Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#376 Geplaatst 08 oktober 2010 - 23:03

Jep en nu ben ik weer helemaal verkocht.

:cry:

Bij de DA geweest voor de ontwormingsspullen enz te gaan halen en wat voer en onze Mauzy weegt iets onder de 2 kg ze is van de 10 de juni.
De DA vind het een specialleke.
Was best trots

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#377 Geplaatst 08 oktober 2010 - 23:05

En ons solo haar kittenparadijs zal mij ook weer doen smelten ze

:p

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#378 Geplaatst 09 oktober 2010 - 11:04

Fairness zei:

Net de kittenren gaan halen :LOL: . En ind Anja (Solotje) de kleur is ook mooi in het blauw. En ik kon me niet inhouden om ze al eens te plaatsen. Even een paar van hun spullekes erin geplaatst en ze lijkt zo groot genoeg. De verwarming gaan we niet te hard zetten voor de veiligheid. Nu geduldig afwachten tot ze gaan rondhuppelen :heart: :love3: .

Die zullen tevreden zijn eens ze beginnen rondlopen :thumb:

Een kittenparadijs / speeltuin, leuk :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#379 Geplaatst 09 oktober 2010 - 11:32

Choeke zei:

En ons solo haar kittenparadijs zal mij ook weer doen smelten ze

:p

:LOL: Het kittenparadijs staat er :dancer: , zal seves foto's nemen en plaatsen! :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#380 Geplaatst 09 oktober 2010 - 11:56

Solotje zei:

:LOL: Het kittenparadijs staat er :dancer: , zal seves foto's nemen en plaatsen! :)

:dancer: :dancer: :dancer: Leuk hé ;) ! Ik ga nog wel net iets meer geduld moeten hebben voor er in rond gehuppeld word. Ik ga straks nog voor een tapijtje kijken. Ik ben benieuwd naar je paradijs :heart: :love3: !!! Je hebt echt het geluk dat je parket hebt dat geeft een warmer gevoel!! Later wil ik in mijn living ook parket met een gedeelte dat overgaat op steen. Da's zo gezellig!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#381 Geplaatst 09 oktober 2010 - 13:16

Ik ben toch maar naar de lidl geweest om het speelmatje dat ik vorige week in de folder zag te gaan halen en het is echt zoo cute :heart: :love3: . Ik heb al spijt dat ik er geen 2 genomen heb O:) .

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01323.JPG
  • DSC01320.JPG
  • DSC01318.JPG

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#382 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:22

:thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#383 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:43

Heb daar ook nog naar gekeken in het foldertje, lijkt me alleen niet gemakkelijk te wassen?
De speelmatten die ik heb zijn eigenlijk meer type stevig donsdeken.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#384 Geplaatst 09 oktober 2010 - 16:29

Smitten Kitten zei:

Heb daar ook nog naar gekeken in het foldertje, lijkt me alleen niet gemakkelijk te wassen?
De speelmatten die ik heb zijn eigenlijk meer type stevig donsdeken.

Ze zijn vrij dun en soepel in het echt :goofy: . Dus wel makkelijk wasbaar ;) . Ik twijfelde ook om die reden maar ze zijn dus echt wel inorde!! Het lijkt op een dunne badmat, en is dus heel makkelijk te wassen. Ik heb in de hema in de week ook zo'n speelkleedje meegebracht maar die was redelijk klein en gaat volgens mij op onze stenen vloer niet op zen plaats blijven liggen. Die hou ik dan maar voor ons toekomstig kindje :heart: . Ons mama heeft zelfs een 2de tapijtje in de lidl gaan halen voor mij, zodat ik ze op tijd kan wassen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#385 Geplaatst 09 oktober 2010 - 22:55

Zeg in plaats van al die foto's van de kittenren (die ik trouwens wel heel mooi vind), wil, nee eis ik nieuwe foto's van de kittens: is al veel te lang geleden. En een filmpje wil ik ook nog wel eens zien :lachen:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#386 Geplaatst 09 oktober 2010 - 22:56

wauw Wat een mooie kittenren: een echt paradijs voor de kittens heb je daar :thumb:

Leuke kleurtjes het speelmatje :LOL:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#387 Geplaatst 09 oktober 2010 - 23:00

zooooooooooooooooo......té voor woorden hé.
Hoe is het met mijn nestfavoriet Fairness???????

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#388 Geplaatst 09 oktober 2010 - 23:06

Choeke zei:

zooooooooooooooooo......té voor woorden hé.
Hoe is het met mijn nestfavoriet Fairness???????

Heel goed ;) :heart: . In het begin woog hij het minste en nu is hij één van zen zusjes al voorbij gegaan. De kleintjes wegen nu allemaal over de 200gr en gaan gemiddeld zo'n 10a15gr per dag omhoog in gewicht. Hij is wel de enige die zen oogjes nog lekker dicht houd :lachen: maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. Het zwaarste en grootste kitten is het kitten die eerst geboren was en haar oogjes zijn al 3 dagen open, gisteren volgde het ander mieke en nu ons ventje nog :) . Hij gaat echt prachtig worden, die oren staan zo mooi op zen hoofdje en dat snoetje :loveshower: ! Ik ben benieuwd binnen een paar weekjes...

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#389 Geplaatst 09 oktober 2010 - 23:14

Ik ook wat een snoepje

:LOL:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#390 Geplaatst 09 oktober 2010 - 23:17

Joloka zei:

Zeg in plaats van al die foto's van de kittenren (die ik trouwens wel heel mooi vind), wil, nee eis ik nieuwe foto's van de kittens: is al veel te lang geleden. En een filmpje wil ik ook nog wel eens zien :lachen:

Ik zal er morgen eens mijn werk van maken ;) . Filmpjes maak ik wel met een gewone sony cybershot kodak want ik heb geen cam :oops: .

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens