Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#676 Geplaatst 28 oktober 2010 - 17:22

Geef hem mor niet aan Lutje mee ,die heeft geen plaats meer

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#677 Geplaatst 28 oktober 2010 - 17:29

Echt super eerlijk en uit het diepste van mijn hartje :hart: zou ik hem zelf willen bijhouden, maar dromen die ik al langer koester moet ik voorrang geven en dat maakt dat ik van dit schatje afscheid zal moeten nemen :cry: . En ook de andere 2 wil ik houden :( ze zijn ook prachtig met hun tabby points. Net zoals ik ze graag zie. Dit nestje maakt het mij niet makkelijk. Maar ik kan alleen mijn uiterste best doen voor ze een warm gezellig thuisje te vinden waar ik stikjaloers op de nieuwe eigenaars ga zijn.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#678 Geplaatst 28 oktober 2010 - 17:32

Wat zijn ze mooi, zo lief. :love: :love: :love:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#679 Geplaatst 28 oktober 2010 - 21:09

Mooie schatjes ! :) :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#680 Geplaatst 28 oktober 2010 - 21:16

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#681 Geplaatst 28 oktober 2010 - 21:18

:heart: Ze zijn echt superschattig !!!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#682 Geplaatst 28 oktober 2010 - 21:21

:loveshower: :loveshower: wat een mooie foto's !!!
Wauw Eefje wat zijn ze al gegroeid :LOL: en zooooooooo mooi :love: :love: :love4: :love4: :love: :love:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#683 Geplaatst 28 oktober 2010 - 23:45

Fairness zei:

Echt super eerlijk en uit het diepste van mijn hartje :hart: zou ik hem zelf willen bijhouden, maar dromen die ik al langer koester moet ik voorrang geven en dat maakt dat ik van dit schatje afscheid zal moeten nemen :cry: . En ook de andere 2 wil ik houden :( ze zijn ook prachtig met hun tabby points. Net zoals ik ze graag zie. Dit nestje maakt het mij niet makkelijk. Maar ik kan alleen mijn uiterste best doen voor ze een warm gezellig thuisje te vinden waar ik stikjaloers op de nieuwe eigenaars ga zijn.

:hug: Dat zijn nu eens de nadelen van fokken, maar je maakt er wel andere mensen heel gelukkig mee! :love4: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#684 Geplaatst 29 oktober 2010 - 10:11

Solotje zei:

:hug: Dat zijn nu eens de nadelen van fokken, maar je maakt er wel andere mensen heel gelukkig mee! :love4: :hug:

Ind en ik weet nu al dat het niet gemakkelijk gaat zijn.
Vandaar dat het van heel groot belang is dat ze naar mensen gaan waar ik zelf geen 100% maar 200% achter sta ;) .
Mensen die al minstens één poes hebben en met veel liefde ervoor zorgen, deze niet buiten laten en hun liefde voor hun nieuw kitten met mij delen niet alleen een paar maandjes na de plaatsing maar jaren erna nog steeds vol lof met fotokes afkomen en eventueel gepaard met knuffelbezoekjes. Mensen die dus echt heel fier zijn op hun poezekes en ook heel belangrijk mensen met een hart voor de oosterse poes :heart: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#685 Geplaatst 29 oktober 2010 - 10:16

Nu wat anders...
Ik kom deze morgen beneden en ik had gisteren avond op de plaats waar Nala de kittens de nacht ervoor geplaatst had een mandje gezet zodat wanneer Nala het weer in haar hoofdje kreeg de kittens toch zacht en warm lagen. Dus ik kom beneden en de kittens weer uit hun werpkist. Ik ga kijken in het mandje en ja daar zag ik er al 2. Na even zoeken achter het 3de vond ik haar terug in de kattenbak!!!! Ocharme!! Waarom doet ze nu zoiets?!!! Die kattenbak is vrij hoog en gesloten dus het kleintje kon er zelf niet uit. Ze liggen nu al een 2uur terug in hun kist en wat zie ik daarnet?! Nala die alweer met een kleintje richting de kattenbak huppelt... Wat kan ik hiertegen doen?!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#686 Geplaatst 29 oktober 2010 - 10:35

mooie nieuwe foto's :)
kan je helaas niet helpen met het kattenbak-verstoppertje, maar er zullen er wel zijn die je kunnen helpen

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#687 Geplaatst 29 oktober 2010 - 11:38

Schattig, schattig, schattig!!!! Ze hebben helemaal mijn hart gestolen. Ze zouden hier goed passen... :thumb: :thumb: :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#688 Geplaatst 29 oktober 2010 - 11:43

Poekietoe zei:

Schattig, schattig, schattig!!!! Ze hebben helemaal mijn hart gestolen. Ze zouden hier goed passen... :thumb: :thumb: :thumb:

Ind jij hebt al een oostertje hé ;) . Maar had jij al geen 2de die op komst was :heart: :love3: ?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#689 Geplaatst 29 oktober 2010 - 12:31

Lastig dat ze die zo verplaatst en op de kattenbak vind ik toch ook niet alles..., probeer eens de kittens niet meer in de werpkist te leggen maar ergens anders, dat warmte deken neem dat ook maar eens weg, ik heb dat van mij ook 2 weken geleden weggenomen. Die kattenbak is dat een grote? Probeer er een kleinere te zetten, is toch voor de kittens en is het het een gesloten bak? Doe die er dan ook af, dan is het wat minder gezellig in die kattenbak.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#690 Geplaatst 29 oktober 2010 - 13:05

:heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens