Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#766 Geplaatst 05 november 2010 - 09:26

:heart: Ze zijn mooi

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#767 Geplaatst 05 november 2010 - 09:56

Ik ben in alle staten!!!!!! Ben al één uur wakker en op zoek naar 1 van de meisjes!!! :cry: :cry: :cry: !! Ze is nergens te vinden!!!!!!! Iemand tips waar ze zich kunnen verstoppen??!!!!! We hebben hier met 2 al de hoeken en kanten afgezocht!!!!! HELP :cry: :cry: :cry: Ik ben in paniek ik hoor het niet ook niet!!! Overal gezocht ik weet het niet!!! Het oostertje lag net als altijd in de zetel en het ander meisje onder de tv kast maar het ander is niet te vinden. We hebben op de meest onmogelijke plaatsen gezocht de berging helemaal ondersteboven tot onder de zetel waar ze niet onder kunnen! Ik ben ten einde :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#768 Geplaatst 05 november 2010 - 10:11

Wat kunnen we doen we hebben hier alles ondersteboven gehaald!!!
Het enige dat ik mij nog kan bedenken is een buis in de berging maar mijn vriend had daar een prop in gestoken en mij gegarandeerd dat daar geen kitten in kon. Nu heb ik net die prop daaruit gehaald en gevoelt dat deze doorloop dan!! Wat moet ik doen is er iemand die ik kan bellen ofzo :cry: :cry: :cry: . Ik ben ten einde raad!!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#769 Geplaatst 05 november 2010 - 10:12

Niet te snel panikeren. Wij hebben dat hier ook soms dat we een kitten niet meteen vinden en ze kunnen dan heel goed oostindisch doof spelen ;)

Heb je al zitten rammelen met verenstokjes enz? Gewoon even systematisch zoeken en vooral niet panikeren! :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#770 Geplaatst 05 november 2010 - 10:14

Amai, verschrikkelijk!

Misschien nog eens overal kijken? Als er een prop inzat, kan je kitten er normaal niet in he?
Nog eens in alle hoekjes, kanten,... kijken.
Hier zijn de verstopplaatsjes die ik eerst niet wist: in de voering van de zetel (jaja, losgeprutst) en in mijn nachtkastje en onder was in de wasmand.

Succes!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#771 Geplaatst 05 november 2010 - 10:19

Ik ben gestart met de plaatsen waar ze meestal zitten. Onder het salontafel, in de zetel achter de kussens, onder de tv kast. Dan onder de zetel (waar ze niet eens onder raken), de wasmachine en droogkast naar voor getrokken, achter de verwarming en erin, onder de koelkast, in de kasten, ....
Het enige gedacht is die buis nog maar ind daar stak een prop in en volgens mijn vriend kan dat onmogelijk. Wat moet ik doen???!!!
Ik ben net alles nog eens kalm afgegaan maar niets!!!
:cry: :cry: :cry:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#772 Geplaatst 05 november 2010 - 10:21

Eventjes diep in en uit ademen....

Roept de mama haar niet? Als er een prop in zat, zoals je zei, kan ze er niet in geraakt zijn he. Of de prop moest er uitgehaald zijn door de kittens. Maar hij zat er nog in dus...

Wss ligt ze gewoon ergens te slapen en wandelt ze sebiet voor je neus.
Ik zou ook eens met wat lekkers (als ze dit al kennen) of met een speeltje ofzo beginnen spelen met de anderen. Mss hoort ze dit wel en komt ze vanzelf uit haar schuilplaatsje om mee te spelen.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#773 Geplaatst 05 november 2010 - 10:22

In een kast ? (snel binnengeglipt als je een kast opendoet)
Onze Frisbie zat gisteren in de koekenkast (uitschuifbaar), zoonlief had een koekje genomen en nooit gezien dat ze naar binnen geglipt was.
Succes !!
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#774 Geplaatst 05 november 2010 - 10:28

We hebben in al de kasten gekeken ook al lagen ze vlak voor we naar boven gingen met zen 3tjes in de ren (we kijken dat altijd na). Nala is zelfs niet op zoek. Ze heeft het niet eens door. Ik heb al zachtjes liggen praten en met speeltje gedaan maar niets!! We zijn nu al bijna 2u op zoek... Mijn vriend gaat vanvoor aan het straat zien waar die buis uitkomt. Ik had hem nog zo gezegd van iets over die buis te spannen met tape. Ja er stak een dikke prop in maar wanneer zo'n kitten spartelt kan deze daar dan niet in of onder sukkelen? Zou Nala dan daar opzoek moeten zijn? Ik kan gewoon niets anders meer bedenken dan dat!! Pff die gevoel is afgrijselijk!!! Ik vind geen rust tot ik die kleine meid in mijn handen heb :cry: :cry: :cry: . Weet iemand waar ik zo'n camera met kabel kan vinden? Heeft de brandweer zoiets?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#775 Geplaatst 05 november 2010 - 10:30

De buis loopt dood volgens mijn vriend

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#776 Geplaatst 05 november 2010 - 10:40

Wat je eventueel kan doen is even alle kittens wegnemen zodat Nala erop gaat roepen. Misschien dat dat andere kitten dan op het geroep van mama zal afkomen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#777 Geplaatst 05 november 2010 - 10:40

HET IS TERECHT!!!!!!!!!
Het lag in de schuif te slapen!!!!! Hoe het daar is geraakt is een grote vraag??? Ohh man wat een opluchting ik ging bijna de brandweer bellen. Oefffffff!!!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#778 Geplaatst 05 november 2010 - 10:42

wat een opluchtig!!!!! :thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#779 Geplaatst 05 november 2010 - 10:44

Da's een hele opluchting he! Super :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#780 Geplaatst 05 november 2010 - 10:49

We hadden in die schuif gekeken maar ervan uit gegaan dat ze daar niet kon zijn. Het is de schuif van het salontafel je kan die aan 2 kanten op trekken. Aan de ene kant steken de laptop en kabels en de andere onze dekentjes. Nu hadden we enkel aan de kant van de laptop en kabels gekeken ervan uitgaande dat ze niet aan de kant van de dekentjes kon liggen en dat ze daar niet kon in zijn. Maar nu bekijkt mijn vriend het salontafeltje en ziet hij dat ze er wel in kunnen langs onder. Dit gevoel wil ik nooit meer hebben, ik dacht echt dat we één kwijt waren :cry: . Ik loop daarnet met de moed al diep gezakt er voorbij en trek de schuif open. Wie ligt daar lief en zacht te slapen op de dekentjes :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: . Ik heb zelfs een snee op mijne arm van hem zo diep in die buis te zitten steken. Pfff wat een morgen. Ik ben al over men toeren en de dag is net bezig.
Ik ben gewoon beginnen lachen met de tranen in mijn ogen toen ik haar zag. Eind goed al goed!!!
Maar ik heb mijn vriend toch maar gevraagd om tape over die buis te doen i.p.v. die prop (wat ik hem eerder ook al eens zei).

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens