Spring naar inhoud

- - - - -

Wie is wie???

• Log in om te reageren
108 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 17 september 2010 - 21:58

eve zei:

Ik wil ook een vriend die me niet gek vind met 10 poezen!!! ;)

misschien heeft Yv nog een broer?

Enne.. prachtige naam :love3:

Bewerkt door Joloka, 17 september 2010 - 22:00.

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#47 Geplaatst 17 september 2010 - 22:00

nee jammer genoeg niet :oops:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#48 Geplaatst 17 september 2010 - 22:16

Eerste filmpje is ook al geplaatst van Meneltùr :dancer:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#49 Geplaatst 18 september 2010 - 00:37

:heart: :heart: :heart: :heart: Tegen het einde van het jaar zitten jullie over mijn aantal poezels 8) , maar zo leukerd en mooi, weer een schatje dat een gouden mandje gevonden heeft, dikke knuffel voor jullie !!!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#50 Geplaatst 18 september 2010 - 00:45

@ flashemieke : we waren al aan 13 geweest, hadden die kleintjes het gehouden... dat was erg jammer. maar niets aan te doen.  
het is heus geen wedstrijd hoor. we hebben totaal geen planning.
als we er eentje vinden komt er eentje bij, of niet. dit was nogmaals iets raars, maar best leuk
Wie weet met hoeveel we gaan zijn binnen ... ??? :LOL:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#51 Geplaatst 18 september 2010 - 00:54

YvVanRoyen zei:

@ flashemieke : we waren al aan 13 geweest, hadden die kleintjes het gehouden... dat was erg jammer. maar niets aan te doen.
het is heus geen wedstrijd hoor. we hebben totaal geen planning.
als we er eentje vinden komt er eentje bij, of niet. dit was nogmaals iets raars, maar best leuk
Wie weet met hoeveel we gaan zijn binnen ... ??? :LOL:

Heu, ik moet er nog 2 op m'n kattenprofiel zetten he, dus........ 8)
Neen, het is totaal geen wedstrijd, zotteke :oops: , over zoiets toch niet, niet over levende wezentjes, maar ik heb dat gevoel, en als ik ze zo klein zie, smelt ik hier ter plaatsen, maar momenteel hoop ik dat ik bij een aantal blijft, er zitten enkele oudjes bij die elke dag hun medicatie nodig hebben en de kosten lopen hoog op, dus sparen voor verbouwingen, heuuu ???? sparen wat was dat nu weer ? :LOL: , ach zolang zij maar gelukkig zijn denk ik steeds, ze krijgen en hebben alles wat ze nodig hebben en zolang we hen kunnen verzorgen zijn we gelukkig, niet ?  Verbouwen kunnen we nog heel ons leven doen, zij blijven maar enkele jaren bij ons, het gaat zo snel.... dus gewoon genieten van elk diertje

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#52 Geplaatst 18 september 2010 - 01:11

@ flashemieke : dan wordt het hoog tijd dat je je profiel eens wat bijwerkt ! waar blijven die fotokes ? :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 18 september 2010 - 12:24

:thumb: :thumb: :thumb: , proficiat met de nieuwkomer :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#54 Geplaatst 18 september 2010 - 13:19

Zeg! jullie gaan hard opeens! Ze kiezen jullie wel uit hoor. Volgens mij heeft de kattenkrant een special geplaatst over jullie. Zodoende komen alle kittens jullie richting nu uit. Bouw dat huis maar meteen extra groot uit ;)

Ik vind het echt super wat jullie allemaal doen. Menigeen kan dit niet doen, of wil dit niet doen. En jullie denken er niet eens twee keer over na! De beestjes hebben jullie nodig en dan handelen jullie gewoon. Ik vind jullie heerlijke mensen!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#55 Geplaatst 18 september 2010 - 17:40

@ ginnie : bedankt voor het complimentje, inderdaad, dit jaar 2010 is er wel eentje om nooit meer te vergeten. 6 katjes die dit jaar zijn geboren mogen verwelkomen in onze kattenfamilie. Een hele grote, maar welkome groei.

Wij denken er toch wel bij na hoor. We hebben er buiten die 6, nog een aantal geplaatst bij familie, vrienden, kennissen, ... en nog enkele andere kunnen redden met de hulp van vrienden, kennissen, ks'ers, dierenbescherming en opvangcentra. Waarvoor onze dank naar hen toe. (er zijn er hier een paar aan het meelezen denk ik :) )

Helaas waren er ook enkele waar geen redding meer mogelijk was ...  jammer  

We nemen heus niet alles binnen wat we tegenkomen. Dan zaten we nu al lang overbevolkt. Dit jaar alleen zeker een 30-tal katjes ! We hebben er geen verklaring voor. Dit jaar 2010 is gewoon een rampjaar voor de "kat". Hoog tijd dat de reglementeringen en wetgevingen iets doen aan al die toestanden die we echt wekelijks horen, zien en tegenkomen.

"Als iedereen zijn beste beentje voorzet, kan altijd wel een oplossing gevonden worden ..."

Bewerkt door YvVanRoyen, 18 september 2010 - 17:42.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#56 Geplaatst 18 september 2010 - 18:45

YvVanRoyen zei:

Dit jaar alleen zeker een 30-tal katjes ! We hebben er geen verklaring voor.

die hk-verplichting is de oorzaak O:)
Maar ja, kzal maar zwijgen hierover in dit topic, want het hoort hier niet thuis :)
Maar het is wel zo :catnoknow

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#57 Geplaatst 18 september 2010 - 19:42

Elfonia zei:

Maar ja, kzal maar zwijgen hierover in dit topic, want het hoort hier niet thuis :)

We hebben in Nederland helaas precies dezelfde problemen. En hier is een hknummer niet verplicht. Kan dus niet 'de' oorzaak zijn.

@Yv, natuurlijk denken jullie er goed over na! Ik had niet anders verwacht van jullie ;)
Jullie gaan above and beyond voor alle hummeltjes die je tegenkomt. Helaas kun je ze niet allemaal redden, maar die schatjes die je wel kunt redden zitten bij en/of via jullie, hartstikke goed. :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#58 Geplaatst 18 september 2010 - 19:54

Elfonia zei:

Waarom hebben we in Nederland dan dezelfde problemen???

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#59 Geplaatst 18 september 2010 - 19:59

:off: :off: :off:                                               :LOL:

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#60 Geplaatst 18 september 2010 - 20:01

YvVanRoyen zei: