Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

I wish my Little Stars all the best of love en healthiness!!!!!!

• Log in om te reageren
1851 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#916 Geplaatst 10 november 2010 - 11:40

Heel veel beterschap!!! Hopelijk komt ze er snel door! :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#917 Geplaatst 10 november 2010 - 12:37

MissKitty zei:

Hopelijk gaat het snel beter met je zieke kittentje :(
Zijn de kittens niet beschermd tegen kattenziekte via de mama eigenlijk?

Proficiat trouwens nog Branda ;)

Ja hoor!! Nala heeft haar entingen gehad en is getest, alsook de dekkater...
Ik weet niet wat het kan zijn..
De andere 2 huppelen vrolijk rond en drinken goed.
Wanneer het kattenziekte moest zijn zouden die dan ook al symptomen moeten hebben?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#918 Geplaatst 10 november 2010 - 12:45

Fairness zei:

Ik heb net gebeld. Ze heeft niet meer gebraakt maar is nog steeds wat suf. Ze zijn haar nu aan het dwangvoeden en dit lukt. Nu wachten ze op uitwerpselen om deze naar het labo te kunnen zenden en zo zeker te zijn dat ze niets van ziekte in zich heeft. Straks mag ik terug bellen...
Ik heb gezegd dat ze goed voor haar moesten zorgen :heart: en alle mogelijke moeten doen om haar beter te maken!! Speelt geen rol wat het mag kosten!!!

Goed dat ze niet meer heeft gebraakt en dat de dwangvoeding lukt :thumb: , ik blijf duimen voor de kleine meid! :geluk: :geluk: :geluk:
En Eefje nog niet het ernstige denken he, er is nog niets bewezen dat het kattenziekte is! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#919 Geplaatst 10 november 2010 - 12:49

Solotje zei:

Goed dat ze niet meer heeft gebraakt en dat de dwangvoeding lukt :thumb: , ik blijf duimen voor de kleine meid! :geluk: :geluk: :geluk:
En Eefje nog niet het ernstige denken he, er is nog niets bewezen dat het kattenziekte is! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik weet het maar heb er vroeger al eens een kittentje (die ik uit een asiel haalde) aan verloren :cry: en wanneer ik opzoek braken is dat wat ik vaak tegen kom. Ik hoop ook dat het een ontsteking is van iets en dat ze overmorgen (ten vroegste dan kunnen ze haar ontlasting controleren aangezien het morgen een feestdag is :( ) gewoon weer mee naar huis kan :heart: . Aan de andere 2 is niets te merken...
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#920 Geplaatst 10 november 2010 - 12:57

Fairness zei:

Ik weet het maar heb er vroeger al eens een kittentje (die ik uit een asiel haalde) aan verloren :cry: en wanneer ik opzoek braken is dat wat ik vaak tegen kom. Ik hoop ook dat het een ontsteking is van iets en dat ze overmorgen (ten vroegste dan kunnen ze haar ontlasting controleren aangezien het morgen een feestdag is :( ) gewoon weer mee naar huis kan :heart: . Aan de andere 2 is niets te merken...
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ooh Eefje ik weet het, het is gemakkelijk om het te zeggen aan jouw dan dat je het zelf meemaakt! :hug: :hug: :hug: :hug:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#921 Geplaatst 10 november 2010 - 13:03

Fairness zei:

Oh, dan moet je haar 2 dagen missen?
Waarom moet die feestdag net nu vallen :(

De duimpjes draaien hier volop opdat alles snel in orde komt! :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#922 Geplaatst 10 november 2010 - 13:19

Solotje zei:

Ooh Eefje ik weet het, het is gemakkelijk om het te zeggen aan jouw dan dat je het zelf meemaakt! :hug: :hug: :hug: :hug:

Ind je wil het beste denken maar het ergste flitst ook steeds door je hoofd :oops: . Bedankt alvast om mee te duimen :hug:

haemoglobine zei:

Oh, dan moet je haar 2 dagen missen?
Waarom moet die feestdag net nu vallen :(

De duimpjes draaien hier volop opdat alles snel in orde komt! :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

:hug: :hug: :hug:

Ind nu die stomme feestdag nog :( . Ik hoop gewoon dat ze haar op tijd eens knuffelen want ik wil niet dat ze vergeet wat liefde is :hart: en dat ze weet dat ze graag gezien word. Lief klein prinsesje :hug: . Ind de auto onderweg naar de DA lag ze in een fleece tegen me aan te slapen en ik heb haar beloofd dat als ze dit haalt ik voor haar een super dupper gouden mandje mandje zal vinden!! (zodat ze veel vechtlust heeft). Dat waar ze ook voor vecht de moeite zal lonen!!
Klein prutske :cry: .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#923 Geplaatst 10 november 2010 - 14:33

Hopelijk is het kleintje vlug weer beter :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#924 Geplaatst 10 november 2010 - 14:45

Fairness zei:

Ja hoor!! Nala heeft haar entingen gehad en is getest, alsook de dekkater...
Ik weet niet wat het kan zijn..
De andere 2 huppelen vrolijk rond en drinken goed.
Wanneer het kattenziekte moest zijn zouden die dan ook al symptomen moeten hebben?

Nog niet te snel wanhopen dus, er is nog altijd een goede kans dat het allemaal gewoon in orde komt :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#925 Geplaatst 10 november 2010 - 14:53

MissKitty zei:

Nog niet te snel wanhopen dus, er is nog altijd een goede kans dat het allemaal gewoon in orde komt :hug:

Ind :pray:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#926 Geplaatst 10 november 2010 - 15:03

Ik duim hier volop mee! Het prutske moet er door komen!
Dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#927 Geplaatst 10 november 2010 - 15:11

ooooh :( wat lees ik allemaal Eefje.
Mijn duimen draaien hier volop mee voor de kleine lieve schat :thumb: :thumb: :thumb:

En voor jou een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#928 Geplaatst 10 november 2010 - 15:18

:hug: :hug: :hug: ik blijf ook duimen voor dat prutske :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#929 Geplaatst 10 november 2010 - 19:27

Net nog eens gebeld. Toestand is stabiel. Niet achteruit gegaan. Nog vooruit. Ze heeft een kakje gedaan maar was niet vast van structuur. In het kakje hebben ze iets gezien, stukje textiel/tapijt/... (het was allesinds niet normaal volgens die da) nu ligt het klaar om morgen naar het labo te vertrekken. Dwangvoeding lukt al is ze nog wat lusteloos. Ik hoop dat ze een stukje tapijt opgeknabbelt heeft (wat wel mogelijk is) en dat het dus niets van ziekte is...
Verder kan ik niets doen dan afwachten en morgen vroeg terug bellen om te horen hoe ze het doet...
Lang wachten...
Ik denk de hele tijd aan haar :heart: :heart: :heart: !!!!

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#930 Geplaatst 10 november 2010 - 19:30

:catkiss :catkiss :catkiss Tsja zo'n kleine kittens gaan op ontdekking en dan kan er natuurlijk zoiets gebeuren dat ze ergens aan peuzelen . Hopelijk is het dat maar en komt het allemaal vanzelf naarbuiten :catkiss :catkiss :catkiss

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens