Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#691 Geplaatst 29 oktober 2010 - 14:20

Solotje zei:

Lastig dat ze die zo verplaatst en op de kattenbak vind ik toch ook niet alles..., probeer eens de kittens niet meer in de werpkist te leggen maar ergens anders, dat warmte deken neem dat ook maar eens weg, ik heb dat van mij ook 2 weken geleden weggenomen. Die kattenbak is dat een grote? Probeer er een kleinere te zetten, is toch voor de kittens en is het het een gesloten bak? Doe die er dan ook af, dan is het wat minder gezellig in die kattenbak.

Ind heel lastig :oops: .
Het warmtekussen is er nu ook al een weekje uit omdat ze er toch altijd naast gingen liggen. De kattenbak is groot ja (is de kattenbak van de grote poezen die staat achter de keuken in de berging) en vrij hoog en gesloten. Zal deze nacht de kap eraf laten dan is dat open en gaat ze dat geen goede plaats vinden (hoop ik!!). Een kleintje heb ik sinds 2 dagen in hun ren gezet om hen zindelijk te maken. Het rare vind ik dat ze er 2 naar het mandje had verhuist (zoals ik wou, ik had speciaal dat mandje daar gezet daarvoor) en ééntje dan alleen in de kattenbak gezwierd had :catsad :catscratchhead !! Het is wel het kleinste (weegt het minste maar komt wel goed aan) kitten miss dat ze het een beetje verstoot, kan dat? Want toen ik de kittens had terug gelegd in hun ren liep ze zo'n 2u later weer met dat zelfde kitten richting de kattenbak! Nu verder merk ik geen tekenen dat ze dit kitten minder verzorgd en ze lekt het mooi, laat het drinken,... Ik weet het niet, ik vind het zo raar. Zij is zelfs ook al weegt ze het minst van de drie het hevigste en loopt het meeste rond. Ik denk dat haar krolsheid haar parten speelt want ze heeft weer veel liggen bleiten deze morgen ook.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#692 Geplaatst 29 oktober 2010 - 16:07

Wat een dotjes! :love:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#693 Geplaatst 29 oktober 2010 - 16:18

Ik denk niet dat ze dat kitten verstoot... ze zal gewoon aan de verhuis beginnen, ze krijgt misschien niet de kans om ze allemaal te verhuizen omdat jij er dan altijd tussen komt. :lachen: Hier heeft dat Chanel ook al gedaan, het ene kitten helemaal vanboven in de paal en de andere een verdiep lager waar dat ze dan zelf bij ligt. :gek: :ha
Ik denk wel dat het gaat helpen als je dat deksel er af gaat halen, veel succes. :geluk: Als die krolsheid echt vervelend gaat worden kan je altijd de pil geven maar je gaat ze binnenkort wel steriliseren zekers?

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#694 Geplaatst 29 oktober 2010 - 16:39

Fairness zei:

Ind jij hebt al een oostertje hé ;) . Maar had jij al geen 2de die op komst was :heart: :love3: ?

Ja hoor, volgend weekend mag hij eindelijk komen! Dus het is hier deze week aftellen.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#695 Geplaatst 29 oktober 2010 - 16:45

Poekietoe zei:

Ja hoor, volgend weekend mag hij eindelijk komen! Dus het is hier deze week aftellen.

Dat sluit toch niet meteen een derde uit? :x
Of wel?

Bewerkt door haemoglobine, 29 oktober 2010 - 16:45.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#696 Geplaatst 29 oktober 2010 - 17:37

Solotje zei:

Ik denk niet dat ze dat kitten verstoot... ze zal gewoon aan de verhuis beginnen, ze krijgt misschien niet de kans om ze allemaal te verhuizen omdat jij er dan altijd tussen komt. :lachen: Hier heeft dat Chanel ook al gedaan, het ene kitten helemaal vanboven in de paal en de andere een verdiep lager waar dat ze dan zelf bij ligt. :gek: :ha
Ik denk wel dat het gaat helpen als je dat deksel er af gaat halen, veel succes. :geluk: Als die krolsheid echt vervelend gaat worden kan je altijd de pil geven maar je gaat ze binnenkort wel steriliseren zekers?

Ik ben er maar één keer tussen gekomen en dat was deze morgen :oops: . Deze nacht of morgen (dat weet ik niet) heeft ze dat ééntje in de kattenbak gelegd en de andere 2 op het mandje dat ik gezet had daar waar ze de nacht ervoor de kittens op de koude grond plaatste. Nu valt haar krolsheid gelukkig nog mee (hopen dat deze niet doorbreekt ;) ) en ind ze gaat gesteriliseerd worden maar ik wacht liever daarmee tot de kleintjes weg zijn. Er is toch geen risico dat ze ongewenst zwanger raakt :) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#697 Geplaatst 29 oktober 2010 - 17:38

Poekietoe zei:

:LOL: Veel fotokes zetten hé!!! :heart: :love3:

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#698 Geplaatst 29 oktober 2010 - 19:54

haemoglobine zei:

Dat sluit toch niet meteen een derde uit? :x
Of wel?

Nee hoor, maar eerst terug wat sparen, want zo'n poesjes zijn niet gratis hé.

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#699 Geplaatst 29 oktober 2010 - 19:54

Fairness zei:

:LOL: Veel fotokes zetten hé!!! :heart: :love3:

Ik zal mijn bestje doen!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#700 Geplaatst 29 oktober 2010 - 20:46

Poekietoe zei:

Nee hoor, maar eerst terug wat sparen, want zo'n poesjes zijn niet gratis hé.

:8 :lachen:

Ik herken je probleem, anders zouden er hier ook wel meer rondlopen ;)

Op mijn lijstje: een mini-Chanelleke, een Smitten Kittentje, een zot siameesje, een brits tricolorke en nog wel enkele andere leuke schatjes! :lachen:

Mocht die lotto nu eens mee willen hé! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 29 oktober 2010 - 20:49.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#701 Geplaatst 29 oktober 2010 - 23:54

Ik het net zooooooo genoten met de kleintjes bij ons in de zetel :heart: :love3: .
Na heel wat spelen zijn ze alle drie in slaap gevallen bij mij op het dekentje :love4: :loveshower: . Zooooo lief en mooi!!! Het oostertje is echt zooooooo prachtig ik kan er uren naar kijken en de andere 2 zijn ook zooooooo mooi. Ik ben zo verliefd op ze :LOL: !!
Ze zijn echt al super zot nu en zo lief. Dat beloofd nog voor de volgende weken. Ik ga er nog zooooo van genieten van die engeltjes!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#702 Geplaatst 30 oktober 2010 - 10:51

Deze morgen had ze de kleintjes onder het salontafel gelegd...
Gelukkig heb ik een tapijt liggen en moesten ze niet op de koude grond liggen dit keer :oops: . Moet ik ze dan echt daar laten liggen waar ze de kittens legt? Pfff ik zou ze graag zindelijk maken in hun ren eerst alvorens ze door huis ze laten lopen, ze zijn nog zo klein. Ik ga vandaag stilaan starten met spenen (kittenkorreltjes geweekt in kittenpoedermelk) en wanneer ze de kleintjes dan op de tapijt gaat leggen gaan ze uiteraard hun behoeft daar doen. Hoe los ik dit nu best op? Nu zijn ze door hun ren aan het huppelen :heart: :love3: .

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#703 Geplaatst 30 oktober 2010 - 14:07

Zo'n schatjes :heart: :heart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#704 Geplaatst 30 oktober 2010 - 14:26

haemoglobine zei:

:8 :lachen:

Ik herken je probleem, anders zouden er hier ook wel meer rondlopen ;)

Op mijn lijstje: een mini-Chanelleke, een Smitten Kittentje, een zot siameesje, een brits tricolorke en nog wel enkele andere leuke schatjes! :lachen:

Mocht die lotto nu eens mee willen hé! ;)

Neem een brits tricolor Smitten Kittentje, dan heb je 2 vliegen in één klap :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#705 Geplaatst 30 oktober 2010 - 14:32

Smitten Kitten zei:

Neem een brits tricolor Smitten Kittentje, dan heb je 2 vliegen in één klap :ha

Hé, dat is een goed idee! :LOL:
Wanneer staat zo'n nestje gepland?

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding