Spring naar inhoud

- - - - -

scan en foto's - andere medicatie in afwachting

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 15 september 2010 - 20:33

Vandaag ben ik nog maar eens naar de dokter geweest. Ik blijf last hebben van een vastzittende nek en rug.

Daarom moet ik eens onder de scan en foto's laten maken. Hij zei iets van een nekwervel. Ben eens benieuwd.

Bewerkt door Lies, 21 september 2010 - 08:39.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 15 september 2010 - 20:34

Veel sterkte!!!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#3 Geplaatst 15 september 2010 - 20:41

Hopelijk vinden ze iets waar ze je mee verder kunnen helpen zodat je er snel vanaf geraakt. Moest er geen oplossing uit de bus komen, dan raad ik je echt Body Stress Release aan. Ik laat dan maandelijks doen in Maastricht en helpt mij echt!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 15 september 2010 - 20:44

knuffel

wervels kunnen verkeerd zitten
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 15 september 2010 - 20:48

Lies, van wat gaan ze een scan maken? Enkel van je nek of van je hele rug? :hug: :hug: :hug:
Als er dan nog niets uit komt, kan je nog altijd een NMR of MRI laten doen (zien ze nog meer op).

Bewerkt door Joloka, 15 september 2010 - 20:49.

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 15 september 2010 - 20:53

Joloka zei:

Lies, van wat gaan ze een scan maken? Enkel van je nek of van je hele rug? :hug: :hug: :hug:
Als er dan nog niets uit komt, kan je nog altijd een NMR of MRI laten doen (zien ze nog meer op).

Van mijn nek en rug en de dokter heeft een NMR opgezet. Is dat nog iets anders dan een scan?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 15 september 2010 - 21:14

:geluk: :geluk: :geluk:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 15 september 2010 - 21:29

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 15 september 2010 - 21:31

Hopelijk is het niet te ernstig en ben je snel beter! :geluk:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 15 september 2010 - 21:47

Kunnen we samen gaan!!! Ik moet morgen ook voor een nekscan...........!! Die infiltraties hebben niet gewerkt.........

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 15 september 2010 - 22:26

Sterkte Lies, hopen maar dat er iets uit kom waar je ze aan kunnen helpen zeg..

Bewerkt door brithany, 15 september 2010 - 22:26.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 15 september 2010 - 22:28

Er al eens over nagedacht om naar een ostheopaat te gaan? Die heeft al wonderen gedaan met mijne nek.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 15 september 2010 - 22:30

Ik duim dat ze de oorzaak vinden, want pijn hebben en de oorzaak niet vinden is verschrikkelijk ( heb zelf twee jaar met een pijnlijke arm gesukkeld, nu opnieuw geopereerd en ik heb de indruk dat het nu in orde komt) :geluk: :geluk:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 15 september 2010 - 23:13

Ik hoop dat ze iets gaan vinden zodanig dat je toch wat meer duidelijkheid hebt. Ik heb al alle soorten onderzoeken laten uitvoeren voor mijn nek en rug, het enige wat ze konden zien was een gebarsten nekwervel en dan nog zijn ze zo lief geweest om dat NIET in mijn dossier te vermelden zodanig dat ik nog MINDER van de verzekering terugvorder :evil:

Bewerkt door Spanishke, 15 september 2010 - 23:14.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#15 Geplaatst 16 september 2010 - 00:15

catherine zei:

Er al eens over nagedacht om naar een ostheopaat te gaan? Die heeft al wonderen gedaan met mijne nek.

brrrr... als kind moest ik regelmatig naar de Osteopaat gaan voor mijn voeten, en nu kan ik het helemaal niet verdragen dat er nog iemand aanzit, dan flip ik echt en ga ik automatisch hard sjotten brrr... weet nog dat ik daar veel tranen van pijn heb gelaten (was toen wel maar 3) en met mijn voeten is het verschrikkelijk, soms kan ik er zelfs niet tegen als ze tegen de grond of tegen gelijk wat komen, en die dingen zijn vrij moeilijk te vermijden...
dus ik ben geen voorstander van Osteopaat :ha

Lies, veeeeeeeel succes met de uitslag, ik ben benieuwd! Hopelijk vinden ze iets en is het iets dat snel in orde te krijgen is!!!! :thumb: :thumb: :thumb: :hug: :hug: