Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#796 Geplaatst 05 november 2010 - 15:41

Fairness zei:

Het oosters katertje is hier al precies een grote poes die door huis huppelt. Hij ligt elke morgen in de zetel als een grote kater, eet al brokjes en drinkt water, gaat mooi op zen bakje. Die doet het echt voorbeeldig :heart: :love3: . Hij huppelt me achterna wanneer hij niet in de ren zit en komt naast me in de zetel zitten :love3: .
De andere 2 zijn iets afhankelijker nog. één van de twee heeft gisteren voor het eerst brokjes gegeten en drinken van het water doen ze ook. Ze gaan ook op het bakje maar ze zijn iets minder snel in alles. Het katertje is echt slimmer, hij gaat volgens mij trouw en super aanhankelijk worden (ik heb er echt een heel goed gevoel bij). De andere twee zijn vele meer kind tegenover hem (ik weet niet hoe ik het moet beschrijven). Maar ze zijn ook om op te eten uiteraard. Ze hebben alleen iets meer tijd nodig :) . Het valt gewoon op het verschil tussen hem en zen zusjes.

Ik wil nog wel eens fotootjes zien :d

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#797 Geplaatst 05 november 2010 - 18:38

Eindelijk tijd voor terug wat rust nu :oops: . Wat een dag!!!
Ben daarstraks voor een nieuwe camera gaan zien en ja hoor Anja het is de Nex 5 geworden ;) maar met de 15-55mm lens en zwart. Ik ben naar een speciaalzaak hier in de buurt gegaan omdat ik bij van den borre wsl niet al men vragen ging beantwoord krijgen en hij daar dezelfde prijs had. Wat een vriendelijke man!! Omdat de andere lens blijkbaar niet kan zoomen heb ik voor deze lens gegaan. Ik heb er zelfs een gratis tasje bij gekregen (de actie ging pas volgende week van start) omdat ik gevraagd had naar een bescherm tasje. Hij heeft heel veel info gegeven en mag hem steeds mailen met vragen. Hij had het toestel ook een tijdje terug als test toestel gekregen van Sony en was er zeker tevreden van (voor die prijsklasse). Om het kort te houden super service!! Dus morgen ga ik me eraan wagen... Nu word dit voor mij nog een hele taak om al de toepassingen juist in te stellen enzo :oops: . Vandaag ga ik alvast de handleiding goed doornemen om hopelijk morgen toch al een degelijk filmpje voor jullie te kunnen maken :heart: .
Ook ben ik al een paar zaken gaan halen voor de fotoshoot die Hanne komt maken binnen een goede 2 weken :LOL: . Ik kijk er echt naar uit!! Oh ja en voor de kittens hun kittenpakketje heb ik elk een schapenwolmandje bij van bij tom & co (deze waren in promotie) en ik heb gezien dat ze de okoplus kattenbakvulling daar ook verkopen :goofy: . Volgende week is mijn andere kattenbakvulling op en probeer ik deze ook voor de grote poezen maar ik ben al tevreden van wat ik zie in de kittens hun kattenbakje :) .
Dus hopelijk (als het wat lukt) morgen veel fotokes en filmpjes voor jullie!!

Bewerkt door Fairness, 05 november 2010 - 18:39.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#798 Geplaatst 05 november 2010 - 20:33

Fairness zei:

Eindelijk tijd voor terug wat rust nu :oops: . Wat een dag!!!
Ben daarstraks voor een nieuwe camera gaan zien en ja hoor Anja het is de Nex 5 geworden ;) maar met de 15-55mm lens en zwart. Ik ben naar een speciaalzaak hier in de buurt gegaan omdat ik bij van den borre wsl niet al men vragen ging beantwoord krijgen en hij daar dezelfde prijs had. Wat een vriendelijke man!! Omdat de andere lens blijkbaar niet kan zoomen heb ik voor deze lens gegaan. Ik heb er zelfs een gratis tasje bij gekregen (de actie ging pas volgende week van start) omdat ik gevraagd had naar een bescherm tasje. Hij heeft heel veel info gegeven en mag hem steeds mailen met vragen. Hij had het toestel ook een tijdje terug als test toestel gekregen van Sony en was er zeker tevreden van (voor die prijsklasse). Om het kort te houden super service!! Dus morgen ga ik me eraan wagen... Nu word dit voor mij nog een hele taak om al de toepassingen juist in te stellen enzo :oops: . Vandaag ga ik alvast de handleiding goed doornemen om hopelijk morgen toch al een degelijk filmpje voor jullie te kunnen maken :heart: .
Ook ben ik al een paar zaken gaan halen voor de fotoshoot die Hanne komt maken binnen een goede 2 weken :LOL: . Ik kijk er echt naar uit!! Oh ja en voor de kittens hun kittenpakketje heb ik elk een schapenwolmandje bij van bij tom & co (deze waren in promotie) en ik heb gezien dat ze de okoplus kattenbakvulling daar ook verkopen :goofy: . Volgende week is mijn andere kattenbakvulling op en probeer ik deze ook voor de grote poezen maar ik ben al tevreden van wat ik zie in de kittens hun kattenbakje :) .
Dus hopelijk (als het wat lukt) morgen veel fotokes en filmpjes voor jullie!!

:thumb: :thumb: :thumb:

Allemaal goed nieuws!
We kijken uit naar die nieuwe fotootjes / filmpjes ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#799 Geplaatst 06 november 2010 - 16:42

Ok, ik heb daarnet gauw eens proberen filmen :) .
Nu had ik dus eerst met de verkeerde instelling liggen filmen (enkel af te spelen op de tv) :oops: . Maar ik heb nadien voor jullie ook nog een filmpje gemaakt toen ze in de zetel aan het spelen waren. Het beeld is niet altijd goed maar ik moet het allemaal nog uitzoeken maar intussen heb ik dit voor jullie toch al kunnen vastleggen :) .
Oh ja en hier een foto van het meisje die gisteren morgen spoorloos was en in de schuif bleek te liggen. Gisteren avond was ze er weer in gekropen :lachen: .
http://www.kattensit...l.html#bekijken

Bijgevoegde thumbnails

• DSC00121.JPG

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#800 Geplaatst 06 november 2010 - 16:52

:heart: :heart: :heart: Zaaaaalig! :heart: :heart: :heart:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#801 Geplaatst 06 november 2010 - 16:55

Gelukkig weet je nu waar je moet zoeken* :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#802 Geplaatst 06 november 2010 - 16:56

Lilia2055 zei:

Gelukkig weet je nu waar je moet zoeken* :)

Ind :oops: .

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#803 Geplaatst 06 november 2010 - 17:04

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Moooi mooooi mooooooooi!

(Ben je hier dicht bij mij geweest voor uw kodak? :) )

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#804 Geplaatst 06 november 2010 - 17:15

:heart: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#805 Geplaatst 06 november 2010 - 17:22

Frances zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Moooi mooooi mooooooooi!

(Ben je hier dicht bij mij geweest voor uw kodak? :) )

Ja bij foto leeman ;) :) .

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#806 Geplaatst 06 november 2010 - 17:35

Fairness zei:

Ja bij foto leeman ;) :) .

Daar zijn ze inderdaad heel vriendelijk :) Mijne komt daar ook van!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#807 Geplaatst 06 november 2010 - 17:45

Zalig filmpje :loveshower: :loveshower: :loveshower: . Ik ga nu toch nog eens proberen zie:
"schat, je weet dat onze poezels zo gek zouden zijn van die zachte mandjes he. "Ik weet nu eindelijk waar je ze kan kopen. Ze kosten wel iets duurder."
"Hmmmm (luistert maar met een oor)"
"En je krijgt er een kitten bij" :a :a :a

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#808 Geplaatst 06 november 2010 - 17:47

Zo'n leuk filmpje!

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#809 Geplaatst 06 november 2010 - 17:48

Joloka zei:

Zalig filmpje :loveshower: :loveshower: :loveshower: . Ik ga nu toch nog eens proberen zie:
"schat, je weet dat onze poezels zo gek zouden zijn van die zachte mandjes he. "Ik weet nu eindelijk waar je ze kan kopen. Ze kosten wel iets duurder."
"Hmmmm (luistert maar met een oor)"
"En je krijgt er een kitten bij" :a :a :a

:ha :ha :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#810 Geplaatst 06 november 2010 - 18:05

Zo lief om naar te kijken! :love:

Ik zou hier nog minder doen in huis mocht ik dit bij mij voorhebben, zou het niet kunnen laten van daarnaar te kijken!

En inderdaad, een schuilplaats die je nu ook kent ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens