Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#781 Geplaatst 05 november 2010 - 10:50

Ben zo Zulma als kitten ook eens kwijt geweest... En in alle staten he... En maar wenen en wenen en over mijn toeren... En overal zitten zoeken...

Ze zat in de kast :louche:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#782 Geplaatst 05 november 2010 - 11:03

Ocharme ik zou ook echt panikeren, goed dat ze terecht is :)

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#783 Geplaatst 05 november 2010 - 11:03

Ik heb dat ook al voorgehad O:)
En dan liggen ze ergens te slapen :louche: .
Gini hoort mij wel hoor, maar laten weten waar hij ligt :louche: :louche: :louche:
nee hoor :x
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#784 Geplaatst 05 november 2010 - 11:12

:hug: :hug: :hug: Oef. :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#785 Geplaatst 05 november 2010 - 11:15

Ocharme, wat heb jij enkele bewogen uren achter de rug! :8

Gelukkig is ze terecht! :thumb: :thumb: :thumb:

Ze kunnen zich goed verbergen, en als ze een goed plekje gevonden hebben kunnen ze inderdaad oostindisch doof zijn...
En hoe kleiner ze zijn, hoe beter ze overal door en in geraken...

Ik heb het ook al voorgehad, dan maar het hele huis beginnen aflopen, roepen, maar enige reactie van hun kant? Nee hoor!
Niet vooraleer ze honger hebben of uitgeslapen zijn! :louche:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#786 Geplaatst 05 november 2010 - 11:16

Bedankt iedereen voor jullie hulp en lieve woorden :hug: .
Ik ben blij dat ik hier steeds terecht kan op zo'n momenten!
Ze liggen nu legger te drinken bij Nalake in de ren :heart: .
Wat een pak van mijn hart!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#787 Geplaatst 05 november 2010 - 11:20

Doet me zo denken aan de eerste dagen dat een nieuw kitten bij ons komt wonen. Dan is dat nog zo piepklein en ken je de vaste ligplaatsjes nog niet en dan maar zoeken 's morgens :oops: . Bij Bebbel helpt er maar 1 ding als we die zoeken: haar paarse muis :love: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#788 Geplaatst 05 november 2010 - 11:21

Amaai, wat een ochtend heb je achter de rug! Ik zou ook niet weten waar ik het had. Gelukkig is het goed afgelopen. :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#789 Geplaatst 05 november 2010 - 11:32

Oesjie das schrikken. Gelukkig dat ze terecht is :) .

Ik ben ook helemaal verliefd op dat prachtige manneke :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#790 Geplaatst 05 november 2010 - 11:40

*mikkeke* zei:

Oesjie das schrikken. Gelukkig dat ze terecht is :) .

Ik ben ook helemaal verliefd op dat prachtige manneke :)

Het oosters katertje is hier al precies een grote poes die door huis huppelt. Hij ligt elke morgen in de zetel als een grote kater, eet al brokjes en drinkt water, gaat mooi op zen bakje. Die doet het echt voorbeeldig :heart: :love3: . Hij huppelt me achterna wanneer hij niet in de ren zit en komt naast me in de zetel zitten :love3: .
De andere 2 zijn iets afhankelijker nog. één van de twee heeft gisteren voor het eerst brokjes gegeten en drinken van het water doen ze ook. Ze gaan ook op het bakje maar ze zijn iets minder snel in alles. Het katertje is echt slimmer, hij gaat volgens mij trouw en super aanhankelijk worden (ik heb er echt een heel goed gevoel bij). De andere twee zijn vele meer kind tegenover hem (ik weet niet hoe ik het moet beschrijven). Maar ze zijn ook om op te eten uiteraard. Ze hebben alleen iets meer tijd nodig :) . Het valt gewoon op het verschil tussen hem en zen zusjes.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#791 Geplaatst 05 november 2010 - 11:48

Oooh ik heb hier blijkbaar weer iets gemist, gelukkig dat ze terecht is... :hug: :hug: :hug: Die kleintjes kruipen overal tussen, in, op...
Je begint nu inderdaad hun karaktertjes te zien, zo leuk....

Bewerkt door Solotje, 05 november 2010 - 14:54.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#792 Geplaatst 05 november 2010 - 14:35

Amaai Eefje wat een ochtend zeg ,zo klein en je zoveel paniek aandoen . Wat fijn dat je het poesje gevonden hebt . :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#793 Geplaatst 05 november 2010 - 14:49

Fairness zei:

We hadden in die schuif gekeken maar ervan uit gegaan dat ze daar niet kon zijn. Het is de schuif van het salontafel je kan die aan 2 kanten op trekken. Aan de ene kant steken de laptop en kabels en de andere onze dekentjes. Nu hadden we enkel aan de kant van de laptop en kabels gekeken ervan uitgaande dat ze niet aan de kant van de dekentjes kon liggen en dat ze daar niet kon in zijn. Maar nu bekijkt mijn vriend het salontafeltje en ziet hij dat ze er wel in kunnen langs onder. Dit gevoel wil ik nooit meer hebben, ik dacht echt dat we één kwijt waren :cry: . Ik loop daarnet met de moed al diep gezakt er voorbij en trek de schuif open. Wie ligt daar lief en zacht te slapen op de dekentjes :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: . Ik heb zelfs een snee op mijne arm van hem zo diep in die buis te zitten steken. Pfff wat een morgen. Ik ben al over men toeren en de dag is net bezig.
Ik ben gewoon beginnen lachen met de tranen in mijn ogen toen ik haar zag. Eind goed al goed!!!
Maar ik heb mijn vriend toch maar gevraagd om tape over die buis te doen i.p.v. die prop (wat ik hem eerder ook al eens zei).

Ik zou ook liever op de dekentjes liggen dan aan de kabels :)

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#794 Geplaatst 05 november 2010 - 15:20

Doet me denken aan Frodo die via een gaatje achter een vals paneel van de kleine zolder was gekropen. Die zat achter de spouwmuur en de oversteek van het dak. Mijne tikker heeft nog nooit zo hard geslagen en omdat chanel steeds naar het stukje vals plafond in de keuken keek was er maar één oplossing alle vijzen losdraaien, en op een moment had ik zelfs geen kracht meer en dan het boormachine moeten gebruiken( als mijne man iets dichtmaakt steken er wel 1000 vijzen in) en isolatie lostrekken om frodo te bevrijden. Nu staat er een plankje voor da gat. Of toen dat meneer 2u in de kleerkast lag en roepen en zoeken maar diene sliep mooi verder. Je kan er soms toch ene zoeken se. :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_*Mimosa*_*
Guest_*Mimosa*_*

#795 Geplaatst 05 november 2010 - 15:41

Man oh man wat kunnen ze je toch laten schrikken ! Fijn dat ze terecht is.

Mijn moeder heeft wel eens bij haar thuis op Ernesto en Mimosa gepast toen het nog kleintjes van 8 weken oud waren en nadat de buurvrouw aan de deur geweest was, was ze Mimosa kwijt. Ze had haar niet langs zien lopen dus eerst het heel huis op z'n kop gezet, bleek dat ukkie ook in een schuif (zo eentje die maar aan één kant open gaat) te liggen slapen, tussen de waxinelichtjes.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens