Spring naar inhoud

- - - - -

Wie is wie???

• Log in om te reageren
108 reacties op dit onderwerp
YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#31 Geplaatst 17 september 2010 - 15:04

@technozino : tja, inderdaad, toch een even getal. 10. :trance:

allez, voorlopig toch ... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Bewerkt door YvVanRoyen, 17 september 2010 - 15:10.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#32 Geplaatst 17 september 2010 - 15:09

@ mikkeke : een elftal ? Oh jee, neen hoor, dan moet ik hier goalen gaan bouwen, en loges voor bezoekers en loges voor het thuiselftal, en een kantine, en ...
trouwens :  i k   h o u    h e l e m a a l   n i e t   v a n   v o e t b a l   ! ! ! ! !  ! ! ! ! ! (10 uitroepdinges) :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#33 Geplaatst 17 september 2010 - 16:43

We hebben een naam voor onze allernieuwste hartebreker!! En zijn profieltje is ook al OK!

Meneltùr = Hemelse overwinning!!!!

:catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk

Bewerkt door 3elfje, 17 september 2010 - 16:43.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#34 Geplaatst 17 september 2010 - 17:05

En ik heb al een fotoalbumpje!! :catwalk :dancer:

Guest_Zottemsepoezenvrienden_*
Guest_Zottemsepoezenvrienden_*

#35 Geplaatst 17 september 2010 - 17:22

Allez Yv, er kan er toch nog ééntje ( of twee ) bij. Wij hebben er ook 11 en hebben er geen last van. Tenzij ze allemaal buiten zitten en het begint te regenen dan kan ik wel beginnen dweilen. Maar ja, dat hoort er nu bij hé. Dus moesten we nog een noors boskantje vinden dan nemen we direct contact op met jullie. Een betere thuis kunnen we ons niet voorstellen. :d

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 17 september 2010 - 17:42

:love2: :love2: :love2: Jullie zijn toch schatten!!
Kunnen jullie die 3 sloebers uit elkaar houden??
10 mooie poezels heb je nu! :love4: :love4:

Zwijg mij van broodfokkers :trance: Merlot (mijn hond) komt van zo'n broodfokkers uit het Oostblok!!
Ze stoppen ze in vrachtwagens zonder eten en drinken zodat ze niet moeten stoppen (ook ivm met plassen en zo :trance: )
Toen Merlot hier kwam, was hij angstig en agressief
Heb er heel veel energie  en liefde ingestoken. Het heeft zeker 2 à 3 jaar geduurd voor hij mij volledig vertrouwde en hij was heel argwanend naar mannen met bril en uitgestoken handen :(
Nu is hij 10 jaar en een schat van een hond :LOL:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#37 Geplaatst 17 september 2010 - 18:35

Zottemsepoezenvrienden zei:

Allez Yv, er kan er toch nog ééntje ( of twee ) bij. Wij hebben er ook 11 en hebben er geen last van. Tenzij ze allemaal buiten zitten en het begint te regenen dan kan ik wel beginnen dweilen. Maar ja, dat hoort er nu bij hé. Dus moesten we nog een noors boskantje vinden dan nemen we direct contact op met jullie. Een betere thuis kunnen we ons niet voorstellen. :d

zeker doen Wim, trouwens heb hier al gehoord dat er nog liefhebbers zijn als er nog meer zouden gevonden worden ... :)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#38 Geplaatst 17 september 2010 - 18:44

Net terug van de DA! Is ontwormd, nog eens volledig ontvlooid, en eerste inenting gehad! Onze Da bekeek ons , het poezeltje en ze zei: "heb je nu het derde (eigenlijk4de) kitten gevonden van die kweker???" We hebben dan het verhaal gedaan en na volledig onderzoek is zij er bijna zeker van dat het van dezelfde bron komt, dan ook nog eens zelfde geboortetijd!! :trance: Zij gaat ervan uit dat het hoogstwaarschijnlijk broertjes zijn :trance: :trance: zelfde lichaamsbouw, botstructuur, verhoudingen, kenmerken,.... We kunnen natuurlijk niet 100% zeker zijn maar gelijkenissen zijn daadwerkelijk te opvallend. Verder momenteel goed gezond en zal zeker hier nog verder aansterken volgens haar :love3: (tja die kent ons wel hé) Maar onze Melentùr heeft nu dus zijn eigen paspoortje en is nu echt gewoon een lid van onze poezenfamilie :dancer: :dancer:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#39 Geplaatst 17 september 2010 - 18:46

@ sisi : geen probleem, op één of andere manier is er verschil. de pels-tekeningen lijken op elkaar maar zijn niet identiek. net zoals bij een tweeling voel je dat op d'n duur. het gedrag speelt voor een stuk mee.
De kennismaking is hier vlot verlopen. ze beginnen al met elkaar te spelen. wel nog een beetje voorzichtig. het leukste is de directe band met Melme.

onze dochter Silke heeft ook een probleem gehad met een oostblok-kweker toen zij haar hond, een chocolade labrador aankocht. was één en ander. maar gelukkig is dat beestje vrij snel goed gekomen. zij hebben er een tweede bijgenomen vanuit een "goede" kennel. die twee samen, geeft wel beweging in huis. zij heeft trouwens ook nog een poes. onze kleinzoon groeit op tussen de dieren. leuk. :)  

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 17 september 2010 - 19:18

Waauw amai! Echte schatten zijn jullie!!!

(Al vraag ik me wel af hoe groot jullie wonen en hoe jullie dit bekostigen 8) 8) .)

Zo'n mooitjes (*jaloers*) :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#41 Geplaatst 17 september 2010 - 19:33

@ dolfjeweerwolfje : als er nog gevonden worden zullen we je op de hoogte houden !
want ik denk dat we nog niet aan het eind van dit verhaal zijn ... en ze allemaal opvangen zal echt niet mogelijk zijn ... :)

Bewerkt door YvVanRoyen, 17 september 2010 - 19:34.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 17 september 2010 - 20:04

YvVanRoyen zei:

@ dolfjeweerwolfje : als er nog gevonden worden zullen we je op de hoogte houden !
want ik denk dat we nog niet aan het eind van dit verhaal zijn ... en ze allemaal opvangen zal echt niet mogelijk zijn ... :)

Ik zou heel graag zo'n mooitje willen :loveshower: :loveshower: , al heb ik hier ook beauty's rondlopen hoor :) .
Toch houden we het bij onze 4 schatten.
Nu kan ik ze alles geven wat ik wil en hebben ze ruimte om alleen te gaan als ze willen.
Ons huisje is niet zooooo heel groot (een oud huisje aan het opknappen).
Maar je mag het altijd laten weten :p .

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#43 Geplaatst 17 september 2010 - 20:16

Dertien is een hemels Godinnen getal ;)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#44 Geplaatst 17 september 2010 - 20:32

@ sihirci : ja, en zo kunnen we natuurlijk blijven doorgaan hé :LOL:

YvVanRoyen