Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje & de nieuwe job

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 20 september 2010 - 18:42

Ja zijne koninglijke hoogheid was gewend dat zijn baasje veel thuis was ,dus zwartje dat wordt aanpassen maar ze komt wel alle avonden naar huis voor jou :) :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 20 september 2010 - 19:12

:)  Zwartje.   Die kent er toch ook wat van om compassie en aandacht te ronselen he.  Toch een heerlijk ventje dat Zwartje van jou!

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#18 Geplaatst 20 september 2010 - 19:28

Zwartje heeft wel *karakter* en doet er alles aan zijn mensknecht onder het fluweelzachte voetje te houden :lachen:

Ik sta ook vroeger op om knuffeltijd te hebben, laatst een keer verslapen en moest dus haasten... dat heb ik geweten :( De katten hebben mij genegeerd en kwamen pas naar bed toen ik al sliep en ik heb keutels naast de bakken moeten ruimen :s :s :s

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 20 september 2010 - 19:37

Sihirci zei:

Z

Ik sta ook vroeger op om knuffeltijd te hebben, laatst een keer verslapen en moest dus haasten... dat heb ik geweten :( De katten hebben mij genegeerd en kwamen pas naar bed toen ik al sliep en ik heb keutels naast de bakken moeten ruimen :s :s :s

:ha Wat een wraakactie!  

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 20 september 2010 - 19:39

Marieke zei:

:ha Wat een wraakactie!  

Tja het zijn Turkjes op vier voetjes ;)

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#21 Geplaatst 20 september 2010 - 19:40

Het zal wel wennen. Ofwel blijft ie koppig?? :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 20 september 2010 - 19:44

sisi zei:

:d :d ja Zwartje weet wat hij wil haha
Ik sta ook vroeger op voor de beestjes :LOL:

Ik ook: drie kwartier tot een uurtje :love3:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 20 september 2010 - 19:45

Ik sta ook vroeger op zodat ze hun energie even kwijt kunnen en hun knuffels kunnen opvragen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#24 Geplaatst 20 september 2010 - 19:46

Heb ik makkelijke poezels, als ik opsta, slapen de meeste hier nog goed, die draaien zich effe om, precies om te zeggen, werk ze hé vrouwtje 8)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 20 september 2010 - 19:50

Ik moet jullie wel bewonderen: speciaal voor de poezels vroeger opstaan.  Ik kan 's morgens zo moeilijk uit m'n bedje...  en de poezetjes liggen dan zelf ook meestal nog te ronken...  

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#26 Geplaatst 20 september 2010 - 19:55

Juist smorgens eisen ze aandacht en knuffeltjes. Aiisha presteert het om in mijn arm of been te bijten als ik even te weinig aai :s Ceylan probeert het mobiel te verstoppen als het alarm afgaat en heeft mij al eens plat op de buik laten liggen om de foon onder het bed uit te krijgen :goofy:

Uurtje eerder op geeft veel lol en bespaart veel ergernisjes :x

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 20 september 2010 - 19:57

Je kan "zijne hoogheid" misschien even uitleggen dat er katteneten op de plank moet komen, want anders moet hij verhongeren.  :oops:
Hopelijk heeft hij dan iets meer begrip :goofy:
Toch wel schattig dat je kat je zoooo kan missen hé

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#28 Geplaatst 20 september 2010 - 20:03

Hier eisen ze eigenlijk aandacht moment ik ga slapen, krijgen ze ook eten en dan is het knuffeltijd maw dat ik meestal rond 1u ga slapen, waarschijnlijk daarom dat die smorgens om 6u nog liggen te soezen.........En natuurlijk knuffelen wanneer ik thuis kom, plus het speeluurtje..........

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#29 Geplaatst 20 september 2010 - 21:24

Sihirci zei:

Zwartje heeft wel *karakter* en doet er alles aan zijn mensknecht onder het fluweelzachte voetje te houden :lachen:

Hier ligt er ook vanalles voor de kattenbak als ik niet op tijd thuis ben... Leuk is anders natuurlijk.

Vroeger opstaan doe ik met een kwartiertje. Maar ik heb natuurlijk ook maar één kat. Zwartje begint normaal ook te mekkeren 's avonds, dan moet hij zo *plak* in bed tegen mij en niet meer loslaten.

Toen ik vandaag thuis kwam rond 18u, zat hij lekker onder de boom aan de keuken wat te soezen. En direct miauwen en afkomen als ik de deur open deed natuurlijk ;) Hij is zelfs toen ik hem riep, afgekomen en op mijn schoot gaan liggen. Zomaar luisteren zeg, amai, ik verschoot :ha

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#30 Geplaatst 20 september 2010 - 21:27

Vosse zei:

Hier ligt er ook vanalles voor de kattenbak als ik niet op tijd thuis ben... Leuk is anders natuurlijk.

Vroeger opstaan doe ik met een kwartiertje. Maar ik heb natuurlijk ook maar één kat. Zwartje begint normaal ook te mekkeren 's avonds, dan moet hij zo *plak* in bed tegen mij en niet meer loslaten.

Toen ik vandaag thuis kwam rond 18u, zat hij lekker onder de boom aan de keuken wat te soezen. En direct miauwen en afkomen als ik de deur open deed natuurlijk ;) Hij is zelfs toen ik hem riep, afgekomen en op mijn schoot gaan liggen. Zomaar luisteren zeg, amai, ik verschoot :ha

Oeps zijne Kattige Heerlijkheid begint zich aan te passen en blij te zijn dat je terug komt :x

Wat kunnen katten ons toch pesten met die presentjes naast de bak he :cry: