dat ze "misschien" nog goed zijn. Maar daar ben ik dus niet zeker van... Dus heb ik hen dit ook uit gelegd. Ik kan het risico niet wagen met kittens. Vandaar zit ik hier nu met bene-bac gel die enkel nog deze maand goed is. Is er iemand die ik er mee kan plezieren? Ook de nutridrops zijn minimum deze maand nog goed. Nov 201.. Dus zijn ze ook deze maand zeker nog goed. Iemand die er wat mee is mag ze hebben.

Dat is goed nieuws! :thumb:

Het was dus maar een misverstand of onoplettenheid, goed dat ze zo reageren en die vervangen!

Zo te zien vragen ze die niet terug en zullen de foto's voldoen, dus kun je er inderdaad iemand die ze meteen nodig heeft plezier mee doen :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#358 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:31

haemoglobine zei:

Dat is goed nieuws! :thumb:

Het was dus maar een misverstand of onoplettenheid, goed dat ze zo reageren en die vervangen!

Zo te zien vragen ze die niet terug en zullen de foto's voldoen, dus kun je er inderdaad iemand die ze meteen nodig heeft plezier mee doen :thumb:

Ind ik wacht nog even af wat ze reageren op mijn mail. Wanneer ze ze terug vragen (wat ik sterk betwijfel want eer die terug zijn is het zeker vervallen :) ) krijgen ze deze zeker terug. Indien niet kan ik er beter een ander mee plezieren i.p.v. ze hier zomaar de vuilbak in te gooien.
Ik heb ze ook gemaild dat ik versta dat men al eens wat over het hoofd kan zien (menselijk, zeker gezien ik kon lezen dat ze net iemand hebben verloren). Ik voel me steeds lastig wanneer ik zo een klachten mail moet zenden zeker gezien deze mensen echt eerlijk zeggen dat al de Bene-Bac gel's die ze liggen hebben effectief deze datum bevatten. Ze zijn dus best eerlijk ;) . Even afwachten nu en anders indien iemand ze kan gebruiken zend ik het hun op. Ik durf het ze in volgende mail wel vragen of ze deze producten terug wensen en/of ik ze anders mag schenken aan iemand die ze wel dringend kan gebruiken. Ze zullen dan wel begrijpen dat het zonde zou zijn deze in de vuilbak te werpen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#359 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:37

Fairness, wil je deze producten aub aan zwerfkat geven? Zij kunnen hier zeker wat mee doen!

PS Er zitten ook mensen van zwerfkat op het forum, contacteer anders Nautje even ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 08 oktober 2010 - 18:39.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#360 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:41

Smitten Kitten zei:

Fairness, wil je deze producten aub aan zwerfkat geven? Zij kunnen hier zeker wat mee doen!

PS Er zitten ook mensen van zwerfkat op het forum, contacteer anders Nautje even ;)

Ja heel graag!!!! Uit de mail kan ik toch opmaken dat dit niet nodig zal zijn om ze terug te zenden. Wat denk jij?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens