Spring naar inhoud

- - - - -

Een verhaal over een blauw poezenmeisje... (update p 9 Vrijdag sterilisatie!)

• Log in om te reageren
266 reacties op dit onderwerp
Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#211 Geplaatst 28 januari 2011 - 20:00

Weer zo'n prachtig vervolg op het verhaal van dat dappere en stoere kleine meisje :catangel . Hoe vertederend ook dat de andere katjes een bezoekje brengen en haar een beetje helpen met wassen   :love: .
Die oogjes zien er inderdaad best zielig uit door die zalf :( en gal overgeven viel ons Roosje ook te beurt, maar je moest haar de volgende dag zien...morgen staat dat vechtertje er weer helemaal ;) !

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#212 Geplaatst 28 januari 2011 - 20:04

waar is het linkje naar de foto's?
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#213 Geplaatst 28 januari 2011 - 20:04

papaver zei:

Weer zo'n prachtig vervolg op het verhaal van dat dappere en stoere kleine meisje :catangel . Hoe vertederend ook dat de andere katjes een bezoekje brengen en haar een beetje helpen met wassen   :love: .
Die oogjes zien er inderdaad best zielig uit door die zalf :( en gal overgeven viel ons Roosje ook te beurt, maar je moest haar de volgende dag zien...morgen staat dat vechtertje er weer helemaal ;) !

Er is nu al niks meer aan te zien (behalve dan haar oogjes die wat raar staan he door die zalf) ze hing daarnet al ondersteboven in de krabpaal :louche:

Toch ongelooflijk hoe snel een kat weer op de been is he. :o

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#214 Geplaatst 28 januari 2011 - 20:05

Kathleen zei:

waar is het linkje naar de foto's?

Daar heb ik nog geen tijd voor gehad Kathleen ;) Ik ben pompaf ;) Komt in Dea haar dagboek op mijn website als ik haar dagboek nog eens up to date breng.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#215 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:13

Ik ben net terug van de dierenarts. Ik vond da de wonde toch wat ver open ging staan en dat ze toch redelijk wat wondvocht verloor. Meer als de andere katten en kittens die hier al geholpen zijn geweest. Da zei dat als ik echt dacht dat er wat was ik maar gewoon langs moest komen.

Maar ja... ik wil nu ook weer niet te overdreven reageren uiteraard. Dus eerst maar een foto doorgestuurd en da vond het ook beter om haar even na te kijken, want de wonde stond inderdaad wat verder open dan normaal.

Gelukkig kon toch niet zo'n kwaad en komt het doordat Dea een te dapper stoer poezenkind is O:)

Ze sprong hier al weer superwild rond, hing alweer in de krabpalen, sprong overal op en af. De wonde is nu ontsmet er zit een klein windeltje rond en ze heeft 2 mooie rode pet shirts erbij voor in haar garderobe ;) De bedoeling is dat ze dan niet kan likken aan de wonde en hopelijk ook ietswat geremd is in haar wild gedrag (voelt niet zo natuurlijk aan uiteraard zo'n pakje) en dat daardoor de wonde rustig kan genezen. De da vertelde dat ze waarschijnlijk nogal raar zou lopen met het pakje aan. (Sluipen)

Echter sprong madame al zeer enthousiast uit haar vervoersmandje toen we thuis kwamen en is ze sindsdien nog steeds door het huis aan het stuiteren. Dat pakje doet haar allemaal niets blijkbaar :trance: Enfin, laten we hopen dat het toch iets uit haalt en dat die wonde gewoon mooi kan genezen!

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 januari 2011 - 23:13.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#216 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:17

Kan je eens wat info doorsturen over die T-shirts? Lijkt altijd interessant om te weten.

Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#217 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:19

Toch goed dat je geweest bent, want je kan niet voorzichtig genoeg zijn, hé? Dat meisje is sowieso onbetaalbaar, hoe dié te keer gaat na alles? Dea is wel héél bijzonder :) !!!

Bewerkt door papaver, 28 januari 2011 - 23:20.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#218 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:31

Joloka zei:

Kan je eens wat info doorsturen over die T-shirts? Lijkt altijd interessant om te weten.

Ben je van plan om Bebbel daar in te steken misschien? :ha Medical Pet Shirts Startpagina

Is ook iets handig voor de fokkers die bloedgroepnestjes doen en hun poes een pakje willen aandoen opdat de kittens niet drinken! (Ze kunnen er we mee op de kattenbak)

Ik heb er twee gekocht zodat het ene in de was kan als ze het andere aan heeft.

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 januari 2011 - 23:34.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#219 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:32

Pumpkin vertrouwt het wel niet :ha Niet dat hij blaast ofzo, maar hij houdt Dea toch goed in de gaten. Medische prothesen enz daar heeft hij het toch echt niet voor :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#220 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:43

Dea toch, te wild voor haar eigen goed! :oops:
Ongelofelijk waar die haar energie vandaan haalt, zelfs na een verdoving!

Echo is van hetzelfde kaliber, met haar entreactie was die de dag na het da bezoek 's morgens half verlamd, en enkele uurtjes later (waarschijnlijk toen de medicatie begon aan te slaan) was ze ook al het kot op stelten aan het zetten!

Die shirtjes zien me er wel goed uit voor als je dit nodig hebt!
Het staat haar waarschijnlijk wel mooi in het rood!

Hopelijk krijgt ze toch gauw haar "klop" zodat ze wat rust, het zal haar deugd doen!
:hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#221 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:44

Smitten Kitten zei:

Pumpkin vertrouwt het wel niet :ha Niet dat hij blaast ofzo, maar hij houdt Dea toch goed in de gaten. Medische prothesen enz daar heeft hij het toch echt niet voor :ha

Oooh, jij bent gemeen! :zweep:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#222 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:50

haemoglobine zei:

Zeg zeg, ik kan daar niet aan doen! :zweep:

Dat is Pumpkin zijn autistisch kantje he ;)
(Hij kwam daarnet ook luid miauwend naar mij, en dat is echt zijn manier om dan te zeggen dat er iets niet klopt ;) )

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#223 Geplaatst 29 januari 2011 - 00:06

Smitten Kitten zei:

Zeg zeg, ik kan daar niet aan doen! :zweep:

Dat is Pumpkin zijn autistisch kantje he ;)
(Hij kwam daarnet ook luid miauwend naar mij, en dat is echt zijn manier om dan te zeggen dat er iets niet klopt ;) )

:lachen: :lachen: :lachen:

Roswell heeft dat ook.
Toen we hier pas woonden was Sati uit de tuin aan het geraken via de trap die we nog moesten weghalen, en die kwam me dat snel vertellen!
Luid roepend rond mijn benen draaien en teken doen dat ik hem moest volgen!
Waardoor ik nog net op tijd de ontsnappingspoging kon vermijden! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:47

haemoglobine zei:

zou SK mij daar mee bedoelen O:) , ik heb geen rood "maillooke" aan zene :d
Ach, die arme Pumpkin, hij weet ni beter :ha
Gelukkig met Deetje alles ok.  

Bewerkt door Kathleen, 29 januari 2011 - 09:47.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#225 Geplaatst 29 januari 2011 - 11:15

Toen we gisteren naar huis reden van de da hebben we trouwens een heel grote vallende ster gezien :LOL: Jullie weten uiteraard TOTAAL niet wat ik heb gewenst he 8)