Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#436 Geplaatst 14 oktober 2010 - 23:31

Ik ging net naar de kittentjes en zag dat er bij het kleinste mieke een oogje toe zat! Ik heb gauw wat water gekookt en laten afkoelen en met een doekje gedipt en het ging dadelijk weer open. Ik ga sewwes nog eens controleren en het goed in de gaten houden. Gelukkig was ik er snel bij. Wanneer het morgen terug moest toe zijn moet ik dan meteen een oogzalfje smeren? Ocharme was zo erg dat ene oogje dicht ze kon amper kijken :( .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#437 Geplaatst 15 oktober 2010 - 10:52

Deze morgen zat datzelfde oogje dus weer toe :( . Heb voor de veiligheid toch maar de DA opgebeld en die gaat straks komen om te kijken wat de oorzaak is. Ocharm zo zielig dat oogje toe en dan moet ze met haar andere oogje moeite doen om te kijken en je ziet gewoon dat dat vermoeiend is voor haar. Nu heb ik het weer open gedept met afgekookt afgekoeld water. Ze is de kleinste van de drie en wsl ook het zwakste. Hopelijk niets ernstig!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#438 Geplaatst 15 oktober 2010 - 10:58

Fairness zei:

Deze morgen zat datzelfde oogje dus weer toe :( . Heb voor de veiligheid toch maar de DA opgebeld en die gaat straks komen om te kijken wat de oorzaak is. Ocharm zo zielig dat oogje toe en dan moet ze met haar andere oogje moeite doen om te kijken en je ziet gewoon dat dat vermoeiend is voor haar. Nu heb ik het weer open gedept met afgekookt afgekoeld water. Ze is de kleinste van de drie en wsl ook het zwakste. Hopelijk niets ernstig!!

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#439 Geplaatst 15 oktober 2010 - 11:01

:hug:
Hopelijk is het niets ergs!

Een beetje oogzalf kan soms wonderen doen, maar als de da toch langskomt kun je beter op hem wachten!
En dan krijgt ze ook meteen een volledige check-up, als je er wat mee inzit ;)

:geluk: :duim:

Bewerkt door haemoglobine, 15 oktober 2010 - 11:02.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#440 Geplaatst 15 oktober 2010 - 11:46

haemoglobine zei:

:hug:
Hopelijk is het niets ergs!

Een beetje oogzalf kan soms wonderen doen, maar als de da toch langskomt kun je beter op hem wachten!
En dan krijgt ze ook meteen een volledige check-up, als je er wat mee inzit ;)

:geluk: :duim:

Ik weet het van de oogzalf maar nu de DA komt ga ik wachten en blijf ik er gewoon af ;) . Ze komt in de late namiddag langs.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#441 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:00

Veel succes

Bewerkt door Choeke, 15 oktober 2010 - 12:01.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#442 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:18

Is altijd zielig he om zo'n klein prutske te zien met een oogje dicht, sevens is de dierenarts er dan zal je wel geruster zijn. :hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#443 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:21

Solotje zei:

Is altijd zielig he om zo'n klein prutske te zien met een oogje dicht, sevens is de dierenarts er dan zal je wel geruster zijn. :hug: :hug: :hug:

Ind het is alweer toe ocharme :( . Maar ik blijf eraf af want voor hetzelfde doe ik wat mis en dat mag zeker niet de bedoeling zijn! Heb je het ook al voor gehad? Ik heb het wel al vaak gezien bij andere kittens maar met Summer haar nestje hadden ze alle 5 stralende oogjes vandaar mijn bezorgdheid. Ik heb dan ook nog eens een DA moeten bellen die ik nog nooit gehad heb en ben dus wel benieuwd... Normaal ga ik altijd in de dieren kliniek maar aangezien ik het niet zie zitten om de kittens te verplaatsen heb ik een DA van hier in de geburen opgebeld. Ik heb haar even gegoogeld maar vind er maar weinig info over. Haar naam is Goessens Lea en ze werkt samen met haar man Bollaerts Ludo. Hopelijk is het een lieve.

Bewerkt door Fairness, 15 oktober 2010 - 12:25.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#444 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:31

Fairness zei:

Ind het is alweer toe ocharme :( . Maar ik blijf eraf af want voor hetzelfde doe ik wat mis en dat mag zeker niet de bedoeling zijn! Heb je het ook al voor gehad? Ik heb het wel al vaak gezien bij andere kittens maar met Summer haar nestje hadden ze alle 5 stralende oogjes vandaar mijn bezorgdheid. Ik heb dan ook nog eens een DA moeten bellen die ik nog nooit gehad heb en ben dus wel benieuwd... Normaal ga ik altijd in de dieren kliniek maar aangezien ik het niet zie zitten om de kittens te verplaatsen heb ik een DA van hier in de geburen opgebeld. Ik heb haar even gegoogeld maar vind er maar weinig info over. Haar naam is Goessens Lea en ze werkt samen met haar man Bollaerts Ludo. Hopelijk is het een lieve.

:hug: Maak je niet teveel zorgen Eefje dat gaat iets van niets zijn en normaal zal die dierenarts wel goed zijn werk doen. ;)

Ik heb het eigelijk nog niet meegemaakt dus geen ervaring mee, alles komt wel goed met die kleine pruts. :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#445 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:19

De da is net buiten. Het is wel de laatste keer dat ik bij deze ga!! Ze heeft haar handen niet gewassen, begon het oogje open te trekken zonder er eerst wat vocht op te doen dat lukt niet en dan vraagt ze maak je even iets nat :trance: ! Ik zei ik kook men water altijd eerst dat bleek dus niet nodig volgens deze vrouw!!??!! Verder was het wel een vriendelijke en een lieve en ze had nog nooit mensen gezien die zo met hun poezen bezig waren zei ze (kittenparkje, kattenren,...). MAAR nee ik ga daar nooit meer bij :( . Dat zouden ze toch moeten weten?? Nu doordat er een klein beetje etter te zien was en ze heeft de andere ook nagekeken ook al waren die hun oogjes open denkt ze aan een soort beginnende infectie en heeft ze alledrie de kleintjes een prikje gegeven met antibiotica en moet ik 2maal per dag Gloveticol oogzalf in de oogjes doen. Na 3 dagen zou het moeten genezen zijn omdat ik er zo snel bij was zei ze. De meeste kittens die ze zo ziet zijn echt vele erger schijnt. Nu ja ik was er ook van de eerste sec bij. Ik hoop maar dat die vrouw goed heeft gedaan want zo ga je stilaan wel twijfelen aan da'en hun praktijken. Pff waarom wist ik meer dan zij!!! Ik heb haar zelf een aantal zaken moeten zeggen, is dat nog wel normaal?! Ik kan daar het :censored: van krijgen eigenlijk! Ik heb nog maar 1 goede da gehad en die is helaas moeten stoppen wegens hevig onbehandelbare allergie voor poezen en dat was een schat van een vrouw die mij dit met de tranen in haar ogen toen heeft verteld. Sinds dien heb ik nog geen goede da tegen gekomen!! Normaal ga ik in de dierenkliniek omdat die bekent zijn om hun goede naam maar daar heb ik zowel positief als negatief meegemaakt en het nadeel is dat je er vaak een andere da krijgt. Sorry maar ik ben weer maar eens teleur gesteld in da'en en hun manier van werken :( . Ik had alles hier netjes en ontsmet klaargelegd en dan wast die haar handen niet :evil: !!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#446 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:22

jeetje :o wat een amateur!!

Je hebt overschot van gelijk dat je naar een andere gata in de toekomst!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#447 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:24

Fairness zei:

De da is net buiten. Het is wel de laatste keer dat ik bij deze ga!! Ze heeft haar handen niet gewassen, begon het oogje open te trekken zonder er eerst wat vocht op te doen dat lukt niet en dan vraagt ze maak je even iets nat :trance: ! Ik zei ik kook men water altijd eerst dat bleek dus niet nodig volgens deze vrouw!!??!! Verder was het wel een vriendelijke en een lieve en ze had nog nooit mensen gezien die zo met hun poezen bezig waren zei ze (kittenparkje, kattenren,...). MAAR nee ik ga daar nooit meer bij :( . Dat zouden ze toch moeten weten?? Nu doordat er een klein beetje etter te zien was en ze heeft de andere ook nagekeken ook al waren die hun oogjes open denkt ze aan een soort beginnende infectie en heeft ze alledrie de kleintjes een prikje gegeven met antibiotica en moet ik 2maal per dag Gloveticol oogzalf in de oogjes doen. Na 3 dagen zou het moeten genezen zijn omdat ik er zo snel bij was zei ze. De meeste kittens die ze zo ziet zijn echt vele erger schijnt. Nu ja ik was er ook van de eerste sec bij. Ik hoop maar dat die vrouw goed heeft gedaan want zo ga je stilaan wel twijfelen aan da'en hun praktijken. Pff waarom wist ik meer dan zij!!! Ik heb haar zelf een aantal zaken moeten zeggen, is dat nog wel normaal?! Ik kan daar het :censored: van krijgen eigenlijk! Ik heb nog maar 1 goede da gehad en die is helaas moeten stoppen wegens hevig onbehandelbare allergie voor poezen en dat was een schat van een vrouw die mij dit met de tranen in haar ogen toen heeft verteld. Sinds dien heb ik nog geen goede da tegen gekomen!! Normaal ga ik in de dierenkliniek omdat die bekent zijn om hun goede naam maar daar heb ik zowel positief als negatief meegemaakt en het nadeel is dat je er vaak een andere da krijgt. Sorry maar ik ben weer maar eens teleur gesteld in da'en en hun manier van werken :( . Ik had alles hier netjes en ontsmet klaargelegd en dan wast die haar handen niet :evil: !!

Ik vind dat dit echt niet kan. Het zijn immers toch maar kleine kittens he.

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#448 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:30

Elfonia zei:

jeetje :o wat een amateur!!

Je hebt overschot van gelijk dat je naar een andere gata in de toekomst!

Echt ik ben weer eens ZWAAR teleur gesteld :( .
Ik verwacht van een da tonnen raad en advies en wat krijg ik?! Prikjes in hun rugje :cry: en nog vele vragen in men hoofd. Waarom weet die niet dat ze haar handen hoort te wassen? En toen ze zei ik zal maar het kleinste spuitje pakken dat ik heb dacht ik ooooohh neeeeee die weet echt niet wat ze doet :o :catcurs !! Dan gaat er van alles door men hoofd "heeft ze wel juist gedaan", "hebben ze echt wel zo'n prikje nodig",...
Ik hoop echt dat die kleintjes tegen dat prikje kunnen :cry: !
Pffff voel me rot nu hoor :cry: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#449 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:32

Joloka zei:

Ik vind dat dit echt niet kan. Het zijn immers toch maar kleine kittens he.

Ind ik had hier een proper gastendoekje klaargelegd en mijn desinfecterende zeep staat hier steeds aan de spoelbak en ik toon de kleintjes en ze vliegt met haar handen in de kist!!!!!!
Ik dacht toen al, dit is de eerste en de laatste keer dat jij hier komt!!!!!!!!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#450 Geplaatst 15 oktober 2010 - 17:32

Volgende keer EISEN dat ze haar handen wast en haar schoenen uit doet. Hier staan er voor bezoekers voor de eerste enting doorgaans pantoffeltjes klaar 8)

Handen wassen en dan een toefje antibacteriële gel erop. Jouw huis, jouw regels he :x

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens