Spring naar inhoud

- - - - -

Iemand aanraders voor een basic kattenbak?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#1 Geplaatst 17 september 2010 - 01:04

Heb besloten om uiteindelijk de Omega Roll' Clean kattenbak voorlopig niet te nemen vanwege de prijs enzo dus heeft iemand aanraders voor een basic kattenbak die goed schoon te maken is ? Heb wel maar 1 kat dus het hoeft geen jumbo kattenbak te zijn ofzo :)

Nog een ander klein vraagje, wat voor middel gebruiken jullie als jullie katten per ongeluk op ongewenste plekken zoals de woonkamer of de bank hun behoefte (zoals plassen) doen ? Gebruiken jullie commerciële producten zoals Urine Off bijvoorbeeld of maken jullie je eigen producten zoals azijn met water bijvoorbeeld ? :)

Bedankt alvast voor een antwoord :)

Bewerkt door xTinkerbellx, 17 september 2010 - 01:06.

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#2 Geplaatst 17 september 2010 - 21:43

Hmmm, laat maar, ondertussen heb ik al een kattenbak gekocht :)

Guest_luna2000_*
Guest_luna2000_*

#3 Geplaatst 18 september 2010 - 21:42

mooi dat je bent geslaagd voor een kattenbak. Maar je andere vraag: Ben je er al achter waarom ze hun behoefte op een andere plaats doen?

Ik zou het eerst met wat spullen proberen die je in huis hebt zoals azijn, dat lijkt me geen probleem om te proberen, maar dat weet ik niet 100% zeker.

succes!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 september 2010 - 20:50

Om de andere plas-plekjes te reinigen kan je ook HG alle nare geurtjes weg gebruiken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_caelin_*
Guest_caelin_*

#5 Geplaatst 23 september 2010 - 19:42

ik heb deze
Geplaatste afbeelding
en ik gebruik kattengrid
sivocat super soft
Geplaatste afbeelding

ideaal want ik gooi de hele zak er in en doe er een maand mee met 4 katten
het klonterd perfect en het ruikt naar baby poeder :)