Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#736 Geplaatst 02 november 2010 - 22:56

Solotje zei:

Ik gebruik die alleen voor de kittens en ik denk dat wel dat je iets gelijkaardigs kunt nemen. ;)

Ok :duim: !! Ik ga morgen in de winkel zien ;) .
Welk gebruik jij dan voor de grote? Ik gebruik nu al meer dan een jaar Catsan en ik ben daar wel vrij tevreden van maar is wel kostelijk ik gebruik per bak een hele zak (grote kattenbak) en ververs de volledige bak één maal per week (2maal per dag kakjes scheppen en omroeren). Ik probeerde ook eens van die houtkorrels voor de grote maar dat weigerde ze.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#737 Geplaatst 02 november 2010 - 23:00

Hier geen wijzigingen in grind voor de kittens.
Ik gebruik gewoon de klompjes vormende, Felino.
Ze eten er gewoon niet van hier. Nooit problemen gehad.
De eerste keren blijft er wel eens wat aan hun neus of snoet hangen, maar ze hebben al snel door dat dit niet lekker is.
In al die jaren heb ik nooit iets anders gebruikt dan klompjes vormend grind, geheel probleemloos.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#738 Geplaatst 02 november 2010 - 23:01

Fairness zei:

Ja ik zag hem staan. Maar vind ik die in de dierenwinkel hier of iets gelijkaardigs? Zijn kleindere houtkorrels dan de gewone precies? Gebruiken jullie die ook voor jullie grote katten?

Zijn niet die typische houtstaafjes. Ik gebruik ze zelf het hele jaar door ook omdat hier dagelijks de kattenbakvulling van alle bakken in de vuilbak gaat omdat ik dat hygiënischer vind en elke dag zoveel kleikattenbakvulling in de vuilbak is echt crimineel slecht voor het milieu ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#739 Geplaatst 02 november 2010 - 23:21

Smitten Kitten zei:

Zijn niet die typische houtstaafjes. Ik gebruik ze zelf het hele jaar door ook omdat hier dagelijks de kattenbakvulling van alle bakken in de vuilbak gaat omdat ik dat hygiënischer vind en elke dag zoveel kleikattenbakvulling in de vuilbak is echt crimineel slecht voor het milieu ;)

Ik ben ze toch maar aan het bestellen bij zooplus. Binnen 2 dagen is het dan hier. Ga morgen ergens een klein zakje halen om verder te kunnen. Maar jij gebruikt die ook voor je grote katten dan?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#740 Geplaatst 02 november 2010 - 23:30

Fairness zei:

Ik ben ze toch maar aan het bestellen bij zooplus. Binnen 2 dagen is het dan hier. Ga morgen ergens een klein zakje halen om verder te kunnen. Maar jij gebruikt die ook voor je grote katten dan?

Ik gebruik het inderdaad ook voor de grote katten. Ik ben niet zo'n fan van klei ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#741 Geplaatst 02 november 2010 - 23:34

Smitten Kitten zei:

Ik gebruik het inderdaad ook voor de grote katten. Ik ben niet zo'n fan van klei ;)

Ik ga het zeker eens proberen hier met de grote. De vorige keer toen ik op houtkorrels wou overgaan weigerde ze erop te gaan.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#742 Geplaatst 03 november 2010 - 08:04

Fairness zei:

Ok :duim: !! Ik ga morgen in de winkel zien ;) .
Welk gebruik jij dan voor de grote? Ik gebruik nu al meer dan een jaar Catsan en ik ben daar wel vrij tevreden van maar is wel kostelijk ik gebruik per bak een hele zak (grote kattenbak) en ververs de volledige bak één maal per week (2maal per dag kakjes scheppen en omroeren). Ik probeerde ook eens van die houtkorrels voor de grote maar dat weigerde ze.

:thumb:
Ik gebruik flamingo cat litter met babypoeder, klontert heel goed behalve als ze uit de bak gaan dan ligt er een halve zandbak op de grond, ik heb eigelijk nog nooit houtkorrels geprobeerd voor de grote.

Wat mij ook is opgevallen dat de Siameesjes van het zand eten en de Britjes niet, raar he?

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#743 Geplaatst 03 november 2010 - 08:59

Ik koop mijn houtkorrels voor grotere katten bij de colruyt,die gaan dan lekker in tonnen en naar het containerpark na gebruik.Voor Mauzy heb ik ook okoplus.
Anders betaald een mens zich blauw aan vuilniszakken.
En ik ben tevreden van beiden.

Bewerkt door Choeke, 03 november 2010 - 09:01.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#744 Geplaatst 03 november 2010 - 10:16

Solotje zei:

Ik gebruik flamingo cat litter met babypoeder, klontert heel goed behalve als ze uit de bak gaan dan ligt er een halve zandbak op de grond, ik heb eigelijk nog nooit houtkorrels geprobeerd voor de grote.

Wat mij ook is opgevallen dat de Siameesjes van het zand eten en de Britjes niet, raar he?

Ind ik vind het ook raar. Van zodra ik het kattenbakje erin zet en ik zet de kleintjes erin zodat ze weten dat die er is dan beginnen ze ervan te eten :catscratchhead . Dus dan pak ik deze zo snel mogelijk weg. Tot 3 maal heb ik dat geprobeerd maar ze smullen daarvan alsof het lekkere brokjes zijn :lachen: .
Summer haar nestje heeft dit niet gedaan. Ik ga seffes een klein zakje halen in afwachting van de okoplus ;) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#745 Geplaatst 03 november 2010 - 10:17

Choeke zei:

Ik koop mijn houtkorrels voor grotere katten bij de colruyt,die gaan dan lekker in tonnen en naar het containerpark na gebruik.Voor Mauzy heb ik ook okoplus.
Anders betaald een mens zich blauw aan vuilniszakken.
En ik ben tevreden van beiden.

De gewone houtkorrels heb ik ooit eens geprobeerd maar die weigerde ze hier. Ik ga het eens proberen met die okoplus als die is toegekomen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#746 Geplaatst 03 november 2010 - 10:20

Fairness zei:

Ik ga het zeker eens proberen hier met de grote. De vorige keer toen ik op houtkorrels wou overgaan weigerde ze erop te gaan.

Idem, dan heb ik de grote zak maar naar Catshelter gebracht.. :oops:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#747 Geplaatst 03 november 2010 - 12:46

Solotje zei:

Bebbeltje komt soms nog met een wit neusje uit de kattenbak :ha

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#748 Geplaatst 03 november 2010 - 12:59

Joloka zei:

Bebbeltje komt soms nog met een wit neusje uit de kattenbak :ha

:lachen: Dat ze dat nog heeft :LOL: , dat vraagt naar een foto! :x

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#749 Geplaatst 03 november 2010 - 14:20

Nog een upje ;) .
Ik ga volgende week voor een andere camera want als ze een leuke beweging doen en ik wil een foto maken dan is deze gans wazig :( .
Heb er toch een paar leuke kunnen uithalen :LOL: .
Worden ze niet groot :) !

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01507.JPG
  • DSC01501.JPG
  • DSC01510.JPG
  • DSC01529.JPG
  • DSC01530.JPG
  • DSC01545.JPG
  • DSC01552.JPG
  • DSC01583.JPG
  • DSC01589.JPG

haemoglobine