Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#361 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:43

Fairness zei:

Ja heel graag!!!! Uit de mail kan ik toch opmaken dat dit niet nodig zal zijn om ze terug te zenden. Wat denk jij?

Ik denk het niet en denk dat als je vraagt of je het mag overdragen aan zwerfkat in Nood http://www.zwerfkat.com/ dat ze daar ook niet echt moeilijk over zullen doen. Zelf zouden ze het toch maar moeten weggooien he, en bij zwerfkat kunnen ze het vast wel gebruiken voor het een of ander.

Bewerkt door Smitten Kitten, 08 oktober 2010 - 18:43.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#362 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:50

foto's om weg te smelten :love3:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#363 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:50

Smitten Kitten zei:

Ik denk het niet en denk dat als je vraagt of je het mag overdragen aan zwerfkat in Nood Welkom - VZW Zwerfkat in Nood II dat ze daar ook niet echt moeilijk over zullen doen. Zelf zouden ze het toch maar moeten weggooien he, en bij zwerfkat kunnen ze het vast wel gebruiken voor het een of ander.

Ik bel gewoon maandag nog eens met die vrouw en leg het haar uit. Ik ben ind ook bijna zeker dat ze dit ok gaat vinden. De kosten en de moeite voor de producten terug bij haar te krijgen gaan haar meer kosten. Ik ga straks of morgen het adres vragen waar ik het kan naartoe zenden en dan gaat dat maandag nog op de post ;) (wanneer die vrouw deze bevestiging heeft gegeven). We kunnen er beter andere kittens mee helpen dan het weg te gooien. De nutridrops zijn miss zelfs tot 2013 goed dus. Ik kan dat miss zien aan het nieuwe flesje dat ze gaat toezenden dan kan ik dit alsnog laten weten of die nr eronder overeenkomt. Ik ga dan de nr vergelijken met de foto die ik heb en dan kunnen we nog zien of ze langer gebruikt kunnen worden ginder.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#364 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:53

:thumb:

Nutridrops is voor zo'n organisatie altijd handig ivm kleine kittens en benebac zal vast ook van pas komen. Toen wij nog opvangers hadden, hadden die wel regelmatig eens diarree, jammer dat ikzelf benebac toen nog niet kende... had een wereld van verschil gemaakt denk ik!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#365 Geplaatst 08 oktober 2010 - 18:57

Smitten Kitten zei:

Nutridrops is voor zo'n organisatie altijd handig ivm kleine kittens en benebac zal vast ook van pas komen. Toen wij nog opvangers hadden, hadden die wel regelmatig eens diarree, jammer dat ikzelf benebac toen nog niet kende... had een wereld van verschil gemaakt denk ik!

Kan ik mij best voorstellen. Zo komt er toch nog wat leuks uit wat eerder een ongemak was :lachen: . Ik ga ze dan wel naar iemand van de organisatie zenden omdat ik dan kan melden of de nutridrops al dan niet langer gebruikt kunnen worden. Ik veronderstel dat wanneer de code onderaan net hetzelfde is het om dezelfde datum gaat maar dat deze mis drukt is. Dan hebben ze er nog wat langer genot van ;) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#366 Geplaatst 08 oktober 2010 - 21:51

Net de kittenren gaan halen :LOL: . En ind Anja (Solotje) de kleur is ook mooi in het blauw. En ik kon me niet inhouden om ze al eens te plaatsen. Even een paar van hun spullekes erin geplaatst en ze lijkt zo groot genoeg. De verwarming gaan we niet te hard zetten voor de veiligheid. Nu geduldig afwachten tot ze gaan rondhuppelen :heart: :love3: .

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01303.JPG
  • DSC01309.JPG
  • DSC01305.JPG

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#367 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:15

Smitten Kitten zei:

Ik heb ze daarstraks nog een mailtje gestuurd zodat ik een bewijs heb wanneer/wat ze antwoord. Ik heb gevraagd of ik de producten in haar naam mag schenken aan zwerfkatten want dat ze hier anders de vuilbak in gaan en of ze deze terug wilt. Met wie neem ik dan best contact op om deze producten naartoe te zenden?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#368 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:24

:LOL: Wauw Eefje ha ha geweldig, het lijkt mijn kittenparadijsje wel, het enigste verschil is dat ik alles in roze heb, zelfs die kleine krapboom heb ik :ha , ik ga morgen ook mijn paradijs klaarmaken en dan trek ik ook foto's! ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#369 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:28

Fairness zei:

Ik heb ze daarstraks nog een mailtje gestuurd zodat ik een bewijs heb wanneer/wat ze antwoord. Ik heb gevraagd of ik de producten in haar naam mag schenken aan zwerfkatten want dat ze hier anders de vuilbak in gaan en of ze deze terug wilt. Met wie neem ik dan best contact op om deze producten naartoe te zenden?

Nautje: Kittens Opvangkittens bij Nautje, seizoen 2010

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#370 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:33

Solotje zei:

:LOL: Wauw Eefje ha ha geweldig, het lijkt mijn kittenparadijsje wel, het enigste verschil is dat ik alles in roze heb, zelfs die kleine krapboom heb ik :ha , ik ga morgen ook mijn paradijs klaarmaken en dan trek ik ook foto's! ;)

Meen je dat :ha ?! Heb je net dat zelfde krabpaaltje?? :lachen:
Ja het lieveheersbeestje (mat) die jij hebt heb ik ook maar die heb ik al 2jaar. We hebben echt dezelfde smaak enkel onze kleur is anders ;) . Al zie ik ook graag roze hoor :) . Maar ik heb de ren in de living staan en wou niet te fel gaan O:) . Ben benieuwd naar je paradijs :heart: :love3: . Btw ik had niet verwacht dat die witte boord aan de ren van hout was, ik dacht dat dit plastic ging zijn.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#371 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:34

Smitten Kitten zei:

Bedankt Hanne van zodra ik bericht terug heb laat ik haar wat weten.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#372 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:39

Fairness zei:

Meen je dat :ha ?! Heb je net dat zelfde krabpaaltje?? :lachen:
Ja het lieveheersbeestje (mat) die jij hebt heb ik ook maar die heb ik al 2jaar. We hebben echt dezelfde smaak enkel onze kleur is anders ;) . Al zie ik ook graag roze hoor :) . Maar ik heb de ren in de living staan en wou niet te fel gaan O:) . Ben benieuwd naar je paradijs :heart: :love3: . Btw ik had niet verwacht dat die witte boord aan de ren van hout was, ik dacht dat dit plastic ging zijn.

Niet helemaal hetzelfde zene, yep is van hout, ben je er tevreden over?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#373 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:45

Solotje zei:

Niet helemaal hetzelfde zene, yep is van hout, ben je er tevreden over?

Ja we zijn er zeker tevreden over ;) . Mag wel.
Al had een zelfgemaakte ren net iets neutraler en beter bij de kist gepast. Maar we kwamen aan hetzelfde bedrag (dat plexiglas, hout, verf, scharnieren,...). En hadden er de moed en tijd even niet voor om het nog tijdig klaar te krijgen. Miss later eens ;) .

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#374 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:56

Van waar komt deze Fairness?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#375 Geplaatst 08 oktober 2010 - 22:59

Smitten Kitten zei:

Van waar komt deze Fairness?

Ik heb hem via een online shop gevonden en dat was zelf af te halen in Ramsel (niet ver van bij mij vandaan dus). Op ebay staat er ook één maar ik had die een paar keer gemaild maar die mailde gewoon niet terug. Is de Karlie puppy nanny.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens