Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#511 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:29

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#512 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:36

Oh zie nu :LOL: , zo lief en klein :heart: , ze zijn toch goed gelukt Eefje! :thumb:

En die oogjes dicht dat is echt eigen aan Siamees, als ik hier Sala of in de tijd Bjorre en Bebbel wou trekken met hun ogen open daar moest ik echt heel veelmoeite voor doen en dan nog te zwijgen over stil zitten O:) :ha , gij gaat daar nog met afzien om foto's te maken. :ha
Maar ze zijn mooi hoor, die kleine Nalakes! :love4:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#513 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:42

:love3: :love3: :love3: smelt, smelt,....

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#514 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:44

Solotje zei:

Oh zie nu :LOL: , zo lief en klein :heart: , ze zijn toch goed gelukt Eefje! :thumb:

En die oogjes dicht dat is echt eigen aan Siamees, als ik hier Sala of in de tijd Bjorre en Bebbel wou trekken met hun ogen open daar moest ik echt heel veelmoeite voor doen en dan nog te zwijgen over stil zitten O:) :ha , gij gaat daar nog met afzien om foto's te maken. :ha
Maar ze zijn mooi hoor, die kleine Nalakes! :love4:

Ja en ze piepen dan opdat Nala zou komen en dan komt Nala grommend aangelopen en wilt ze de kleintjes voor de lens weghalen. Vermoeiende zaak hoor ;) . Ind siameesjes zijn niet de makkelijkste om te fotograferen, vandaar dat ik me heb opgegeven voor een shoot van Hanne ik ben benieuwd of zij erin slaagt want het vraagt een hoop geduld :lachen: .
Wat ik ook heb met die stomme Cyber-Shot is dat wanneer ik op men knopje duw voor een foto te trekken dat het altijd enkele seconde duurt voor die effectief trekt, pff en tegen dan is dat hoofdje weer de andere kant op gedraaid hé ;) . Is dat bij een beter toestel ook of trekt die dadelijk wanneer je duwt?

Bewerkt door Fairness, 17 oktober 2010 - 19:45.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#515 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:47

Fairness zei:

Ja en ze piepen dan opdat Nala zou komen en dan komt Nala grommend aangelopen en wilt ze de kleintjes voor de lens weghalen. Vermoeiende zaak hoor ;) . Ind siameesjes zijn niet de makkelijkste om te fotograferen, vandaar dat ik me heb opgegeven voor een shoot van Hanne ik ben benieuwd of zij erin slaagt want het vraagt een hoop geduld :lachen: .
Wat ik ook heb met die stomme Cyber-Shot is dat wanneer ik op men knopje duw voor een foto te trekken dat het altijd enkele seconde duurt voor die effectief trekt, pff en tegen dan is dat hoofdje weer de andere kant op gedraaid hé ;) . Is dat bij een beter toestel ook of trekt die dadelijk wanneer je duwt?

Mijn fototoestel trekt direct maar Bebbel is vaak toch nog vlugger. Dus de volgende keer ga ik echt die sportstand gebruiken ;)

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#516 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:49

Joloka zei:

Mijn fototoestel trekt direct maar Bebbel is vaak toch nog vlugger. Dus de volgende keer ga ik echt die sportstand gebruiken ;)

:ha

Guest_astrid_*
Guest_astrid_*

#517 Geplaatst 17 oktober 2010 - 19:50

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#518 Geplaatst 17 oktober 2010 - 20:01

:ha Daarom dat je 100 foto's moet trekken en dan heb je misschien 10 goede :lachen: , een reflex camera kopen dan heb je dat niet. ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 17 oktober 2010 - 20:07

Solotje zei:

:ha Daarom dat je 100 foto's moet trekken en dan heb je misschien 10 goede :lachen: , een reflex camera kopen dan heb je dat niet. ;)

Ja ik denk dat ik daar eens ga voor uitkijken want ik ben het wel wat beu :evil: . Ben je eigenlijk tevreden van je toestel? Ik had hem toen gezien en leek me echt super handig en niet te groot om mee te werken.
Dan zit je 10talle foto's te trekken en dan haal je er met veel moeite 5 goede uit :( . Tegen een persoon kan je zeggen zit eens even stil maar die kleintjes zwieren hun hoofdjes in het rond met als resultaat dat je precies een foto van een alien hebt getrokken :ha .

Bewerkt door Fairness, 17 oktober 2010 - 20:24.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#520 Geplaatst 17 oktober 2010 - 20:21

:loveshower: :loveshower: zie de kleine Nala'kes
Ze zijn zooooo schattig Eefje  :love4: :love2: :love4:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#521 Geplaatst 17 oktober 2010 - 21:54

Toch nog mooie fotookes hoor! :d

En zijn er al katjes gereserveerd voor personeel? :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#522 Geplaatst 17 oktober 2010 - 22:02

Zo'n schatjes, die groeien goed zo te zien! :LOL:

Ja, een reflex is gemakkelijk, op de sportstand en dan per reeks trekken, je kunt er dan steeds wel enkele mooie uithalen! ;)
Wij hebben een Canon EOS 1000D, niet van de al te dure, en zijn er zeer tevreden van!

Bewerkt door haemoglobine, 17 oktober 2010 - 22:03.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#523 Geplaatst 17 oktober 2010 - 22:06

Gefeliciteerd mooie foto's (vind ik) van snoezige kittentjes :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#524 Geplaatst 17 oktober 2010 - 22:51

Heidiken zei:

Toch nog mooie fotookes hoor! :d

En zijn er al katjes gereserveerd voor personeel? :)

Nee :) . Voorlopig niet nee.
Het is ook nooit de bedoeling geweest een kitten te houden.
Voorlopig zijn ze nog te klein om te gaan zeggen hoe hun karaktertjes echt zijn. Hoewel ik wel al kan zeggen dat het kleinste meisje een echt blijterke is, het grootste meisje heel zacht en zelfzeker van karakter en het oosterse is men zorgen ventje. Vraag me niet waarom maar ik heb zo het gevoel (hij kan je zo aankijken) dat hij veel tlc (tender love and care) nodig heeft. We zullen binnen een paar weken zien of deze karaktertjes dan nog hetzelfde zijn hé :) .
Ik ben alvast benieuwd want nu zijn ze nog maar iets over 2 weken. Nog eens 2 weken en ze zullen wel rond huppelen dan hebben ze de leeftijd dat Solotje haar schatjes nu hebben ;) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#525 Geplaatst 18 oktober 2010 - 15:45

De ren nog maar eens veranderd ;) .

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01234.JPG

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens