Spring naar inhoud

- - - - -

Lieve katten

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 694 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 16 september 2010 - 22:28

Ik haat school! Niet alleen om school zelf, maar ook om de verre afstand die ik met de auto moet afleggen. Doordat ik zo ver moet rijden kom ik wel vaker katten tegen op de weg, doodgereden :cry:
Vandaag was het weer zo ver. Toen ik naar school reed zag ik langs de kant een lief katje liggen, omver gereden :( Een donker getijgerd katje, nog niet zo heel oud denk ik. 7-8 maanden? Dit was spijtig genoeg nog niet erg genoeg. Toen ik naar huis reed lag er opnieuw een kat op straat... 's Morgens lag deze er nog niet. Een zwarte poes, zo mooi, maar aangereden :cry: Ze lag op het midden van de straat en het was echt geen zicht meer. Wat ik dan ook heel erg vind, is wanneer er een kat is doodgereden en de buurtbewoners deze niet aan de kant leggen. Daar kan ik me echt aan ergeren!!!!!
Rust zacht lieve katjes, hopelijk zie ik jullie morgen niet meer liggen langs de baan, maar heeft iemand jullie opgepakt en jullie een mooie begraafplaats gegeven!!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 16 september 2010 - 22:37

Erg he!  Als je zo'n beestje aanrijdt, moet je dat toch voelen, denk ik dan... Hopelijk zijn ze dan ook meteen dood, want anders zou het nog erger zijn.
Ik probeer er niet naar te kijken :(
Als het mij ooit zou overkomen, zou ik toch zeker gaan kijken naar het beestje en misschien kijken of hij een adres bij zich draagt...
Ik mag er niet aan denken!  Vreselijk om je dag zo te moeten beginnen of eindigen.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#3 Geplaatst 16 september 2010 - 22:54

Als ik zo'n katje dood zie liggen langs de straat dan is mijn dag helemaal om zeep.
Hopelijk hebben ze niet geleden. :cry: Rust zacht lieve schatjes. :(

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 17 september 2010 - 06:06

:( :( :(

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 september 2010 - 07:31

Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#6 Geplaatst 17 september 2010 - 07:44

:(  zo zielig!

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 17 september 2010 - 07:52

:cry: :cry:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#8 Geplaatst 17 september 2010 - 09:01

:cry: :cry: :cry: rust zacht lieve poezels :paw

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 17 september 2010 - 09:13

:( :( :( Rust zacht lieve katjes
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 17 september 2010 - 12:28

Guest_eureka_*
Guest_eureka_*

#11 Geplaatst 17 september 2010 - 12:40

Dierenrijk mensDOM :(

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 17 september 2010 - 12:45

Ik ben ook veel op de baan dus ik zie ook regelmatig katjes, konijntjes, egeltjes,... dood liggen :( Eén keer twee mooie witte katten dood naast elkaar, ongeschonden maar toch zo levenloos :(

Bewerkt door Louise, 17 september 2010 - 12:46.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 17 september 2010 - 12:47

Mja en er is niets aan te doen! :(

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 694 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 17 september 2010 - 15:29

Er is inderdaad spijtig genoeg niets aan te doen :( Maar toch blijf ik me eraan ergeren als niemand die beestjes van de baan haalt! Wanneer er hier een diertje is doodgereden, halen wij -of onze buren- het weg om het te begraven!

@ veerlevs: Ik probeer er ook niet naar te kijken, want vind het zo verschrikkelijk. Maar op de één of andere manier trekt het mijn aandacht en lijkt het alsof ik er MOET naar kijken. :cry:

@ catherine: Mijn dag is dan ook echt om zeep. Zit de hele dag in men hoofd en ben dan zo triest!!

@ Louise: Ooh, zo samen :( Vind ik ook maar vreemd eigenlijk. Ocharme al die beestjes waar de aanrijder niet naar omkijkt! Wanneer je met een bus/vrachtwagen ofzo bent, kan ik nog begrijpen dat je het niet gevoeld hebt. Maar anders voel je, of zie je dat meestal toch hé.

Bewerkt door Dierenvriendin, 17 september 2010 - 15:29.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#15 Geplaatst 17 september 2010 - 15:37

:censored: :censored: rotchauffeurs die overal gehaast heen en weer vliegen :censored: :censored:
al eens berekend hoeveel seconden je maar wint met die hogere snelheid op de afstand die je aflegd ? Zijn die seconden een leven waard ? Vandaag een kat ? Morgen ??? ...

r.i.p.