Spring naar inhoud

- - - - -

Lieve katten

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.873 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 17 september 2010 - 21:12

Slaap zacht lieve katjes....

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 17 september 2010 - 21:20

Dierenvriendin zei:

Er is inderdaad spijtig genoeg niets aan te doen :( Maar toch blijf ik me eraan ergeren als niemand die beestjes van de baan haalt! Wanneer er hier een diertje is doodgereden, halen wij -of onze buren- het weg om het te begraven!

@ veerlevs: Ik probeer er ook niet naar te kijken, want vind het zo verschrikkelijk. Maar op de één of andere manier trekt het mijn aandacht en lijkt het alsof ik er MOET naar kijken. :cry:

@ catherine: Mijn dag is dan ook echt om zeep. Zit de hele dag in men hoofd en ben dan zo triest!!

@ Louise: Ooh, zo samen :( Vind ik ook maar vreemd eigenlijk. Ocharme al die beestjes waar de aanrijder niet naar omkijkt! Wanneer je met een bus/vrachtwagen ofzo bent, kan ik nog begrijpen dat je het niet gevoeld hebt. Maar anders voel je, of zie je dat meestal toch hé.

Dat is bij mij eigenlijk ook ... automatisch kijk je toch... dat is waar.  Telkens denk ik "volgende keer kijk ik niet meer", maar je doet het idd automatisch :cry:

Guest_Jesske_*
Guest_Jesske_*

#18 Geplaatst 17 september 2010 - 23:06

kan er ook niet tegen. ik ga veel lopen op de dijk naast de Zenne en daar zitten ook heel veel konijntjes. ze steken ook wel eens de baan over en daar worden ze ook vaak doodgereden. krijg dan telkens een krop in de keel en dat zijn dan wilde beestjes, die zijn van niemand... als ik een kat zie liggen hoop ik ergens dat het een zwerfkat was; dat niemand ze hoeft te missen; ook geen kindjes ofzo... :(

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#19 Geplaatst 18 september 2010 - 05:12

Dit is een van de redenen dat mijn katten niet vrij buiten komen.

Ik ben er ook ziek van als een diertje aangereden langs de weg ligt en zou de ellendelingen die er dan voor de sport nog wel eens overheen willen rijden graag persoonlijk castreren :twisted: :twisted: :twisted:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 18 september 2010 - 23:50

:( echt zo vreselijk :(  Rust zacht lieve katjes !!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 20 september 2010 - 21:11

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 25 september 2010 - 10:54

Geplaatste afbeelding
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding